2024-12-18, 00:41
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Samma jävla imbecilla visa som alltid. Du behöver inte blanda dine gener med dem om du inte vill.
Och du kan fortsätta fira midsommar och julafton, jag lovar.

Jag kommer självklart inte blanda mina gener med inavlade blattar. Men det blir ett problem om dessa blattar hjärntvättar svenska tjejer att avla med dom. Då får vi på sikt dåliga gener osv. Viktigt också att bevara de svenska.
Citera
2024-12-18, 00:43
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
En liten andel integrerade, driftiga, intelligenta och skötsamma invandrare förstör inte genpoolen eller kulturen - och är bra för ekonomin.

Då ska de vara väldigt låg nivå på den invandringen isåfall. Och helst ska de inte avla på svenska tjejer, dom bör reserveras till svenska män. Möjligtvis att vi kan ha ett fåtal invandrare som jobbar här tillfälligt. Så länge de inte sprider sina inavlade gener eller förstör kulturen.
Citera
2024-12-18, 01:24
Medlem
Helt sjuk tråd. Jag tror inte invandrare är trådskaparens största problem det är säkert något med huvudet som spökar. Verkar också saknas viss intelligens också hos trådskaparen. Fel i huvudet och begränsad intelligens leder till intolerans. Diagnosen fastställd.
Citera
2024-12-18, 01:26
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.
Du kan lämna. Jävla boomer. Loser.
Citera
2024-12-18, 01:33
Medlem
Citat:
Jag har suttit och funderat på hur man kan försöka få ut så många invandrare som möjligt. De flesta utav oss förstår att de ska ut, jag behöver nog knappast ge någon förklaring till varför. Idag pratar man mycket om stimulerad återvandring där staten ska betala hundratusentals kronor för att parasiterna frivilligt ska lämna. Detta anser jag är en dålig idé. Finns det något vi vanliga människor kan bidra med här? Exempelvis göra livet extra surt för invandrare i vardagen på olika sätt. Jag tänker liksom som att kolla argt på dom i olika offentliga sammanhang, inte hälsa, frysa ut dom på arbetsplatser/skola, ha en generellt mer aggressiv ton. Om vi tillsammans kan organisera oss och göra dedär lilla extra i vardagen som får invandrarna att inte känna sig välkomna så borde dom väl tillslut inse att hemlandet var ett bättre alternativ.

Så, vad tycker ni och vad har ni för förslag på hur vi kan organisera oss i vardagen mot invandrare och hur man får så många som möjligt att lämna.

Skapa en ny ideologi "svensk-talibanism" som istället på prylar, pengar och diverse friheter fokuserar på fortplantning många fruar, många barn fientlighet mot utomstående. Hur många blattar skulle vilja leva i svensk-talibanism? Ingen.
Citera
2024-12-18, 01:34
Medlem
Tycker alla ska skickas ut så att man får göra en utvärdering. Är de kostsamma för samhället är de inte välkomna tillbaka.
Citera
2024-12-18, 01:40
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Tycker alla ska skickas ut så att man får göra en utvärdering. Är de kostsamma för samhället är de inte välkomna tillbaka.
Jag tycker alla över 65 ska likvideras. Alla sjukpensionärer ska likvideras. Jag tycker som dig. Jag skiter i moral. Gör man inte pengar till staten ska man likvideras. Du också. Din mamma och din lama farsa. Alla ska utvärderas om man kan likvideras
Citera
2024-12-18, 01:49
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Då ska de vara väldigt låg nivå på den invandringen isåfall. Och helst ska de inte avla på svenska tjejer, dom bör reserveras till svenska män. Möjligtvis att vi kan ha ett fåtal invandrare som jobbar här tillfälligt. Så länge de inte sprider sina inavlade gener eller förstör kulturen.

Tänker du låta dem välja eller ska männen tilldelas tjejer?
Citera
2024-12-18, 01:56
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaljugnubog
Jag tycker alla över 65 ska likvideras. Alla sjukpensionärer ska likvideras. Jag tycker som dig. Jag skiter i moral. Gör man inte pengar till staten ska man likvideras. Du också. Din mamma och din lama farsa. Alla ska utvärderas om man kan likvideras

Äh, man kan jobba efter 65. Vet massor som måste jobba till 70 för att de inte har råd. Sedan runt 75 kan man göra soylent green av dem.

Undrar vad TS kan som är så nyttigt för samhället. Han städar nog dass med tungan eller något lika viktigt. Han har tydligen haft sjukdagar, tycker man skulle skjuta honom då. Vilken latmask.
Citera
2024-12-18, 02:02
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Äh, man kan jobba efter 65. Vet massor som måste jobba till 70 för att de inte har råd. Sedan runt 75 kan man göra soylent green av dem.

Undrar vad TS kan som är så nyttigt för samhället. Han städar nog dass med tungan eller något lika viktigt. Han har tydligen haft sjukdagar, tycker man skulle skjuta honom då. Vilken latmask.
Jag är ju såklart ironisk. För att ett samhälle ska fungera i harmoni måste man lyssna på helheten och se helheten och inte ha orealistiska förväntningar och krav.
Citera
2024-12-18, 04:42
Avstängd
Citat:

Där finns saker som man skulle kunna ta till om man vågar har förutsättningarna och är tillräckligt många som bidrar,

Avartererna själva älskar när det brinner, så bränna ner deras jävla verksamhet, en kula mellan ögon på hukle kärringarna och dom inavlade männen i en samordnad attack i hela landet samtidigt! Men det krävs att man hittar folk med ryggrad och moral om man ska kunna stå upp för landet.
Citera
2024-12-18, 05:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
bojkota deras butiker , inte köpa tjänster, iofs så börjar det likna sydafrika här redan. dom är mycket väl medvetna om att dom är avskydda av en stor del av svenskar men det bekommer dom inte öht

Precis det jag gör,
Jag har inte lagt en krona i någon av deras skit verksamheter på många år!
Jag sponsr inte terrorister med mina surt inkännade slantar, det räcker mer än väl med det man tvingas att ge dom igenom sinna surt inbetalda skatter!
Nä det som behövs är några några tusen Peter mangs skulle jag tro, så det bli effektivt och gör skillnad. Sen får man inte glömma kräken som har möjliggjort utlänningarnas övertagande av Sveriges! Svinen på myndigheter som pissar på sina svenska landsmän till förmån för dysfunktionella kräk ifrån dysfunktionella länder. Dom ska få stå sitt kast för vad dom har ställt till med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in