• 6
  • 7
2025-07-27, 17:52
Medlem
Flera gärningspersoner i ett litet samhälle i Åtvidaberg fick för sig – helt utan anledning – att de ville kidnappa mig.

En frisk, laglydig och ansvarsfull tjej som de varken känner, vet något om eller har något att göra med. De ville kidnappa mig till psykiatrin i Linköping och hålla mig olagligt fången där – enbart för att kunna begå brott mot mig.

De gaddade ihop sig med flera andra och började planera detta människorov. Det här grova brottet planerades under veckor och månader – medvetet, uppsåtligt och olagligt.

De hade ingen rätt till mig, varken privat eller i sitt yrke. Därför använde de olagligt sina jobb, sin makt, sin ställning, digitala system, kontakter och gelikar för att planera och genomföra brottet – på sin fritid och i stället för att arbeta.

Inget är yrkesrelaterat – allt är brott.

De var så besatta av att kidnappa mig till psykiatrin att de började förbereda människorov. Men de hade ett stort problem:

– De hade ingenting om mig.
– De hade ingen rätt till mitt personnummer eller namn.
– Ingen rätt att röra mig.
– Ingen rätt att undersöka mig.
– Ingen händelse.
– Ingen sjukdom.
– Ingen läkarundersökning.
– Ingen rätt att begära handräckning – och ingen sådan existerade.
– Och absolut ingen rätt att skriva eller utfärda något vårdintyg om mig.

Så de valde att begå en rad grova brott:

– De höll hemliga möten och konspirerade.
– En gärningsperson begick dataintrång och skrev flera falska vårdintyg – urkundsförfalskade och baserade på deras egna påhittade lögner.
– Dessa falska intyg skrevs flera dagar före kidnappningen – vilket i sig bevisar att allt var förberett i förväg, helt i strid med lagen, och att intygen är falska, oäkta och olagliga. De får inte benämnas som vårdintyg eller räknas som giltiga.

Enligt LPT-lagen får ett vårdintyg endast skrivas efter en personlig läkarundersökning – och bara om det finns allvarlig psykisk störning. I mitt fall fanns ingenting. Inga grunder, ingen sjukdom, ingen undersökning. Bara brott.

Vid ett olagligt möte på socialkontoret i Åtvidaberg visade en av gärningspersonerna upp ett av dessa falska intyg – trots att personen inte ens är läkare. Det är ett grovt brott och ett tydligt bevis på att detta var en planerad förberedelse till människorov. Socialtjänsten har ingen rätt till vårdintyg, och ingen på mötet hade någon sådan behörighet – inte ens den som tog med sig intyget. Och jag – HUVUDPERSONEN – var inte ens inbjuden eller informerad om dessa olagliga kidnappningsmöten 🤣 vilket säger ALLT.

De hade dessutom kommit överens om att en annan person skulle skriva under det falska intyget i sitt namn och påstå att hen hade undersökt mig personligen och utfärdat intyget – trots att det inte stämde. Den personen skulle även begå dataintrång och skriva en lögnaktig och olaglig journal i mitt personnummer och namn där det står att hen:

”Undersökte mig på psykakuten i Linköping och därefter utfärdade (skrev) vårdintyget.”

Allt detta är lögn – och bevisas enkelt av följande:

– Intyget skrevs flera dagar i förväg av en annan person – vilket bevisar att det är falskt.
– Det visades upp på socialkontoret dagen innan kidnappningen – ytterligare ett bevis.
– Jag kidnappades kl. 18:55/19:05, men personen som skrev under intyget hade angivit tiden 17:00 som undersökningstid – alltså innan jag ens blivit kidnappad dit. Hen intygade alltså något som ännu inte hade hänt.

Det bevisar att hen aldrig utfärdade intyget och inte genomförde någon undersökning.

Allt är överbevisat. Det här är ren brottslighet. Och det finns mer.

Hela den här förberedelsen till människorov – inklusive själva kidnappningen och fångenskapen – har absolut ingenting med vård eller lag att göra. Det handlade enbart om att de ville begå brott mot mig, samtidigt som de olagligt använde sina yrken, sin makt, sin ställning, sina system, kontakter och gelikar för att utföra dessa fasansfulla brott.

Dagen efter det olagliga mötet kidnappade de mig utomhus. De hade planerat detta i hemlighet under lång tid. Jag blev tvingad in i en polisbil och kidnappad till psykakuten i Linköping, där jag tvingades in – utan att någon sa ett enda ord till mig.

Jag frågade en ST-läkare varför hon höll mig fången. Det enda hon svarade var:

”Jag vet ingenting om dig.”

Det är ett direkt erkännande av brott. En läkare som håller någon olagligt inlåst och fången – och samtidigt erkänner att hon inte har någon som helst grund för det. Hon var delaktig i människorovet mot mig.

Under hela tiden hade jag min mobil med mig. Människor som känner mig vet att jag var frisk. De vet vad som hände. De vet att det inte handlade om vård – utan om kidnappning, brott och övergrepp.

De på psykiatrin i Linköping var också delaktiga i människorovet. Gärningspersonerna i Åtvidaberg hade redan pratat ihop sig med sina gelikar där i förväg. Allt var planerat. De hade redan bestämt att jag skulle kidnappas dit och hållas olagligt fången – utan laglig grund, utan rätt och utan sjukdom.
Citera
2025-08-16, 00:09
Medlem
Läste igenom hela tråden med intresse eftersom jag bodde i Åtvidaberg under den tiden och allt föll på plats när du skrev att det står i en journalanteckning att besöksplatsen var rondellen vid rv 35.

Jag misstänker att du är tjejen som låg mitt i rondellen vid flertalet tillfällen? Jag såg det aldrig själv men det blev en allmän snackis förstås och du måste ju förstå att det görs en orosanmälan till socialtjänsten om någon ligger mitt i en rondell mitt i natten och bara stirrar rakt upp i himlen? Flertalet personer stannade och försökte få dig därifrån men du vägrade att lämna. Detta hände vid flera tillfällen och givetvis tänker de flesta normalt funtade människor att det är något allvarligt fel på personen, ffa efter att de konstaterat att det inte handlar om någon som hamnat där på fyllan. Det var dessutom rätt kallt om jag inte minns helt fel.

Lägg ner det där nu och ta kontakt med din läkare så du får adekvat hjälp. Ta hand om dig.
Citera
2025-08-18, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly28okt2009ober
Vad du hittar på ☺️ Är du en av gärningspersonerna, eller känner du dem? ☺️ Krya på dig. Och om du nu vill vräka ur dig så där, borde du istället kräva fram alla bevis och en rättegång – så att alla får se sanningen och vad som faktiskt har hänt. Som du vet kan man inte anklaga människor hej vilt för människorov och samtidigt lägga ut alla deras namn på nätet och överallt, om det inte vore sant. I så fall borde jag vara åtalad och dömd – och det borde stå på nyheterna. Tänk lite. Ingen av dessa gärningspersoner, eller deras gelikar, har rätten att tilltala mig, stalka mig eller fortsätta med sina brott, sitt förtryck, sina trakasserier eller hot. De ska hålla sig borta från mig – för de borde sitta i fängelse. Det är inte frisk att dessa gärningspersoner fortsätter sina brott, trakasserier och lögner mot mig.

Hur fortsätter de sina trakasserier?
Vad hade du för relation till dom?
Är det någon speciell person som uppviglat?
Vad levde du för liv när du tvångsomhändertogs?
Levde du i en relation, hade du barn?
Hade du ett arbete eftersom du säger välfungerande?
Någonstans står det att din mamma blev arg. Vad gjorde hon för att hjälpa dig?
Hur ser ditt liv ut i dag? Du säger att de förstört ditt liv, men många som varit tvångsintagna får ordning på sitt liv.
Citera
2025-09-01, 09:29
Medlem
Polisen och rättsväsendet i Sverige, tillsammans med många fler inblandade, gör allt för att mörklägga det planerade människorov som utfördes mot mig – ett brott som planerades kriminellt i månader och veckor, där de kidnappade mig och satte mig fången.

I det lilla samhället Åtvidaberg begick mängder av anställda på vårdcentralen – inklusive verksamhetschefen som ska ansvara för dataintrång – grova dataintrång. I dessa dataintrång skrev de falska och olagliga journaler, helt påhittade lögner.

En kvinnlig läkare gjorde dessutom dataintrång och urkundsförfalskade flera olika vårdintyg, fullständigt fabricerade av lögner som de själva bestämde innehållet i. Hon skapade alltså flera urkundsförfalskade intyg i förväg.

Ett av dessa olagliga intyg togs med av verksamhetschefen till ett hemligt olagligt möte på socialkontoret i Åtvidaberg, dagen innan kidnappningen mot mig. Där visade hon upp det färdigskrivna intyget inför alla deltagare. På mötet kom de överens om att använda intyget som en falsk fasad i det digitala systemet – att låtsas att det var ett ”utfärdat vårdintyg”. Planen var att en annan läkare, som inte skrivit intyget, skulle underteckna det olagligt och falskt påstå i systemet att han gjort en personlig läkarundersökning på psykakuten i Linköping och därefter skrivit intyget.

Fakta motbevisar detta: den kvinnliga läkaren hade redan flera dagar i förväg gjort dataintrång och skapat det urkundsförfalskade vårdintyget, och verksamhetschefen hade med sig det färdigskrivna intyget till socialkontoret dagen innan kidnappningen ens ägde rum.

Detta bevisar svart på vitt att det aldrig har funnits något vårdintyg, ingen personlig läkarundersökning och ingen vård. Allt var en förfalskning, en konstruktion – och ett planerat människorov mot mig.

På dessa och flera andra hemliga olagliga möten hade de dessutom kommit överens om att kontakta psykiatrin i Linköping – sina gelikar och kollegor – för att få även dem att delta i brottet. De ringde och mailade dit, och personal på psykiatrin gjorde också dataintrång i mina journaler. De läste lögnerna som redan skrivits i Åtvidaberg och tog del av det förfalskade intyget för att kunna använda det. Detta skedde flera dagar innan kidnappningen. På så sätt drogs även psykiatrin i Linköping in i brottet, och de deltog i att sätta mig olagligt fången utan några grunder. De visste redan om det urkundsförfalskade vårdintyget – och de visste att detta inte var ett LPT, utan ett planerat människorov som de aktivt deltog i.

Det som är särskilt avslöjande är att gärningspersonerna fortfarande försöker lura andra att tro på sina lögner, trots att deras agerande avslöjar sanningen:
• Verksamhetschefen bar med sig det urkundsförfalskade intyget till socialkontoret dagen innan kidnappningen.
• Socialtjänsten begick egna dataintrång och skrev mängder av falska journaler i intrången, även om intyget och vad som stod i det.
• Psykiatrin deltog i förväg och använde intyget som de visste var falskt.

De hade dessutom bestämt att två poliser, som de kände personligen, skulle utföra själva kidnappningen. Dessa poliser skulle ta mig utomhus och olagligt kidnappa mig till psykakuten (utan handräckning och med full vetskap om att det var ett brott), så att de alla kunde verkställa människorovet och hålla mig fången på psykiatrin.

Allt detta visar bortom allt tvivel:
• Det har aldrig funnits något vårdintyg.
• Det har aldrig gjorts någon personlig läkarundersökning.
• Ingen vård har någonsin getts (väldigt svårt att vårda frisk person).
• Allt var förfalskat, fabricerat och planerat i förväg.
• Det handlade inte om vård, utan om ett organiserat människorov där läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, chefer, socialtjänst, psykiatri och poliser deltog och många fler.

Det är viktigt att förstå: när jag skriver ‘läkare, socialtjänsten, polisen osv.’ är det för att förklara deras yrkestitlar och arbetsplatser. Men varje person har personligen ansvar för de brott de begått – de har olagligt använt sina yrkestitlar, arbetsplatser och ställningar som falska fasader för att begå brott. Ingen myndighetsutövning har skett, inget har varit yrkesrelaterat eller jobbrelaterat. Allt var ett organiserat, medvetet och planerat människorov. Deras yrkesroller var endast verktyg för brottet – ingenting de gjorde hade med arbete eller jobb att göra. Allt är olagligt, allt är brott, och allt gjordes med avsikt att skada mig.

Jag markerar tydligt: inget av detta har varit jobb- eller yrkesrelaterat. Brotten begicks både på deras fritid, hemma och på arbetstid – när de istället för att sköta sina jobb använde sin makt för att planera och utföra människorovet. Jag har inte varit någons klient eller patient. Det har inte haft något med mig att göra i deras yrkesroll/yrke.

Detta är beviset: det var ett organiserat, medvetet och planerat människorov mot mig.

Och det är skrämmande att en hel arbetsplats kan bli en hel kriminell organisation, en diktatur som begår brott mot folket – som vården, socialtjänsten, polisen och psykiatrin. Där de totalt fått för sig att begå brott, bara för att de känner för det 🤣.

Jag vill också tydliggöra att ett LPT aldrig är något man planerar. Vilket också bevisar brottet. De hade ingenting om mig, ingen sjukdom, ingen händelse och inget med mig att göra – därför planerade de brottet. Allt var ett planerat brott, eftersom de ville kidnappa mig och sätta mig fången på psyk för att begå fasansfulla brott mot mig. Att de såg mig, en ung, levande tjej i samhället, gjorde dem avunda och irriterade – och de ville förstöra mig.

Att så många pratar ihop sig är sekretessbrott åt det grövsta. 😆🤣
Senast redigerad av Lilly28okt2009ober 2025-09-01 kl. 09:34.
Citera
2025-11-01, 13:36
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...or-dataintrang

https://www.vardfokus.se/it-i-varden...r-dataintrang/

^^Vad för mörkt döljer sig bakom denna ”nyhetsartikel”?

Det som i media beskrevs som en mindre skandal med fyra sjuksköterskor som gjort dataintrång är i själva verket något mycket större – och betydligt mörkare.

Är det verkligen fyra sjuksköterskor – eller döljer sig något helt annat bakom rubrikerna? Handlar det inte snarare om flera intrång, fler inblandade och en omfattande mörkläggning?

Frågetecknen är många. Var det inte så att åklagare och polis medvetet drog ut på tiden och gjorde allt för att dölja vad som hänt? Var det inte så att polisen vägrade förhöra brottsoffret? Varför försökte så många pressa juristen att dra tillbaka sin anmälan – trots att juristen stod fast vid sitt beslut? Och vad hände egentligen med juristen? Framför allt: varför tog inte rättsväsendet och polisen emot de anmälningar som brottsoffret själv hade gjort redan från början, innan juristen till slut tvingades kliva in?

Bakom den förenklade bilden i media döljer sig i själva verket en helt annan verklighet. Det handlade inte om fyra sjuksköterskor – utan om en undersköterska, en verksamhetschef (själv distriktsköterska), en sjuksköterska och en fjärde person som kanske var sjuksköterska. Men sanningen är att betydligt fler personer var inblandade och att flera dataintrång faktiskt begåtts.

Intrången var inte slumpmässiga. De gjordes som förberedelse för ett människorov – en kidnappning – och användes för att övervaka brottsoffret och angripa henne på alla sätt. Undersköterskan (Ida) och sjuksköterskan (Anna) gjorde intrången nattetid, under sin fritid, samtidigt som de fabricerade två helt påhittade journaler. Deras egentliga arbete var att ta hand om äldre i hemmet (hemtjänst) – så varifrån kom tiden till att begå olagliga intrång?

Och framför allt: hur kunde de plötsligt gå in i en ung tjejs journaler, trots att hon varken hade hemtjänst eller någon form av vård? När blev detta lagligt? Aldrig. Om det vore lagligt skulle vem som helst kunna gå in i vems journal som helst och skriva vad som helst.

Vad gjorde åklagaren, polisen och flera andra inblandade för att se till att mörklägga allt? 🥹 Ni anar inte. De tog in och förhörde två personer som inte ens hade med ärendet att göra – personer som vräkte ur sig rena påhitt och babbelord utan någon som helst verklighetsförankring – enbart för att dölja sanningen.

Och medan allmänheten fick en förenklad rubrik om ”fyra sjuksköterskor” fortsatte brottsligheten och mörkläggningen i det tysta.

Undersköterskan (Ida) och sjuksköterskan (Anna) begick dataintrång på sin fritid – samtidigt som de jobbade med hemtjänst där de ”tog hand om äldre” på natten. Samtidigt planerade de ett av de grövsta brotten man kan tänka sig – människorov!

De skrev lögnaktiga, påhittade journaler mitt under sina första och andra dataintrång – men stannade inte där. De fortsatte med fler intrång, skröt öppet inför sina kollegor, och deras kollega, den andra sjuksköterskan på hemtjänsten, gjorde också dataintrång för att kolla deras ”skapelse, brott” – de falska journalerna och allt som fanns. Allt detta för att tillsammans med många andra planera ett människorov – att kidnappa mig, hålla mig fången, begå brott och förstöra mig som människa.

Allt detta gjordes för att planera brottet – att kidnappa mig, hålla mig fången och använda lögnerna i flera urkundsförfalskade vårdintyg – något som är helt olagligt, eftersom ett vårdintyg endast får baseras på en personlig läkarundersökning. Man kan inte planera att någon är sjuk när det inte finns någon sjukdom eller händelse på personen (vilket aldrig existerat). Allt detta begick de eftersom de blivit besatta av att kidnappa mig, sätta mig fången på psyk, begå brott mot mig och förstöra mig – för de hade ingenting med mig att göra, inget om mig, ingen händelse eller sjukdom, eller något med mig att göra i sitt yrke – därför begick de brott.

De informerade även verksamhetschefen, som var inblandad i allt detta och är distriktsköterska, om deras dataintrång och lögnaktiga journaler, så att alla inblandade kunde planera brottet – att kidnappa mig och sätta mig fången på psyk – baserat på dessa lögner och flera ytterligare lögner de själva hittat på.

Dessa dataintrång handlar tydligt om att de öppnade upp allt som finns om mig i journaler, spred allt vidare och hittade på massor av lögner som de olagligt skrev – FÖR ATT planera brottet. Dataintrången gjordes också för att se hur de alla planerade brottet mot mig. När jag hölls olagligt fången på psyk gick de in för att njuta av brottet och hålla koll så jag hölls fången – och för att fortsätta begå brott mot mig.

Media ljuger. Polisen ljuger. Åklagaren ljuger. Gärningspersonerna ljuger. Det som skrivits och sagts stämmer inte alls. Polisen är jävig och korrumperad tillsammans med gärningspersonerna. De mörklägger allt. Och de vägrade förhöra mig.

Som sagt: det är fler dataintrång, fler gärningspersoner inblandade, och vissa har till och med olagligt skrivit i lögnaktiga journaler när de begick dataintrången. Två gärningspersoner har skrivit flera urkundsförfalskade vårdintyg i dataintrången, baserat på lögnerna de på hemtjänsten skrev på sin fritid och det de själva hittat på. Allt detta mörkläggs! Det är en omfattande mörkläggning som bara har växt och fortfarande pågår – ett bevis på hur korrupt och kriminellt systemet är.

Klockan 01:00 på natten, mitt under det första dataintrånget, ringer sjuksköterskan (Anna) sin medbrottsling, (Ulla) områdeschef IFO på Åtvidabergs kommun, och avslöjar vad som står i mina vårdjournaler. Tillsammans planerar de brott och begår sekretessbrott 🤣.

De båda skriver varsin olaglig, påhittad journal om mig. Sjuksköterskan (Anna) inledde den första falska journalanteckningen med ”Hembesök enskilt” 🤣 – trots att jag inte har hemtjänst.

Nästa dag, under ett nytt dataintrång, skrev hon en annan olaglig, påhittad journal och inledde den med falska ”Basal hemsjukvård besök enskilt” 🤣. Återigen, jag har ingen hemtjänst.

Allt detta sker på deras fritid, tillsammans med kollegan, undersköterskan (Ida), som står tätt intill henne, också begår dataintrång och är med i allt 🤣.

(En områdeschef inom IFO – individ- och familjeomsorgen – är en chefsposition inom kommunal socialtjänst.) 🤣

Media vilseleder, sprider desinformation och livsförstörande ärekränkande lögner

De skriver att det handlar om ”fyra sjuksköterskor” när sanningen är:

En verksamhetschef (distriktsköterska) med ansvar för att förhindra dataintrång – som själv begick dataintrång.

En undersköterska.

En sjuksköterska.

Ytterligare en sjuksköterska.

Media döljer brotten och försöker i stället falskt peka ut mig som skyldig och syndabock, samtidigt som de höjer gärningspersonerna till skyarna. Det är ärekränkning, livsförstörande lögner och desinformation. Samtidigt mörkläggs de grövsta brotten.

Artikeln är falsk – sanningen mörkläggs

Den jurist som faktiskt anmälde dataintrången blev attackerad av sina egna kollegor, som helt utan rättighet trängde sig in i fallet för att stoppa rättegången och dölja sanningen.

Sanningen är att flera gärningspersoner har:

Begått upprepade dataintrång på mig.

Planerat och genomfört människorov mot mig.

Förfalskat journaler och urkundsförfalskat flera vårdintyg i dataintrången.

Samtidigt har rättsväsendet och polisen medvetet deltagit i en omfattande mörkläggning.

Åklagarens olagliga spel

Åklagaren iscensatte falsk ”ny information” genom att låta juristens kollegor – personer som inte har något med ärendet att göra – höras.

De hade ingen rätt att höras. Allt de sade var fabricerade lögner och babbel utan verklighetsförankring.

Detta var en medveten metod för att olagligt lägga ner fallet innan rättegång, rädda gärningspersonerna och mörklägga brotten.

Den verkliga bilden

I verkligheten är det gärningspersonerna, polisen, åklagaren, juristens kollegor och deras gelikar som är korrupta, jäviga och kriminella. De samarbetar med varandra i brottslighet.

Det finns ingen ny information – allt är fabricerat. Det svenska rättsväsendet skyddar denna typ av brottslingar och begår samtidigt brott mot brottsoffret – mig.

Detta är verkligheten

Juristens kollegor på landstinget, rättsväsendet, polisen, media och personer inom vården attackerar brottsoffret.

De ljuger, fabricerar och mörklägger.

Jag har alla bevis – men tystas och nekas möjligheten att visa sanningen.

Sverige är infiltrerat av små diktatorer och tyranner som begår brott överallt där makt finns.

Vakna! Detta är verkligheten – och det är ren skräck.
Citera
2025-11-04, 14:58
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/os...or-dataintrang

https://www.vardfokus.se/it-i-varden...r-dataintrang/

^^Vad för mörkt döljer sig bakom denna ”nyhetsartikel”?

Det som i media beskrevs som en mindre skandal med fyra sjuksköterskor som gjort dataintrång är i själva verket något mycket större – och betydligt mörkare.

Är det verkligen fyra sjuksköterskor – eller döljer sig något helt annat bakom rubrikerna? Handlar det inte snarare om flera intrång, fler inblandade och en omfattande mörkläggning?

Frågetecknen är många. Var det inte så att åklagare och polis medvetet drog ut på tiden och gjorde allt för att dölja vad som hänt? Var det inte så att polisen vägrade förhöra brottsoffret? Varför försökte så många pressa juristen att dra tillbaka sin anmälan – trots att juristen stod fast vid sitt beslut? Och vad hände egentligen med juristen? Framför allt: varför tog inte rättsväsendet och polisen emot de anmälningar som brottsoffret själv hade gjort redan från början, innan juristen till slut tvingades kliva in?

Bakom den förenklade bilden i media döljer sig i själva verket en helt annan verklighet. Det handlade inte om fyra sjuksköterskor – utan om en undersköterska, en verksamhetschef (själv distriktsköterska), en sjuksköterska och en fjärde person som kanske var sjuksköterska. Men sanningen är att betydligt fler personer var inblandade och att flera dataintrång faktiskt begåtts.

Intrången var inte slumpmässiga. De gjordes som förberedelse för ett människorov – en kidnappning – och användes för att övervaka brottsoffret och angripa henne på alla sätt. Undersköterskan (Ida) och sjuksköterskan (Anna) gjorde intrången nattetid, under sin fritid, samtidigt som de fabricerade två helt påhittade journaler. Deras egentliga arbete var att ta hand om äldre i hemmet (hemtjänst) – så varifrån kom tiden till att begå olagliga intrång?

Och framför allt: hur kunde de plötsligt gå in i en ung tjejs journaler, trots att hon varken hade hemtjänst eller någon form av vård? När blev detta lagligt? Aldrig. Om det vore lagligt skulle vem som helst kunna gå in i vems journal som helst och skriva vad som helst.

Vad gjorde åklagaren, polisen och flera andra inblandade för att se till att mörklägga allt? 🥹 Ni anar inte. De tog in och förhörde två personer som inte ens hade med ärendet att göra – personer som vräkte ur sig rena påhitt och babbelord utan någon som helst verklighetsförankring – enbart för att dölja sanningen.

Och medan allmänheten fick en förenklad rubrik om ”fyra sjuksköterskor” fortsatte brottsligheten och mörkläggningen i det tysta.

Undersköterskan (Ida) och sjuksköterskan (Anna) begick dataintrång på sin fritid – samtidigt som de jobbade med hemtjänst där de ”tog hand om äldre” på natten. Samtidigt planerade de ett av de grövsta brotten man kan tänka sig – människorov!

De skrev lögnaktiga, påhittade journaler mitt under sina första och andra dataintrång – men stannade inte där. De fortsatte med fler intrång, skröt öppet inför sina kollegor, och deras kollega, den andra sjuksköterskan på hemtjänsten, gjorde också dataintrång för att kolla deras ”skapelse, brott” – de falska journalerna och allt som fanns. Allt detta för att tillsammans med många andra planera ett människorov – att kidnappa mig, hålla mig fången, begå brott och förstöra mig som människa.

Allt detta gjordes för att planera brottet – att kidnappa mig, hålla mig fången och använda lögnerna i flera urkundsförfalskade vårdintyg – något som är helt olagligt, eftersom ett vårdintyg endast får baseras på en personlig läkarundersökning. Man kan inte planera att någon är sjuk när det inte finns någon sjukdom eller händelse på personen (vilket aldrig existerat). Allt detta begick de eftersom de blivit besatta av att kidnappa mig, sätta mig fången på psyk, begå brott mot mig och förstöra mig – för de hade ingenting med mig att göra, inget om mig, ingen händelse eller sjukdom, eller något med mig att göra i sitt yrke – därför begick de brott.

De informerade även verksamhetschefen, som var inblandad i allt detta och är distriktsköterska, om deras dataintrång och lögnaktiga journaler, så att alla inblandade kunde planera brottet – att kidnappa mig och sätta mig fången på psyk – baserat på dessa lögner och flera ytterligare lögner de själva hittat på.

Dessa dataintrång handlar tydligt om att de öppnade upp allt som finns om mig i journaler, spred allt vidare och hittade på massor av lögner som de olagligt skrev – FÖR ATT planera brottet. Dataintrången gjordes också för att se hur de alla planerade brottet mot mig. När jag hölls olagligt fången på psyk gick de in för att njuta av brottet och hålla koll så jag hölls fången – och för att fortsätta begå brott mot mig.

Media ljuger. Polisen ljuger. Åklagaren ljuger. Gärningspersonerna ljuger. Det som skrivits och sagts stämmer inte alls. Polisen är jävig och korrumperad tillsammans med gärningspersonerna. De mörklägger allt. Och de vägrade förhöra mig.

Som sagt: det är fler dataintrång, fler gärningspersoner inblandade, och vissa har till och med olagligt skrivit i lögnaktiga journaler när de begick dataintrången. Två gärningspersoner har skrivit flera urkundsförfalskade vårdintyg i dataintrången, baserat på lögnerna de på hemtjänsten skrev på sin fritid och det de själva hittat på. Allt detta mörkläggs! Det är en omfattande mörkläggning som bara har växt och fortfarande pågår – ett bevis på hur korrupt och kriminellt systemet är.

Klockan 01:00 på natten, mitt under det första dataintrånget, ringer sjuksköterskan (Anna) sin medbrottsling, (Ulla) områdeschef IFO på Åtvidabergs kommun, och avslöjar vad som står i mina vårdjournaler. Tillsammans planerar de brott och begår sekretessbrott 🤣.

De båda skriver varsin olaglig, påhittad journal om mig. Sjuksköterskan (Anna) inledde den första falska journalanteckningen med ”Hembesök enskilt” 🤣 – trots att jag inte har hemtjänst.

Nästa dag, under ett nytt dataintrång, skrev hon en annan olaglig, påhittad journal och inledde den med falska ”Basal hemsjukvård besök enskilt” 🤣. Återigen, jag har ingen hemtjänst.

Allt detta sker på deras fritid, tillsammans med kollegan, undersköterskan (Ida), som står tätt intill henne, också begår dataintrång och är med i allt 🤣.

(En områdeschef inom IFO – individ- och familjeomsorgen – är en chefsposition inom kommunal socialtjänst.) 🤣

Media vilseleder, sprider desinformation och livsförstörande ärekränkande lögner

De skriver att det handlar om ”fyra sjuksköterskor” när sanningen är:

En verksamhetschef (distriktsköterska) med ansvar för att förhindra dataintrång – som själv begick dataintrång.

En undersköterska.

En sjuksköterska.

Ytterligare en sjuksköterska.

Media döljer brotten och försöker i stället falskt peka ut mig som skyldig och syndabock, samtidigt som de höjer gärningspersonerna till skyarna. Det är ärekränkning, livsförstörande lögner och desinformation. Samtidigt mörkläggs de grövsta brotten.

Artikeln är falsk – sanningen mörkläggs

Den jurist som faktiskt anmälde dataintrången blev attackerad av sina egna kollegor, som helt utan rättighet trängde sig in i fallet för att stoppa rättegången och dölja sanningen.

Sanningen är att flera gärningspersoner har:

Begått upprepade dataintrång på mig.

Planerat och genomfört människorov mot mig.

Förfalskat journaler och urkundsförfalskat flera vårdintyg i dataintrången.

Samtidigt har rättsväsendet och polisen medvetet deltagit i en omfattande mörkläggning.

Åklagarens olagliga spel

Åklagaren iscensatte falsk ”ny information” genom att låta juristens kollegor – personer som inte har något med ärendet att göra – höras.

De hade ingen rätt att höras. Allt de sade var fabricerade lögner och babbel utan verklighetsförankring.

Detta var en medveten metod för att olagligt lägga ner fallet innan rättegång, rädda gärningspersonerna och mörklägga brotten.

Den verkliga bilden

I verkligheten är det gärningspersonerna, polisen, åklagaren, juristens kollegor och deras gelikar som är korrupta, jäviga och kriminella. De samarbetar med varandra i brottslighet.

Det finns ingen ny information – allt är fabricerat. Det svenska rättsväsendet skyddar denna typ av brottslingar och begår samtidigt brott mot brottsoffret – mig.

Detta är verkligheten

Juristens kollegor på landstinget, rättsväsendet, polisen, media och personer inom vården attackerar brottsoffret.

De ljuger, fabricerar och mörklägger.

Jag har alla bevis – men tystas och nekas möjligheten att visa sanningen.

Sverige är infiltrerat av små diktatorer och tyranner som begår brott överallt där makt finns.

Vakna! Detta är verkligheten – och det är ren skräck.
Alla inblandade kanske är rymdödlor från en annan galax?
Det är för människor som dig vi har psykvård.
Citera
2025-11-04, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Alla inblandade kanske är rymdödlor från en annan galax?
Det är för människor som dig vi har psykvård.

Vad får du allt ifrån 🤔 det är inte acceptabelt att mobba och sprida sådana lögner
Senast redigerad av Lilly28okt2009ober 2025-11-04 kl. 16:14.
Citera
2025-11-04, 16:59
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Vad får du allt ifrån 🤔 det är inte acceptabelt att mobba och sprida sådana lögner
Kan du visa belägg för att någon mobbat och ljugit? Eller är det bara du som uppfattat det så pga. att du är förvirrad?
Citera
2025-11-04, 17:15
Medlem
I ett litet samhälle i Sverige gick mängder av gärningspersoner ihop för att planera kidnappningen av en oskyldig, frisk tjej och sätta henne fången på psyk. Sverige – ett land fyllt av mörker, demoner och dolda hemligheter.

Jag blev kidnappad och sattes fången.
Brottet hade gärningspersonerna planerat i månader och veckor.

De använde olagligt sina arbetsplatser för att planera brottet. De gjorde dataintrång, och i vissa av dessa dataintrång skrev de falska journaler och urkundsförfalskade flera falska, olagliga vårdintyg mitt under dataintrången – byggda på lögner de själva hittade på framför datorn. De ringde och mejlade varandra och sina gelikar, och de höll hemliga, olagliga möten med mängder av gärningspersoner – utan min vetskap, utan att informera mig och utan någon som helst rätt till det.

Allt de gjorde var medvetet, kriminellt och brottsligt. Ingenting var arbetsrelaterat, inget var misstag. De använde olagligt sina arbetsplatser, sin makt, sina titlar och sin tillgång till det digitala systemet till brottslighet – för att planera och genomföra människorov.

En av gärningspersonerna, med titeln verksamhetschef och distriktssköterska (inget av det var arbetsrelaterat), tog med sig det färdigskrivna, urkundsförfalskade vårdintyget till socialkontoret och visade upp det där för alla gärningspersoner på det olagliga mötet.

Enligt lagen har en distriktssköterska eller socialkontoret ingenting med vårdintyg att göra. Det är olagligt. Endast en läkare får hantera vårdintyg. Det bevisar deras planering och förberedelser till människorov.

Ett vårdintyg kan aldrig existera utan en faktisk händelse som ger en läkare rätt att göra en personlig läkarundersökning. Om personen uppvisar allvarlig psykisk sjukdom under den personliga läkarundersökningen, skrivs då ett vårdintyg. Vårdintyget ska baseras på läkarundersökningen, den svåra psykiska sjukdomen som uppvisas under undersökningen och själva händelsen – därefter utfärdas det.

Detta har inte existerat på mig. De hade ingen händelse, ingen rätt till läkarundersökning, och ingen personlig läkarundersökning har ägt rum på mig. Inget vårdintyg har grundats på någon händelse eller undersökning, för ingen sjukdom eller händelse har existerat på mig.

De visste att jag var frisk. De hade ingenting om mig, och inget med mig att göra på något sätt. Det är därför de planerade brottet – för de var besatta av att kidnappa mig, en frisk tjej, och spärra in mig på psyk, för att begå fasansfulla brott mot mig. De ville förstöra mig, njuta av att se mig lida och göra mig fruktansvärt illa.

På det olagliga mötet kom de överens om att en annan person, som inte skrev det urkundsförfalskade intyget, skulle falskt och olagligt intyga det med sitt namn och ett falskt datum, och sedan i journaler – som den olagligt skulle skriva i dataintrång – påstå att den hade gjort en personlig läkarundersökning på psykakuten och därefter skrivit vårdintyget.
Gärningspersonen skrev olagligt och falskt under intyget dagen efter, klockan 17:00.

Men jag kidnappades inte till psyk förrän 18:55–19:05 och var framme där senare. Detta visar att klockslaget han skrev inte stämmer. Och intyget skrevs flera dagar i förväg, olagligt, av någon annan – och redan fanns på socialkontoret dagen innan jag kidnappades.

Detta bevisar att det är ett urkundsförfalskat intyg, inte ett vårdintyg. Hela deras plan bygger på lögner, brott och förberedelser för människorov – som de sedan genomförde.

Jag har bevis som styrker detta: de på socialtjänsten begick dataintrång och mitt i intrånget skrev de korkat ner:

”Verksamhetschefen/distriktssköterskan har med sig ett vårdintyg och i det står det följande…”

…och där står det mer om hur de planerar brottet och när de ska ta mig. 😭🤣😭.

Rättsväsendet gör allt för att mörklägga detta människorov och hur det olagligt och grovt planerades.

Jag har mängder av bevis som rättsväsendet ignorerar och låtsas inte existerar.

Här är ett exempel som säger allt:

”Socialkontoret i Åtvidaberg journalblad 2009-10-27. Möte på Socialkontoret i Åtvidaberg. Närvarande: Lennart L, polisen, Ulla M, chef för VC, Margareta B, sjuksköterska vuxenpsyk, Caroline S, chef handikappomsorgen, Jessica G, behandlare och Ut. Helena A har skrivit ett vårdintyg som Ulla M har med sig. I vårdintyget står att………………………………………. /Jessica B, socialsekreterare.”

^ Detta är en falsk journal som socialtjänsten skapade under dataintrång. Inget i den är arbetsrelaterat, och titlarna skrevs olagligt in i journalen för att ge falsk legitimitet – en falsk fasad. Den skrevs och infördes den 2009-10-27, olagligt, dagen innan jag kidnappades.

Jag var inte inbjuden eller informerad om mötet. Det säger allt – ett olagligt möte! Enligt lagen är detta ett sekretessbrott av grövsta graden. Sekretess råder mellan myndigheter, och på den tiden fanns inte SIP. SIP kom flera år senare, och kan dessutom endast initieras av personen själv. De hade alltså ingen som helst rätt att ordna möten om en ung vuxen tjej på det sättet 🤣.

Och man kan inte hitta på ett vårdintyg i förväg på någon – det är olagligt på alla punkter och bevisar tydligt att de planerade människorov.

De hade ingen äganderätt till mig, ingen rätt att hitta på något om mig, och ingen rätt att använda mitt personnummer eller mitt namn framför en dator. Allt detta gjorde gärningspersonerna för att de blivit besatta av att kidnappa mig och sätta mig fången på psyk för att begå fruktansvärda brott mot mig.

Jag kidnappades den 2009-10-28.

Jag har också en lögnaktig efterhandskonstruktion, skriven flera år senare, där Ulla M, med titeln ”verksamhetschef och distriktsköterska”, påstår att vårdintyget utfärdades den 2009-10-28 efter personlig läkarundersökning 🤣. Men socialtjänsten dokumenterade själv att hon tog med intyget till socialkontoret redan den 2009-10-27 och visade upp det på det olagliga mötet – samtidigt som hon inte ens dokumenterat det i vården 🥹.

Och den person som skrev det urkundsförfalskade vårdintyget genom dataintrång plockade ut det redan den 2009-10-23, vilket tydligt framgår i journalerna. Detta är ett brott och bevisar förberedelser till människorov flera dagar i förväg – och att intyget inte utfärdades den 2009-10-28 som de lögnaktigt vill påstå 🤣, när bevisen visar något helt annat 🤣.

Psykiatrin i Sverige används till människorov, för att begå fruktansvärda brott 😳🤣 och till politisk psykiatri (googla om ni inte vet vad det betyder).

Sverige begår brott mot mänskliga rättigheter och är en diktatur på alla nivåer, med tyranner och små diktatorer som tagit över där någon form av makt finns 🥹.

Folk inom vården, socialtjänsten och rättsväsendet använder sina arbetsplatser, sin makt, sina titlar och sin tillgång till digitala system till brottslighet:

Till diktatur

Till förberedelser till människorov

Till människorov

Till lögner

Till förtryck

Till psykisk tortyr

Till att utplåna liv

Till Mörkläggning

Till omänsklighet

…och mycket mer.

Ingen är säker i Sverige. Vi har inget rättsväsende. Det måste fram – de är kriminella och måste hållas ansvariga.
Senast redigerad av Lilly28okt2009ober 2025-11-04 kl. 17:20.
Citera
2025-11-11, 11:40
Medlem
Är ni totalt borta från verkligheten och helt oemottagliga för sanningen?

Märkligt att så många i Sverige inte ens kan ta till sig när någon skriver att hon blivit utsatt för människorov – ett brott som mängder av gärningspersoner planerade i månader och veckor, och som rättsväsendet har gjort allt för att mörklägga i över 16 års tid. Under alla dessa år, och fortfarande nu, fortsätter brottsligheten mot mig. Det är som att jag har varit fången av dem alla – de begår fruktansvärda brott mot mig, medvetet och systematiskt.

Märkligt att människor i Sverige har tappat all förmåga att förstå svenska ord som kidnappning, mörkläggning, förtryck, brott, kriminellt rättsväsende. Det finns inget rättsväsende i Sverige – de är kriminella och begår själva brott mot mig. Det går inte ens att anmäla människorov i Sverige, för då blir man utsatt för brott av rättsväsendet själva. De skiter i brott.

De har stängt ute mig från alla mina mänskliga rättigheter. De har utplånat min existens med lögner i det digitala systemet. De håller rent av på att mörda mig.

I Sverige har alla förlorat förmågan att hjälpa människor, att försvara deras rättigheter. Jag är utsatt för brott av så många inom rättsväsendet – och om ni alla bara tänker skita i det, då är ni lika skyldiga.

Märkligt att ni inte ens förstår bevis, ord, eller ens en människas röst och rättigheter!
Märkligt att ni inte ens kan begripa att man inte kan vräka ur sig såna här anklagelser och till och med skriva namn – om det inte vore sant!
Jag hade varit åtalad för länge sen om det inte var sant! Märkligt att ingen fattar det.

Märkligt att ingen fattar att när någon kommer med så allvarliga anklagelser, då borde det vara varenda människas ansvar att vilja få klarhet i det – att sanningen ska fram, att alla bevis och allt som hänt ska berättas! För ingen i det här landet borde acceptera att något sådant ens får hända.

Folk är så dumma i detta land – ser inte ens brott och bevis mitt framför deras ögon.

Är det verkligen så här ni vill ha det?
Att människor ska krypa, be, gråta och tala på exakt det “rätta sättet” – bara för att ni ska vara nöjda med hur ett brott berättas?

Ni kräver att den som blivit krossad ska uppträda efter era föreställningar, som små grandiosa divor – där allt handlar om hur något sägs, inte om vad som faktiskt hänt.
Ni vill att allt ska passa in i era mallar, era förvridna idéer om hur smärta, lidande och sanning ska låta.

Men verkligheten är inte till för att passa in i era fantasier.
Verkligheten är brutal, rå och oförskönad – och ni klarar inte ens av att se den.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in