2025-06-11, 21:43
Medlem
Jag kommenterar alltid, oavsett storlek. Finns en perk med varje kuk. Är den liten är den kanske vacker eller skön. Skulle aldrig säga något negativt dock. Inte bara för att jag är världens snällaste utan för att de är så unika.
Jag hade min storkuksperiod för ett antal år sedan och kom underfund med att det var inget att hänga i julgranen direkt. Är inte enorm därnere själv så det var nog mest anblicken som var kul. Och tidens anda. Hade väl någon period som varje kvinna går igenom. Var mellan förhållanden så passade på att välja och vraka. Numera är jag en tråkmåns och letar efter helt andra kvaliteter.
Citera
2025-06-11, 21:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Nästan alla påpekar storleken jepp
Vissa utan att förstå det själva, mitt senaste ligg var med en tyska som bott i Sydamerika 20 år (mindre utrustning än där hemma) hon fullständigt tappade hakan, ungefär som i en cartoon när jag slängde av mig kläderna, det såg så komiskt ut hahah, bra ego-boost kan jag säga, ska tilläggas att jag är väldigt vältränad med så jag förmodar att det var en kombination av kropp och kön även om jag såg att hon fixerade blicken på könet, det tråkiga var dock att hon var väldigt liten där nere, den e nda position som hon klarade av var när hon var ovanpå

Lite nyfiken bara vad snackar vi om för mått då om kärringarna tappar hakan?

Och för övrigt, vad säger sydamerikanskorna då?
Citera
2025-06-15, 00:02
Medlem
CuriousMind69s avatar
Jag skulle säga att det är ovanligt att säga till killen att den har en liten kuk om man inte är plump eller på något sätt vill hämnas/såra. Men jag skulle def berätta för mina vänner när jag slutat träffa honom, men pratar inte skit om någon jag avser att fortsätta träffa.
Citera
2026-04-07, 10:21
Medlem
12cms avatar
Har aldrig varit med om negativ kommentar, trots att jag är i samma situation som TS.
Citera
2026-04-13, 23:19
Medlem
Enligt rubrik, har aldrig hänt.
Men "jag äskar din kuk", det har hänt.
Citera
2026-04-14, 09:44
Medlem
Min sambo säger att jag är en vit man med en svart snopp.
Citera
2026-04-15, 17:30
Medlem
En enda gång har jag fått kommentar specifikt om storlek och då sa hon - Du är inte liten. Mitt minne svek lite från mitt förra inlägg. Men stönanden under akten om att jag älskar din kuk å liknande har ju hänt.

Drygt 15 lång och drygt 14 i omkrets. Alltså lite grövre än en toapappersrulle som referens. Prova att sätta en sån i munnen.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-04-15 kl. 17:36. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-04-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag kommenterar alltid, oavsett storlek. Finns en perk med varje kuk. Är den liten är den kanske vacker eller skön. Skulle aldrig säga något negativt dock. Inte bara för att jag är världens snällaste utan för att de är så unika.
Jag hade min storkuksperiod för ett antal år sedan och kom underfund med att det var inget att hänga i julgranen direkt. Är inte enorm därnere själv så det var nog mest anblicken som var kul. Och tidens anda. Hade väl någon period som varje kvinna går igenom. Var mellan förhållanden så passade på att välja och vraka. Numera är jag en tråkmåns och letar efter helt andra kvaliteter.
Ja, kommentera positivt kan man alltid göra. Detsamma gäller ju om man kommenterar en kvinnas könsorgan. Som någon skrev i tråden, kommenterar man negativt då sårar man, det är elakt. Dessutom, fittor skiljer sig mer åt än kukar på så många olika sätt.
Citera
2026-04-16, 12:11
Medlem
Tycker det är konstigt att det skulle vara en grej att kommentera storleken. Inte skulle väl jag stå och säga ”oj du var lite slapp” till en kvinna. Som medelmåttig har jag nog aldrig fått några speciella kommentarer mer än att man är bra i sängen
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in