2025-01-02, 14:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totius
SD har överhuvudtaget inte med saken att göra och HJ är en samhällsdebattör och INTE någon skattefinansierad aktör som ska ge allmänheten saklig och opartisk rapportering.

Att public service brister i saklighet och opartiskt visas enkelt genom att jämföra den bild som de ger jämfört med hur verkligheten ser ut inom olika delar av samhället.
Det är där de mesta gråtarna finns om SVT/SR och hur de aldrig heller påvisar att SVT/SR inte skulle vara opartiska.

Sant, HJ ljuger och desinformerar för vissa som för göra dom arga, och det är hela hens affärsidé och lura er på pengar.
SVT/SR är extrem kvalitet i jämförelsen.
Citera
2025-01-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Ja
När det gäller public Srvic tror många idioter att vare inslag måste vara opartiskt.

Så är det naturligtvis inte.

Får Nooshi framträda får naturligtvis även Jimmie framträda. Inte nödvändigtvis i samma inslag.
Citera
2025-01-02, 14:37
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är där de mesta gråtarna finns om SVT/SR och hur de aldrig heller påvisar att SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Det vet jag inte och det har definitivt INTE med tråden att göra.

Citat:
Sant, HJ ljuger och desinformerar för vissa som för göra dom arga, och det är hela hens affärsidé och lura er på pengar.
SVT/SR är extrem kvalitet i jämförelsen.
Du bryter systematiskt mot forumets regler dels genom trams/OT och dels genom falsk rytesspridning om HJ. Trots ett flertal uppmaningar har du ÄNNU INTE visat vad du menar med att ”HJ ljuger och desinformerar”-
Citera
2025-01-02, 14:47
Medlem
klybans avatar
Citat:

Du bryter systematiskt mot forumets regler dels genom trams/OT och dels genom falsk rytesspridning om HJ. Trots ett flertal uppmaningar har du ÄNNU INTE visat vad du menar med att ”HJ ljuger och desinformerar”-
SVT/SR påvisade med enkelhet att HJ är en mycket oärlig "reporter", bara för att du försöker stoppa huvudet i sanden, så försvinner inte faktumet.

Är helt ointresserad vad du anser är OT, och det är inte heller intresserad och fortsätter det skräpet så kommer jag plocka upp det en nivå och till riktiga moderatorer.
Citera
2025-01-02, 14:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
När det gäller public Srvic tror många idioter att vare inslag måste vara opartiskt.

Så är det naturligtvis inte.

Får Nooshi framträda får naturligtvis även Jimmie framträda. Inte nödvändigtvis i samma inslag.
Det är ju så enkelt att ibland finns det inte andra parter alls.

Allt handlar om den granskning SVT/SR har av politiken och ett visst parti inte klarar denna granskning och det är därför dom attackerar SVT/SR och HJ ljuger och desinformerar.
För vi såg ju vad en granskning av HJ ledde till, men såklart detta försöker de bara låtsas om inte existerar istället har man insett.
Citera
2025-01-02, 14:53
Medlem
Citat:

Jag har genomskådat Jönsson som en ljugande pajas.

Har du? Nej.

Du är jävligt naiv.
Citera
2025-01-02, 14:55
Medlem
Totiuss avatar
Citat:
SVT/SR påvisade med enkelhet att HJ är en mycket oärlig "reporter", bara för att du försöker stoppa huvudet i sanden, så försvinner inte faktumet.
Det var varken lögn eller desinformation enligt normal definition av dessa ord.

Citat:
Är helt ointresserad vad du anser är OT, och det är inte heller intresserad och fortsätter det skräpet så kommer jag plocka upp det en nivå och till riktiga moderatorer.
Gör det.

För att återgå till tråden så uppmanar jag dig ÅTER att konkretisera vad du menar är lögn och desinformation i detta material:
https://www.youtube.com/c/HenrikJ%C3%B6nssonSverige
Citera
2025-01-02, 14:57
Medlem
Citat:

Gör det.

För att återgå till tråden så uppmanar jag dig ÅTER att konkretisera vad du menar är lögn och desinformation i detta material:
Ditt nick har ingen trovärdighet längre.

Jönsson är en pretentiös tönt. Oavsett vad du ljuger ihop.
Citera
2025-01-02, 16:06
Medlem
klybans avatar
Citat:

Gör det.

SVT/SR redan berättat det för dig vad som de tog upp som var inkorrekt.
Citat:
Ursprungligen postat av GustafBradson
Ditt nick har ingen trovärdighet längre.

Jönsson är en pretentiös tönt. Oavsett vad du ljuger ihop.
Det är bara skademinimering och där är inte fakta i första rummet.(Eller kanske ens i nått rum där.)
Man inser att HJ är hens hjälte, och bli avklädd på detta viset föll tydligen inte väl ut
Citera
2025-01-02, 16:12
Medlem
HJ supporterskara är mycket uppbragta över SVT i sina
kommentarer på HJ:s Youtube kanal
Citera
2025-01-02, 16:49
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Såklart dom är, för de tyckte inte det var kul att få byxorna neddragna inför alla.
Och det intressanta är att de försöker låtsas om att HJ är en sanningsmaskin, för det är där den riktiga komiken börjar.
Citera
2025-01-02, 17:31
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H

Ja HJ har fått in mycket pengar efter denna SVT-intervju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in