2024-12-12, 09:25
Medlem
Nog för att sexualbrottslingar ofta är sjuka, men detta övergår däremot mitt förstånd. Stackars flicka hoppas hon får bra hjälp och ta sig igenom detta. Tänker på Bobby när jag läste detta.
Citera
2024-12-12, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Vad är argumentet för abort iom den här händelsen? Om dom får våldta unga flickor så ska man också få mörda ofödda barn och sälja fostrets stamceller?

Du förstår inte att vissa som blivit gravida är helt olämpliga som mödrar och hellre bör göra abort än att få ett barn som de förstör kapitalt genom att utsätta barnet för saker som påverkar det mentalt för resten av livet? Det kan t.o.m vara så att mamman i detta fallet själv har utsatts för hemska saker i sin barndom och detta har gjort att hon nu själv gör hemska saker mot sitt eget barn.
Vissa ska inte ha barn, så är det bara.
Citera
2024-12-12, 09:33
Medlem
sfrges avatar
Undrar hur det gick till när paret insåg att dom båda hade samma sjuka läggning.

"Jag vet inte om jag borde säga det här men jag tycker att din lilla dotter är otroligt sexig! Jag har faktiskt filmat henne när hon var naken!"

"Är det sant! Jag känner likadant! Jag har alltid vela haft lesbiskt sex med min lilla tös! Skall vi göra så att jag knullar min egen dotter medans du filmar?"
Citera
2024-12-12, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Undrar hur det gick till när paret insåg att dom båda hade samma sjuka läggning.

x

Tycker du ska vara lite försiktig. Att avbilda är emot lagen. Din lilla novell kan vara brottslig.

Verkar vara två riktigt sjuka jävlar. Säkert alkohol och eller drog missbruk inblandat.

Morsan verkar ju den absolut sjukaste av dom.
Senast redigerad av Sierra.Leon3 2024-12-12 kl. 09:56.
Citera
2024-12-12, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Dödsstraff när det kommer till sådant här.
Ja undra om den här skiten har ökat eller om media rapporterar mer.
Och de framställs att de är främst svenskar.
Så vad kan de vara med denna mängder svenskar som utför de här vidriga brotten?
Regering jagar nu främst invandrare och skärper straffen för att dom tar död på varandra.
De är viktigare att våra svenska barn får upprättelse. Sätt livstid på övergrepp på barn.. om de här är ett problem som sverige har så kan sittande regering gå ut och säga att de kommer dubbla straffet för såna här brott.

Jag vet att de är många som döms varje månad för pedofili . Oklart straffskalan men jag tänker att skydd för barn måste stärkas.. därav hårdare straff.
Hur tänker dom som sitter i det här rättssystemet, blir dom själv avtrubbad?
Citera
2024-12-12, 10:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Felicia ser ju minst sagt knepig ut:

https://se.linkedin.com/in/felicia-c....google.com%2F

Vidrigt jävla avskum. Båda två förtjänar ett glödgat spett som långsamt förs in i stolgången.
Citera
2024-12-12, 10:04
Medlem
LoversInJapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Vidrigt jävla avskum. Båda två förtjänar ett glödgat spett som långsamt förs in i stolgången.

Som att man kan se in i hennes ruttna själ. Ful som fan var hon också.
Citera
2024-12-12, 10:05
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Så i 3 månader fick de gå lösa, jag hoppas av hela mitt hjärta att flickan inte behövde bo hemma under den tiden, vad mer kan hon ha fått utstå i så fall?

När det kommer till såna här grova händelser borde åklagaren ge utredarna mer tid innan man släpps, hur de kunde släppas INNAN mannens telefon genomsöktes är för mig totalt obegripligt!

"– Jag släppte dem i avvaktan på den tekniska utredningen som kom att dra ut på tiden. Min bedömning var nämligen att bevisläget var svagt eller omöjligt utan ytterligare bevis än barnets utsaga. Utsagan är i och för sig bra, men det krävs alltid stödbevisning."

"Men Nationellt forensiskt centrum hittade fler bevis. Vid en analys av mannens mobiltelefon säkrades flera bilder och filmer som visar flickan när hon utsätts för övergrepp. "

"– Jag beslutade igen om tvångsmedel direkt när mina utredare kontaktade mig om de tekniska fynden, fynd som vi inte hade haft anledning att förvänta oss, säger åklagaren Ingegerd Jigin. "

"Den 27 juni greps mannen på nytt, och några dygn senare greps även mamman. De har sedan dess suttit häktade."
Vadå inte haft anledning att förvänta sig? Vilken dåre.
Citera
2024-12-12, 10:05
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Vill inte förnedra någon men det finns ju de kvinnor som totalt saknar känsloliv och bara simulerar känslor..

Att säga: Jag älskar dig, och sedan faktiskt helhjärtat mena det.

Autism°, förlossningspsykos mfl. brukar vara orsaken ?
Jag sätter frågetecken för jag förstår själv inte.
Vissa ska helt enkelt inte ha barn.

Robotar behöver näring inte kärlek iofs

Ja denna typen av handlingar måste vara extremt ovanliga, speciellt där en kvinnlig förövare tillhandahåller med sin egen dotter.

Är lite fascinerande på så sätt att jag vill intervjua henne för att sedan karva upp hennes huvud för att se om det uppenbart är något som inte ser ut att stå rätt till där uppe.

Hoppas dotter inte brås för mycket på sin mor.
Citera
2024-12-12, 10:09
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av LoversInJapan

Säkra på att det är rätt person? Verkar vara tillsammans med en kille med annat namn enligt Facebook.
Citera
2024-12-12, 10:10
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:

Ser ut att jobba i vården.
Citera
2024-12-12, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoversInJapan

Jobbar hon som undersköterska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in