• 1
  • 2
2024-12-13, 10:39
Medlem
Flera brottsbenägna individer i ett litet samhälle fick för sig att de ville kidnappa mig (en psykiskt frisk, ansvarsfull och laglydig tjej) och sätta mig olagligt fången på psykiatrin. De planerade brottet, bland annat genom dataintrång, där vissa av dem skrev falska journaler och en av dem fabricerade flera falska vårdintyg. De förberedde brottet i månader och veckor innan de genomförde kidnappningen och satte mig olagligt fången, helt utan grund. Deras syfte var att begå brott mot mig, förstöra mitt liv och tillintetgöra mig med lögner…

Det mest skrämmande i denna situation är att de har begått brott i allt de gjort mot mig, och ändå ignoreras denna verklighet av många. Att ens få för sig att vilja kidnappa och sätta någon olagligt fången på psykiatrin bevisar hur galna, farliga och brottsbenägna dessa individer är. En psykiskt frisk och ansvarsfull person skulle aldrig ens tänka tanken att göra något sådant mot någon annan. Ändå pekar alla på mig som om jag är problemet, när det egentligen är dem som är det.

Och rättsväsendet vägrar ta emot min anmälan. De vägrar att upprätthålla lagen genom att gripa, häkta och förhöra gärningspersonerna. De håller inga förhör med mig heller och vill inte ta del av vad dessa gärningspersoner har begått. Istället gör de allt för att mörklägga detta brott. Rättsväsendet offrar mina mänskliga rättigheter, vår demokrati och våra lagar för att hjälpa gärningspersonerna att undkomma rättvisan och förhindra att allmänheten får kännedom om vad som hänt – och om vad rättsväsendet själva är delaktiga i. Jag bemöts av ett rättsväsende som begår brott. ⬇️
Citera
2024-12-13, 10:43
Medlem
Pinoputchins avatar
2024-12-13 kl 10:44 Pinoputchin undrar vad vi ska diskutera.
Citera
2024-12-13, 10:43
Medlem
⬇️

Falska och olagliga journaler
Journalerna som redovisas är både falska och olagliga. De skapades enbart genom dataintrång, där flera personer olagligt använde mitt namn och personnummer inom socialtjänsten och vården i Åtvidaberg. Dessa förfalskade handlingar utgör direkta bevis på att de planerade ett människorov på mig långt i förväg, vilket de sedan genomförde medvetet och med uppsåt. Handlingarna avslöjar dessutom grova överträdelser mot sekretess och tystnadsplikt samt olagliga möten som inte har någon arbetsrelaterad grund.

Grova brott utan yrkesmässig koppling

Det är avgörande att tydligt påpeka att allt dessa personer gjort är grovt kriminellt. Deras handlingar har absolut ingenting att göra med yrkesutövning, myndighetsutövning, vårdrelaterad verksamhet eller någon annan form av tjänsteutövning. De har medvetet och systematiskt missbrukat sina positioner och sin makt för att genomföra sina egna olagliga handlingar. Dessa gärningar är privata, helt olagliga och saknar all koppling till deras yrkesroller eller arbetsuppgifter. Jag har dessutom omfattande bevis som styrker samtliga brott.⬇️
Citera
2024-12-13, 10:44
Medlem
negrofobens avatar
Uppenbart är du rejält psykisk sjuk! Ingen kan kidnappa någon och få den tvångsvårdad.
Försök att släppa det här innan du plockas in igen.
Citera
2024-12-13, 10:49
Är det betydligt mer psykotiska skogstokiga fruntimmer i omlopp numera eller beror det på att de kan vika ut sin psykos på nätet nuförtiden som gör att man helt enkelt lägger märke till dom oftare?

OnT: Du har inte legat med Ullas man eller nåt? Det skulle kunna föranleda ett dylikt hämndscenario. I så fall får man ge Ulla att hon gör saker grundligt!
Senast redigerad av GulfLundell 2024-12-13 kl. 10:51.
Citera
2024-12-13, 10:54
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly28okt2009ober
Flera brottsbenägna individer i ett litet samhälle fick för sig att de ville kidnappa mig (en psykiskt frisk, ansvarsfull och laglydig tjej) och sätta mig olagligt fången på psykiatrin.

Och där kan man sluta läsa.
Psykfall, ta dina mediciner.
Citera
2024-12-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Och där kan man sluta läsa.
Psykfall, ta dina mediciner.
Är verkligheten jobbig eller ? Och hur kan man ignorera dataintrång ? Det avslöjar ju allt 😂
Citera
2024-12-13, 10:59
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Är verkligheten jobbig eller ? Och hur kan man ignorera dataintrång ? Det avslöjar ju allt 😂
Eftersom det är tydligt att du helt saknar sjukdomsinsikt så har du någon allvarligt psykisk störning eller åkomma, var tacksam att psykvården tar hand om dig.
Citera
2024-12-13, 11:00
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Eftersom det är tydligt att du helt saknar sjukdomsinsikt så har du någon allvarligt psykisk störning eller åkomma, var tacksam att psykvården tar hand om dig.

Framför allt ska vi vara det.
Citera
2024-12-13, 11:07
Medlem
DRD4s avatar
Har du anmält vården och polisanmält?
Hur mår du idag?
Citera
2024-12-13, 11:13
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

"dAtAiNtRåNg"

Det är du som är psykiskt sjuk och saknar sjukdomsinsikt. Du har inte blivit inspärrad illegalt, och av din tråd att döma borde du aldrig släppts.
Citera
2024-12-13, 12:01
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Flera brottsbenägna individer i ett litet samhälle fick för sig att de ville kidnappa mig (en psykiskt frisk, ansvarsfull och laglydig tjej) och sätta mig olagligt fången på psykiatrin. De planerade brottet, bland annat genom dataintrång, där vissa av dem skrev falska journaler och en av dem fabricerade flera falska vårdintyg. De förberedde brottet i månader och veckor innan de genomförde kidnappningen och satte mig olagligt fången, helt utan grund. Deras syfte var att begå brott mot mig, förstöra mitt liv och tillintetgöra mig med lögner…

Det mest skrämmande i denna situation är att de har begått brott i allt de gjort mot mig, och ändå ignoreras denna verklighet av många. Att ens få för sig att vilja kidnappa och sätta någon olagligt fången på psykiatrin bevisar hur galna, farliga och brottsbenägna dessa individer är. En psykiskt frisk och ansvarsfull person skulle aldrig ens tänka tanken att göra något sådant mot någon annan. Ändå pekar alla på mig som om jag är problemet, när det egentligen är dem som är det.

Och rättsväsendet vägrar ta emot min anmälan. De vägrar att upprätthålla lagen genom att gripa, häkta och förhöra gärningspersonerna. De håller inga förhör med mig heller och vill inte ta del av vad dessa gärningspersoner har begått. Istället gör de allt för att mörklägga detta brott. Rättsväsendet offrar mina mänskliga rättigheter, vår demokrati och våra lagar för att hjälpa gärningspersonerna att undkomma rättvisan och förhindra att allmänheten får kännedom om vad som hänt – och om vad rättsväsendet själva är delaktiga i. Jag bemöts av ett rättsväsende som begår brott. ⬇️

Jag måste tyvärr göra dig besviken. De flesta som tvångsvårdas inom psykiatrin har absolut ingen sjukdomsinsikt. Du verkar lida av schizofreni, är det den diagnosen du fått?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in