• 1
  • 2
2024-12-19, 12:43
Medlem
Letar lite milf:s på Tinder för skoj skull. Mycket riktigt finns de horder som ser ok ut. Men varför har alla filter! Skulle de inte vara pinsamt att dyka upp och se ut som en gammal nucka? Plus man knappast kommer träffa er innan man fått en riktig bild. I korthet: hur tänker ni egentligen?
Senast redigerad av Ki 2024-12-19 kl. 12:47.
Citera
2024-12-19, 12:49
Medlem
Likadant är det på kvinnors Facebook-profilbilder. Min före detta arbetskollega ser så otroligt mycket bättre ut på Facebook än i verkliga livet. Rynkfri och attraktiv … istället för härdad och ful; ja ful är hennes sanna utseende.
Citera
2024-12-19, 12:52
Medlem
Styrkelyftares avatar
Av ren nyfikenhet: vilket åldersspann pratar vi om? 40-50 år? Ännu äldre?

För att besvara frågeställningen så kan jag tänka mig att det hänger ihop med att många kvinnor där ute har dålig självkänsla, vilket medför att dom känner sig tvungna att använda filter eller retuschera sina bilder för att överhuvudtaget ha möjlighet att träffa någon. Det är tragiskt på alla sätt och vis.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2024-12-19 kl. 13:06.
Citera
2024-12-19, 12:58
Medlem
VoktorDodkas avatar
Dom är bara där för uppmärksamhet, inte för att träffa någon irl.
Citera
2024-12-19, 13:07
Medlem
NyaHenriksss avatar
99% av kvinnor över 40 är slitna och rynkiga. Årtal av barnafödande, festande, rökande och knulla runt sätter sina spår.
Filter gör att dom ser ut som när dom var i sin prime. De flesta samlar bara likes för sitt ego.
Citera
2024-12-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
99% av kvinnor över 40 är slitna och rynkiga. Årtal av barnafödande, festande, rökande och knulla runt sätter sina spår.
Filter gör att dom ser ut som när dom var i sin prime. De flesta samlar bara likes för sitt ego.

På vilket sätt skulle ett stort antal ligg få en människa att åldras fortare?
Citera
2024-12-19, 13:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Av ren nyfikenhet: vilket åldersspann pratar vi om? 40-50 år? Ännu äldre?

För att besvara frågeställningen så kan jag tänka mig att det hänger ihop med att många kvinnor där ute har dålig självkänsla, vilket medför att dom känner sig tvungna att använda filter eller retuschera sina bilder för att överhuvudtaget ha möjlighet att träffa någon. Det är tragiskt på alla sätt och vis.

Och sanningen är ju det motsatta. Du kan ju som kvinna se ut som en sliten och hemlös uteliggare, men trots det få många matchningar. Medans du som hyfsat snygg och proper man med välordnat liv måste lägga ner tusentals kronor på premiumtjänster och massa tid för att i bästa fall få till en matchning.
Citera
2024-12-19, 13:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Glöm inte solandet!
Citera
2024-12-19, 13:31
Fullknökade med smink och filter på filter. Går inte att utgå efter bilder på internet.
De verkar ha blivit grymma på att dölja 30kg späck också med rätt kombinationer. Så man ramlar baklänges när man ser dessa i riktiga livet.
Citera
2024-12-19, 13:36
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Och sanningen är ju det motsatta. Du kan ju som kvinna se ut som en sliten och hemlös uteliggare, men trots det få många matchningar. Medans du som hyfsat snygg och proper man med välordnat liv måste lägga ner tusentals kronor på premiumtjänster och massa tid för att i bästa fall få till en matchning.

Du är inte hyfsat snygg, proper man med välordnat liv om det är svårt att träffa kvalitetskvinnor. Nej, då är du bottenskrap och patrask. Vi riktiga män i den yppersta eliten behöver inte anstränga oss mer för att träffa de bästa kvinnorna än kvinnorna behöver anstränga sig för att träffa oss. Vi är jämspelta och har ömsesidigt utbyte av varandra.
Citera
2024-12-19, 13:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Du är inte hyfsat snygg, proper man med välordnat liv om det är svårt att träffa kvalitetskvinnor. Nej, då är du bottenskrap och patrask. Vi riktiga män i den yppersta eliten behöver inte anstränga oss mer för att träffa de bästa kvinnorna än kvinnorna behöver anstränga sig för att träffa oss. Vi är jämspelta och har ömsesidigt utbyte av varandra.

Okej grattis. Vill du ha en applåd eller guldstjärna nu? Mr konto reggat 2007

Jag tjänar antagligen mer än dig och är antagligen attraktivare än dig. Jag tror inte du drar in 50 000 efter skatt eller är nästan 190 lång och väger 110 kg muskler. Jag tror du är en nolla jämfört med mig och många andra. Och att man använt Tinder en enstaka gång betyder inte att man inte kan få brudar. Jag personligen hade gratisversionen i 4 veckor efter att det tog slut med min flickvän.
Senast redigerad av Malapagos 2024-12-19 kl. 13:52.
Citera
2024-12-19, 13:57
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Okej grattis. Vill du ha en applåd eller guldstjärna nu?

Jag tjänar antagligen mer än dig och är antagligen attraktivare än dig. Jag tror inte du drar in 50 000 efter skatt eller är nästan 190 lång och väger 110 kg muskler. Jag tror du är en nolla jämfört med mig och många andra. Och att man använt Tinder en enstaka gång betyder inte att man inte kan få brudar. Jag personligen hade gratisversionen i 4 veckor efter att det tog slut med min flickvän.

Det var du som hävdade att: "... du som hyfsat snygg och proper man med välordnat liv måste lägga ner tusentals kronor på premiumtjänster och massa tid för att i bästa fall få till en matchning."

Om det för dig krävs allt det du räknade upp för att "... i bästa fall få till en matchning." Ja då är du nog inte så attraktiv och dina 50 000 efter skatt eller nästan 190 cm och 110 kg muskler spelar inte den roll som du själv tror. I rest my case.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in