2024-12-06, 21:47
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Är nog bara för vi är medvetna och vill hålla det "rent". Kolla andra djur som skiter, kossor som har avföring längs med röven eller andra djur. Hade du skitit i det rena naturella så hade du väl suttit i huk som nån kärring och tryckt ner din negerkorv i marken, när du är klar lämnar du. Kanske har du lite bajs kvar på ditt rövhår och längs med dina smala vita ben. Men vad gör det? Lever du i naturen kan du lukta bajs. Kanske tar du bajset och kletar över hela dig själv någon dag som sun protection. Men gör du det i "detta civiliserade samhället" så räknar folk med att du torkar rövhålet med sandpapper och luktar aloe vera om rövhålet.
Aj det gör nog jäkligt ont med sandpapper i röven, vad det gäller rövhål så har inte kvinnor så mycket av den anatomin fick jag lära mig i en tråd här. Vilket kön lockas av doften från Aloe Vera?
Citera
2024-12-06, 21:51
Nejdå. Ibland torkar jag min jycke i röven när han ätit skräp. Jag vill inte ha hans skit i soffan.
Citera
2024-12-06, 22:33
Medlem
oditnemeuxors avatar
Alla som har husdjur vet att katter och hundar har skit kvar i röven efter uträttat behov. De har dock päls, vilket våra förhållandevis nakna rövar saknar.

Vissa pekar på kosten, och det stämmer säkert till viss del, men jag vägrar tro att alla stenåldersmänniskor alltid hade 100 % fungerande magar. Även de åt någon halvdålig rot eller härsken köttbit och blev dåliga i magen. Antagligen gick de runt med skiten kvar. De bodde utomhus, vad skulle de göra?
Citera
2024-12-06, 22:38
Medlem
zombie-nations avatar
Många djur bajsar rent. De har inga skinkor, vi måste ha dem att sitta på. Men finns också djur där bajs är bra, de bajsar ut och viftar iväg med svansen så att de blir bajsiga och naturen med.

Jag har bra mage och det behövs inte mycket papper. Men ibland behövs det. Det är därför de flesta befolkningar har något sätt att torka sig, ofta med en pinne. Det finns ingen som teflonbajsar alltid, förr åt de mer rutten mat.
Citera
2024-12-06, 22:41
Medlem
Måste och måste, det händer inte ifall du inte gör det.

Björnar, hundar och andra djur drar röven mot marken ibland för att bli av med avföring så knappast är vi ensam om detta
Citera
2024-12-06, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Tänkte på en sak när jag var ute med hunden. Är ytterst sällan man behöver torka rent hans rumpa med papper. Men det mänskliga anuset klarar inte att knipa av rent utan en massa kladd. Jo, ibland men...
Flodhästen vispar runt med svansen, blir en skitsprinkler.
Citera
2024-12-06, 22:53
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Djur drar väl röven mot marken för att göra av sig med diverse resten som fastnar, resten tar de med tungan.

Det där är väl en egen sexuell läggning? Människan har bara produktförpackat sitt naturliga arv.
Citera
2024-12-06, 22:57
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Tänkte på en sak när jag var ute med hunden. Är ytterst sällan man behöver torka rent hans rumpa med papper. Men det mänskliga anuset klarar inte att knipa av rent utan en massa kladd. Jo, ibland men...
Testa att gå 8h/dag och bara äta naturlig föda, då kommer din skit se ut som harpluttar.
Citera
2024-12-06, 22:57
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oditnemeuxor
Alla som har husdjur vet att katter och hundar har skit kvar i röven efter uträttat behov. De har dock päls, vilket våra förhållandevis nakna rövar saknar.

Vissa pekar på kosten, och det stämmer säkert till viss del, men jag vägrar tro att alla stenåldersmänniskor alltid hade 100 % fungerande magar. Även de åt någon halvdålig rot eller härsken köttbit och blev dåliga i magen. Antagligen gick de runt med skiten kvar. De bodde utomhus, vad skulle de göra?

Tvätta sig? Dom bör ha haft god tillgång till vatten, annar skulle dom dö.
Citera
2024-12-06, 23:02
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ska vi vara petiga så är det inte alla kulturer som använder toapapper. Många använder vatten(hink eller spruta) och lite hjälp av handen.
Citera
2024-12-06, 23:04
Medlem
Citat:

Det är för att skinkorna är ivägen. Bättre med ett hål i golvet bara som de har i vissa länder. Sitter man på huk så bresas det mer och man tömmer bättre också. Både blåsa och tarm. Förbjud toalettstolar! Dessutom ska man ha en slang vid hålet i golvet så man skölja rent. Allt det där könns äckligt, men är faktiskt mycket fräschare. Vanesak.
Citera
2024-12-06, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
För att vi äter artificiellt skit. Testa mata din hund med det så ska du få se på annat!

Helt korrekt, det är allt överflöd av fibrer och onaturlig föda, i samband med att vi alltid sitter på toastolar, vilket inte följer tarmkanalens riktning, gör att toalettpapper blir obligatoriskt.

Följer man naturens riktlinjer, alltså 90+% kött i kosten, tillsammans med vilda bär, eventuella rotfrukter, och hukar sig ner när man skiter blir det inge kladd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in