2024-12-05, 16:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men alltså: mitt bland folk, mitt på ljusan dag, och där han måste veta (särskilt som lokalpolitiker) att det finns kameraövervakning?!
Han är fjuttad, det är min bestämda åsikt, antingen alkohol eller alkohol+.
Citera
2024-12-05, 16:35
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
herrejävlar där har ni det!

ONANERADE INFÖR 13-ÅRING PÅ ROSLAGSBANAN – KÄNNER DU IGEN MANNEN?

Fredagen den 23 augusti kl 15.10 kliver en man på Roslagsbanan i Roslags Näsby. Där sätter han sig och onanerar framför en pojke i yngre tonåren. Ofredandet pågår i nästan 10 minuter, fram till slutstationen Östra station.
Porrskadad, 10 minuter är ju en långrunk... Och ungen sitter kvar och tittar på i 10 minuter?
Citera
2024-12-05, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Rörliga bilder på själva nöjesstunden:
https://rumble.com/v5wag1b-c-politiker-i-kollektivtrafiken.html

Den kommer varken Expressen eller Aftonbladet att länka till... Men man önskar ju att den spreds via siter med större antal tittare än Samnytt. I normala länder skulle filmsnutten visas i Rapport, Aktuellt och TV4-nyjheterna. Men det är ju otroligt svårt för samhällsstödd media att såga av den gren de sitter på.

Förakt är ordet.
Senast redigerad av Impudicus 2024-12-05 kl. 16:37.
Citera
2024-12-05, 16:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Verkar ju vara standard i detta hbtqi+P parti

Ja. Jag reagerade med ryggmärgen när jag såg nyheten.
Citera
2024-12-05, 16:37
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detektiven789
Nja. Gurra kan faktiskt ha blivit identifierad alldeles nyligen. Jag gissar att Centerpartiet agerade direkt här.
Njä. Det är möjligt såklart. Men jag tycket inte det känns troligt att han är med på Efterlyst men inte blir igenkänd av sina partikamrater.

Det programmet har flera hundra tusen tittare.

Speciellt inte när han själv helt öppet poserar i exakt samma kläder på sin Facebook och är på event med Centerpartiet där bilderna är tagna i samma kläder.

Jag utgår från att C-ledningen lär ha känt till det här inom timmar från att Efterlyst visats. Kanske inte självaste Demiturk, men folk inom C. Men finns såklart en, iaf. teoretisk, möjlighet att så inte är fallet.
Citera
2024-12-05, 16:37
Bannlyst
Avgående Centerpartist = sexskandal = dumpen = peddos 🙌🤷🏻‍♂️
Citera
2024-12-05, 16:38
Medlem
Gubbmagens avatar
"Centertopp i onaniskandal på pendeltåg"

Artikeln: https://www.joakimlamotte.se/p/centertopp-i-onaniskandal-pa-pendeltag?r=le4qk&utm_campaign=post&utm_medium=web

Citat från artikeln:
"Det man inte berättar är att Gustav Hemming synts på bild i programmet Efterlyst. I programmets sociala medier efterlyser man en person som fredagen den 23 augusti onanerat framför en pojke i i yngre tonåren på Roslagsbanan i Roslags Näsby.

Dagen efter lägger Gustav Hemming upp bilder på sig själv där det framgår att han är identisk med mannen som misstänks ha onanerat framför en pojke på pendeltåget."

Vilken pajas han är!
Citera
2024-12-05, 16:38
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men alltså: mitt bland folk, mitt på ljusan dag, och där han måste veta (särskilt som lokalpolitiker) att det finns kameraövervakning?!

Uppenbarligen ett rop på hjälp = avslöja mig, eftersom jag är för svag för att ange mig själv.

Möjligtvis det enda försonande draget med honom…
Citera
2024-12-05, 16:42
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Rörliga bilder på själva nöjesstunden:
https://rumble.com/v5wag1b-c-politiker-i-kollektivtrafiken.html

Nej men USCH! Stackars stackars barn.
Citera
Medlem
detektiven789s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Jag tänkte mer på att polisen borde efter ha kollat filmen, granskat bilder på kända centerpartister.
Kanske en bildgoogling löst det hela på några sekunder.
Ingen som testat att köra en sån test på förövaren? Hans egen bild på FB borde väl gett resultat?

Inte säkert! Så bra är varken systemet eller polisen. Än.

Jag tycker ändå att detta är bra marscherat av polisen. Jag har professionellt sett hundratals av liknande rättsfall så detta är bra med tanke på att det är att spaningsbrott. Jag vet dessutom vem Gustav Hemming är sedan tidigare och jag kände INTE igen honom omedelbart…keps och solglasögon funkar överraskande bra. Ingen kände igen honom förrän vi såg hans bilder på Facebook.
Senast redigerad av detektiven789 2024-12-05 kl. 16:52.
Citera
Medlem
Klas-Vegass avatar
Jag har skrivit innan att det är konstigt att vi har så få sex-skandaler bland svenska politiker (tex jämfört med england) när så många av politikerna har tydliga symptom på autism (asexuell var ett diagnoskriterie för den äldre aspergerdiagnosen).

Varför så många i just centern? Glöm inte bögen andreas carlgren eller partledaren lennarts behov att gå omkring naken.
Orsaken är tror jag, att vill man syssla med politik men har ingen värdegrund så väljer man centern. Kommer antagligen få se mer av detta då det enda som håller ihop centern är den enorma kassan.
Citera
2024-12-05, 16:44
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impudicus
Är det pedofili igen?

Mycket vanligt förekommande i detta parti tydligen,
Redan 2019 ville centerns ungdomsförbund CUF "Avskaffa ”byxmyndighetsåldern”, det är ett av de kontroversiella beslut som Centerns ungdomsförbund fattade på sin förbundsstämma förra veckan. Under stämman togs även beslut om att föreslå ett avskaffande av officiella helgdagar."

https://www.varldenidag.se/nyheter/cuf-vill-avskaffa-byxmyndighetsaldern/375417

Perversioner inom partiet sitter sedan bonde tiden djupt i väggarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in