2025-06-04, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemrud
jag har pratat med massor med kvinnor och det stämmer, hellre kort och grov än lång och small.

Nej, tjejer gillar inte din korta minipenis, dom säger så bara för att vara snäll.
Citera
2025-06-04, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Nej, tjejer gillar inte din korta minipenis, dom säger så bara för att vara snäll.

Jag har ingen liten penis, utan början på stor, och tillskillnad från dig är jag mogen. Jag gissar också med tanken på ditt användarnamn att du är muslim och tror på pedokungen.
Citera
2025-06-04, 10:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemrud
jag har pratat med massor med kvinnor och det stämmer, hellre kort och grov än lång och small.
Så är det helt säkert, längden känns inte så som grovleken gör, sedan finns det ju estetiska delar i detta också, men just under själv samlaget vill de flesta kvinnor inte bli "bottnade" då det inte är en behaglig upplevelse medan att bli "fylld" av en grov penis är en behagligare upplevelse.

Kommentarer om grovlek har jag fått betydligt fler än längd (och då är min 18x15, alltså ingen direkt FB-dase).
Citera
2025-06-04, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Så är det helt säkert, längden känns inte så som grovleken gör, sedan finns det ju estetiska delar i detta också, men just under själv samlaget vill de flesta kvinnor inte bli "bottnade" då det inte är en behaglig upplevelse medan att bli "fylld" av en grov penis är en behagligare upplevelse.

Kommentarer om grovlek har jag fått betydligt fler än längd (och då är min 18x15, alltså ingen direkt FB-dase).

Grovlek och längd brukar dock oftast höra ihop. Det är knappast vanligt med en 10 centimeters kuk som är bred som colaburk.
Citera
2025-06-04, 10:29
Avslutad
Sålänge du inte lider att ha den dinglande mellan bena, klarar av att runka och pinka med den och brudarna inte klagar efter att ni fullbordat sexet.
Senast redigerad av AntonioCassano 2025-06-04 kl. 10:44.
Citera
2025-06-04, 10:32
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Grovlek och längd brukar dock oftast höra ihop. Det är knappast vanligt med en 10 centimeters kuk som är bred som colaburk.
Det är nog mycket ovanligt, men skulle sannolikt kunna få en del kommentarer från kvinnor (och män).
Citera
2025-06-04, 12:59
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonioCassano
Sålänge du inte lider att ha den dinglande mellan bena, klarar av att runka och pinka med den och brudarna inte klagar efter att ni fullbordat sexet.

Så är det säkert. Och jag är ganska glad över att jag är grower rätt ofta.. när jag springer, jobbar eller tränar så försvinner den smidigt in i fettet men när den ska användas så brukar den slå kärringen med häpnad.
Citera
2025-06-04, 13:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Så är det säkert. Och jag är ganska glad över att jag är grower rätt ofta.. när jag springer, jobbar eller tränar så försvinner den smidigt in i fettet men när den ska användas så brukar den slå kärringen med häpnad.
Är det du på bilden? Men asså, om du är fet blir det ju mindre kuklängd kvar att använda
Citera
2025-06-04, 14:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justcase
Om man Googlar så sägs det i många internationella undersökningar att en genomsnittlig penis är ca 13cm lång vid erektion. Personligen så tror jag inte att det stämmer, iallafall inte i västvärlden.

När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis. Min känsla är att hon hade varit med en hel del killar, särskilt för sin ålder. Kan skriva att min penis är 12cm lång. Det som får mig att tvivla på att 13cm är medellängd är att när jag var yngre och duschade i skolan efter gympan så hade alla alltid större än mig (förvisso inte vid erektion) och när man pratade med kompisar i yngre ålder så hade de flesta runt 15-18cm, vilket jag tycker låter ganska rimligt för svenska vita pojkar.

Nu ganska nyligen så var jag på en "salong" och skulle ta på mig min kondom och då klämmer hon ur sig helt oväntat "Din japanska kondom". Ja vi förstår ju vad hon syftade på.

Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt? När jag var i mina yngre år så fick jag erektionsproblem efter den första kommentaren och ville inte ta av mig byxorna på flera år efter det. Nu känner jag samma sak igen.

Vad tror ni om penisars egentliga storlekar? Stämmer dessa siffror som finns eller är det glädjesiffror för att muntra upp småkukade män som mig?
Jag gjorde det en gång till en smygbög som självbelåtet sa att han hade stor kuk. Det hade han inte. Sedan dumpade jag honom, vi var alldeles för olika.

Missuppfatta mig rätt, vill inte ha en stor kuk.
Citera
2025-06-04, 20:02
Medlem
Citat:
Om man Googlar så sägs det i många internationella undersökningar att en genomsnittlig penis är ca 13cm lång vid erektion. Personligen så tror jag inte att det stämmer, iallafall inte i västvärlden.

När jag var ung så hade jag sex med en tjej som också var ung (ännu yngre) och hon skickade ett SMS till mig dagen efter att jag hade liten penis. Min känsla är att hon hade varit med en hel del killar, särskilt för sin ålder. Kan skriva att min penis är 12cm lång. Det som får mig att tvivla på att 13cm är medellängd är att när jag var yngre och duschade i skolan efter gympan så hade alla alltid större än mig (förvisso inte vid erektion) och när man pratade med kompisar i yngre ålder så hade de flesta runt 15-18cm, vilket jag tycker låter ganska rimligt för svenska vita pojkar.

Nu ganska nyligen så var jag på en "salong" och skulle ta på mig min kondom och då klämmer hon ur sig helt oväntat "Din japanska kondom". Ja vi förstår ju vad hon syftade på.

Varför kommenterar tjejer min penisstorlek på det här sättet? Är det vanligt? När jag var i mina yngre år så fick jag erektionsproblem efter den första kommentaren och ville inte ta av mig byxorna på flera år efter det. Nu känner jag samma sak igen.

Vad tror ni om penisars egentliga storlekar? Stämmer dessa siffror som finns eller är det glädjesiffror för att muntra upp småkukade män som mig?

Seriöst fan vad taskigt av tjejen att skriva så Hur gammal var hon?
Citera
2025-06-09, 23:36
Medlem
Citat:

Betyder salong att det var en betaldam? Det är inte direkt ovanligt att såna är väldigt knepiga av sig och har ofta någon personlighetsstörning. Och personer som inte är helt hundra i skallen ska man inte hänga upp sig på hur de uttrycker sig.
Citera
2025-06-11, 18:59
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:

Nästan alla påpekar storleken jepp
Vissa utan att förstå det själva, mitt senaste ligg var med en tyska som bott i Sydamerika 20 år (mindre utrustning än där hemma) hon fullständigt tappade hakan, ungefär som i en cartoon när jag slängde av mig kläderna, det såg så komiskt ut hahah, bra ego-boost kan jag säga, ska tilläggas att jag är väldigt vältränad med så jag förmodar att det var en kombination av kropp och kön även om jag såg att hon fixerade blicken på könet, det tråkiga var dock att hon var väldigt liten där nere, den e nda position som hon klarade av var när hon var ovanpå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in