2024-12-18, 05:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
feltänkt. se hellre till att de känner sig välkomnade.

djävlas man så får man skit tillbaka. med det sagt menar jag inte att bara man får någon att känna sig dåligt till mods, skulle vara något dåligt , eller att det automatiskt skulle leda till dålig erfarenhet. men till viss del kanske ändå..

man bör nog säga sanningen och leda folk till det bättre, när man är säker på sin sak. men sen kan man ju ha fel också, oavsett hur säker man nästan ens tror sig vara, så det är en avvägning man får göra.

och den som vågar lär väl lära sig

ett annat fel som nog knappast lära ovanligt att begå, är att vara rädd för att ha fel.

Se till att dom känner sig välkomna!

Undrar vilken sten har du befunnit dig det senaste seklet?
Finns för fan inget annat folkslag på det här förbannade klotet som är så välkomnande och generösa som svenskar!
Och vad har Sverige och svenskarna fått för det, jo en massa kostnader och gigantiska problem med en massa dysfunktionella avarter som inte går att ha till något.
Du verkar ha någon vanföreställning om att man kan muta folk till integration och civiliserat beteende.
Människor fungerar inte så ska du veta.
Profeten går för allt annat, och om du TROR något annat så är du inte som man bör.
Citera
2024-12-18, 05:29
Medlem
GertBennys avatar
Genom att skriva anonyma arga inlägg här på Flashback. En taktik som har över 20 år på nacken. Om 20 år till kanske taktiken börjar ge resultat i verkligheten.
Citera
2024-12-18, 05:47
Medlem
Fangfaces avatar
Det enda sättet är att dra in alla bidrag utom återvandringsbidraget, som man istället höjer. Som enskild individ är det nog inte mycket man kan göra.
Citera
2024-12-18, 06:27
Medlem
Det enda som kan få bort dem är när bidragen dras in för dem! När de inte längre kan mygla till sig pengar! När folk slutar köpa knark och andra varor av dem!
Senast redigerad av Ajabaja555 2024-12-18 kl. 06:30.
Citera
2024-12-18, 06:50
Medlem
citymormors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
3 av dem var svenskar och en vidrig blatte unge. Vi gav de 3 svenska flickorna var sin godispåse men inte blatte ungen.

Hahahah kallt!

Fan vad ledsen skitungen måste blivit! Där sådde du ett frö av hat som kommer växa vilket kommer påverka deras syn på oss och deras betande som kommer göra att svenskar hatar dom mer.

Jag tror vi är på ett vinnande spår, det börjar vara inne att tycka illa om invandrare. Det går inte att dölja längre att dom begår majoriteten av alla brott trots att dom är en minoritet. Dom arbetar inte, dom fuskar och tar genvägar, dom håller på med knark och dom är aggressiva (för att dölja sin rädsla).

Sen är ju inte svenskar ett perfekt folk, vi har stora problem med våran befolkning. Vi får inte glömma att det vårat eget folks fel att alla dessa invandrare är här. Dom är lättlurade, godtrogna och extrema konformister.
Den stora massan är mentalt svag och dyrkar sin egen liberalism, dom behöver bättre värderingar att följa, för deras egen skull.
Citera
2024-12-18, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Jag tycker alla över 65 ska likvideras. Alla sjukpensionärer ska likvideras. Jag tycker som dig. Jag skiter i moral. Gör man inte pengar till staten ska man likvideras. Du också. Din mamma och din lama farsa. Alla ska utvärderas om man kan likvideras

Man får väl räkna med över en livstid och en projektion. Vad är moralen att betala för kostsamma element som vägrar göra rätt för sig?
Citera
2024-12-18, 07:25
Medlem
Citat:
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.
Den vita rasen är lägst i etnocentrism, dvs det kan man ju försöka arbeta med. Måste även lämna den judiska kristendomen som leder oss in i noahidism, vilket är en av förutsättningar för massinvandring.
Citera
2024-12-18, 07:42
Medlem
Tillverkning av flygblad på svartmuskiga araber som man klistrar upp runt stan är ett sätt kanske,där man varnar allmänheten från dessa individer.
Citera
2024-12-18, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Jag brukar föra in samtalsämnen på hur bra det blivit i deras länder sedan de flyttade och hur otryggt, kallt och tråkigt Sverige är och att jag minsann hade flyttat till mellanöstern om jag bara haft familj där.
Så små frön helt enkelt.

Ja, detta är nog den bästa strategin, att liksom förklara hur uselt det egentligen är här och hur bra de kunde ha i sina hemländer.
Grejen är ju lite den att vi var ju själva så begeistrade en gång i tiden över hur invandrarna hittade hit till denna ogästvänliga avkrok av världen.
Vi har ju det faktum hur massa invandrare som åker fram och tillbaka som skottspolar till sina hemländer och varför gör de liksom det. Dessa är väl de man först ska försöka påverka, tänk så mycket pengar de kan spara och inte minst tid med att slippa åka fram och tillbaka.
Citera
2024-12-18, 07:56
Medlem
HBTKuks avatar
Fortsätt göra dina usla trådar så skrämmer du säkert bort en god del.
Citera
2024-12-18, 08:25
Medlem
I spanien gräver dem ner grisar där dem får reda på att en moske ska byggas.... Kanske ett bra ställe att börja på. Man kan säkert vidareutveckla dessa tekniker till att få bort redan existerande moskeer, om man forskar lite, då drar nog en del mussar iaf.. Njaah, hur som. Inte mitt problem, lämnade Sverige innan det blev som det blev.
Citera
2024-12-18, 09:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jag kommer självklart inte blanda mina gener med inavlade blattar. Men det blir ett problem om dessa blattar hjärntvättar svenska tjejer att avla med dom. Då får vi på sikt dåliga gener osv. Viktigt också att bevara de svenska.

Och där kom det tredje imbecilla argumentet, "de tar våra kvinnor". Om en kvinna hellre väljer "inavlade blattar" än dig så kanske du förstår var i prioritetsordningen du befinner dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in