2024-12-06, 17:07
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
En del ställer frågan varför Gustav Hemming onanerar på ett tåg, och det kan man ju undra. Men för att förstå det måste man sätta sig in i psykologien hos homosexuella, särskilt manliga sådana. Många tror fortfarande att homosexualitet är en fråga om vilka sextekniker man använder hemma i sovrummet men det är felaktigt.

Bögar har en helt annan syn på sig själva och omvärlden än andra. De lever för sina egna njutningar och inget annat spelar någon roll. Deras behov måste omedelbart tillfredsställas. De saknar det som psykologer kallar förmågan att "skjuta upp belöning". delayed gratification. De är gränslösa och vill ha kickar, ju extremare desto bättre. Pedofili är massivt utbrett bland manliga homosexuella, även kriminalitet, psykiska sjukdomar och narkotikamissbruk är vanligt.

Så för att förklara varför centerpartist Hemming drar fram kuken på tåget är för att han blir sexuellt upphetsad av att förnedra en ung kille, och i sin sjuka fantasi tror han att den unge killen skall "tända" på en flintskallig och äcklig gubbe.
Jag förstår att det kan finnas frustration eller ilska bakom uttalanden av detta slag, men det är viktigt att vi bygger vår förståelse på fakta och undviker att döma grupper baserat på fördomar.

När vi börjar tillskriva en hel grupp egenskaper baserat på en individs påstådda beteende, riskerar vi att trivialisera både handlingen och dess konsekvenser. Detta kan leda till att en verkligt omoralisk eller brottslig handling inte tas på allvar, vilket är farligt för både rättvisa och samhällsdebatten.
Citera
2024-12-06, 17:08
Avslutad
Att veta att man för evig tid, lång tid framöver i alla fall, finns på en film på nätet där alla kan se vad man gjorde.

De flesta sexualbrott fångas ändå inte på film.

Men bög-helvetet förtjänar allt ont. Hur kan man ens komma på tanken att göra så. Dessutom med en viss planering då han väntade in att flera stycken lämnade vagnen, så han hade riktat in sig på barnet tidigt.

Han förtjänar ingen sympati, empati eller förståelse. Usch så depraverat handlande.
Citera
2024-12-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Man kan ju verkligen undra om det är en slump? Det finns liknande fall i andra partier men är Centerpartiets frekvens utan konkurrens?

Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag vet inte hur länge sånt kan säkras. Varför granskades inte övervakningsfilmen förrän nu?

Den var uppe i Efterlyst för två månader sedan. Men det är först nu som nån golat ner Gurra.
Citera
2024-12-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Den var uppe i Efterlyst för två månader sedan. Men det är först nu som nån golat ner Gurra.

Centern har vetat om detta i två månader de hoppades att det skulle mörkas. De är nog arga för att han tjuvtränat för att vinna ”runka bulle” med Murre. Förresten….tågrunkaren vill ju förlora den tävlingen.
Senast redigerad av Taby 2024-12-06 kl. 17:13.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Jag förstår att det kan finnas frustration eller ilska bakom uttalanden av detta slag, men det är viktigt att vi bygger vår förståelse på fakta och undviker att döma grupper baserat på fördomar.

När vi börjar tillskriva en hel grupp egenskaper baserat på en individs påstådda beteende, riskerar vi att trivialisera både handlingen och dess konsekvenser. Detta kan leda till att en verkligt omoralisk eller brottslig handling inte tas på allvar, vilket är farligt för både rättvisa och samhällsdebatten.

Så efter alla skandaler är varenda Centerpartist helt frisk i skallen ? Man vill till och med avskaffa byxmyndighetsåldern för att kunna sätta på barn.
Citera
Medlem
Citat:
I sista avsnittet säger dom att dom fått in namn och han var tidigare dömd.
Citera
2024-12-06, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska

Finns inte på Lexbase efter vad jag kunde se. Om han inte bytt namn under resans gång.
Citera
2024-12-06, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bilas
Självklart förstår alla att det här knappast är första gången denna sjuka människa utsätter barn för sina perversa böjelser. Frågan är vad kan polisen tänkas hitta på hans dator?

Tyvärr misstänker jag att Centerpartiet kontaktade kräket i direkt samband med att de polisanmälde misstankarna. Pervot hann därför, tack vare Centerpartiets varning, radera det mesta komprometterande.

Som jag hatar detta detta parti för pedofiler!

Jag hoppas att den stackars utsatte pojken, som tvingades se på när det äckliga svinet runkade i hans blickfång, stämmer Annie Lööfs kompis på miljonbelopp.

Beklagar att vi inte har spöstraff i Sverige.
Citera
2024-12-06, 17:13
Medlem
ziggarillens avatar
Ska bli kul att se "Svenska Nyheter" ikväll. Borde finnas stoft så det räcker. Jag hoppas att denna pedofilsekt försvinner helt ur politiken då dom inte har där att göra. Nu ska dom kavla upp ärmarna förmodligen och gapa sig hesa om hur hemska SD är. Äckligare parti finns nog inte i hela Europa och det är väl bara talibanerna som beter sig som dessa pedofilpartister. Dock hade dom väl huggit av ballen eftersom Slemming är homosexuell. Nu får skall-turken problem att lösa och hur ska han ha tid över att strida mot SD?
Citera
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
10 minuter är ändå en stund att hålla på. Men tror inte det blev någon "final", tanken var väl att pojken på något magiskt sätt skulle bli imponerad och följa med efter tågresan, så att fullbordandet kunde ha skett lite senare. Eller ja, vem vet hur denna depraverade galning tänkte. Hela situationen är helt sanslös, på ett tåg med andra passagerare. Hans drift måste vara något av det värre slaget.
Ja..människans närmaste släktingar är de sexgalna schimpanserna.. vilket vissa bekräftar med råge..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska

Exakt Murre har vetat om detta
Citera
Medlem
Citat:
Finns inte på Lexbase efter vad jag kunde se. Om han inte bytt namn under resans gång.
Bötesstraff, noteras det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in