Citat:
Ursprungligen postat av
Brunafingrarna
Subjektivt, ja! Jönsson är fortfarande sågad längd med fotknölarna objektivt eftersom ha enligt vetenskaplig metod sysslar med självmotsägelser d.v.s. lögner.
Det är uppenbart att SVT får ta skit av en mindre obskyr grupp män som inte gillar när deras narrativ granskas, precis som barnet som inte vill höra om felet de gör, handflatorna mot öronen och felet försvinner.
Visst, han tog fel ”klipp”, men han kan ju ändra klippet och få samma sak bevisad, hur många ggr som helst.
Däremot, så kommer SVT aldrig ifrån att de låter sina egna känslor styra vad som sägs, i tex fallet Trump.
Jag som privatperson kan ju tycka vad jag vill om Trump, men jag sitter inte i TV och får betalt från skattebetalarna heller….
Det är pinsamt att se dem försöka förmedla nyheter om allt som de är ”emot”, dvs Trump, Jönsson, SD, Lamotte, Bard, osv osv osv.
Skriver man för en tidning så är det ju en annan sak, jag behöver inte köpa DN, men SVT och public Service måste jag betala för, då förväntar jag mig att de anstränger sig lite oxå…