jag gillar utmaningar
Citat:
Ursprungligen postat av
Neksnor
Tråden handlar ju om just slarv med föda på ett sätt som, beroende på såsens innehåll, kan vara dödligt.
Är du intresserad så kan du ju testa att plocka bort alla vitaminer från din diet, men i övrigt äta normalt. Jag rekommenderar dig att inte göra det, eftersom vitaminer är livsnödvändiga, men om du gör det så kan du återkomma med en lägesrapport om två månader.
ursäkta om jag frågar, men hur hade du tänkt att jag ska ta bort vitaminer, välj vilken du vill, från det jag äter?(min diet)
låter som om du kunde sälja en sådan metod till de som kränger ciggaretter, och är tvingade att på sina paket skriva typ "denna produkt innehåller 6000 cancerframkallande ämnen". liksom, om de nu har kommit fram till vad det är som är dåligt i sin produkt, varför tar de inte bort det då? jag är ju troende på att världen är i kontroll av den onde, så misstänker att de snarare lägger till farliga ämnen, än tar bort, om något
eller så återgår du till huvudfrågan, från mig till dig, och den var huruvida det är rimligt att överleva en längre tid pga en förbannad tablett som inmundigas dagligen.
min tes är att vitamintabletter är så långt från livsnödvändiga man kan komma. och jag vill se den vetenskapliga rapport som säger emot det. säger inte att det inte finns någon, men har svårt att minnas att jag läst en. så därför jag frågar.