Citat:
Ursprungligen postat av
Neksnor
Har man bara remouladsås gissar jag, jag vet alltså inte, att man dör av uttorkning trots att det finns en del vatten i såsen. Men man bör klara sig i storleksordningen veckor - månader. Har man även tillgång till vatten så bör man kunna leva ännu längre, år bör inte vara omöjligt förutsatt att man står ut med den tråkiga dieten. Råkar man också ha en stor förpackning med lämplig vitaminblandning hemma så klarar man sig antagligen hela livet.
jag har för mig att det bevisats i studier att multivitamin, som du väl syftar på, inte förlänger livet på folk generellt sett
de är väl t-om tvingade att i sina beskrivningar varna emot att ta skiten, om du inte redan äter bra, välbalanserad föda.
pga, tror jag, att det finns folk som faktiskt tror att de kan äta skräp konstant och fortsätta leva friskt, i framtiden, utan att ändra beteendet. och visst, kanske fel av mig att benämna något som skräp, som kroppen faktiskt kan dra nytta av. men var ska gränsen dras egentligen? lär finnas näring i avföring med, och människor är väl ett av få djur som inte äter det när det behövs utan oftare som det verkar , börjar gnaga på både sina barn och sin egna kropp. i nödsituationer. iofs perversa brukar ju äta skit och så med, någon brist lär de väl ha med. men som sagt, skitvetenskap
som i fallet med TS, tror jag inte heller att det leder till något bättre än överlevnad under ett par år, max. och mycket pga den höga och troligen lågkvalitativa fetthalten, men det är inte dåligt heller att klara sig så lång tid