2024-12-06, 16:47
Medlem
Picamagpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Tror ej att penetrering skedde syns ej på filmen. Men kan juva förspelet
Det var självbefläckelse jag tänkte på
Citera
2024-12-06, 16:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Undrar om ofredandet blev fullbordat

Det får polisens forensiker avgöra.
Citera
2024-12-06, 16:53
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Det var självbefläckelse jag tänkte på
10 minuter är ändå en stund att hålla på. Men tror inte det blev någon "final", tanken var väl att pojken på något magiskt sätt skulle bli imponerad och följa med efter tågresan, så att fullbordandet kunde ha skett lite senare. Eller ja, vem vet hur denna depraverade galning tänkte. Hela situationen är helt sanslös, på ett tåg med andra passagerare. Hans drift måste vara något av det värre slaget.
Citera
2024-12-06, 16:56
Medlem
UT64s avatar
En del ställer frågan varför Gustav Hemming onanerar på ett tåg, och det kan man ju undra. Men för att förstå det måste man sätta sig in i psykologien hos homosexuella, särskilt manliga sådana. Många tror fortfarande att homosexualitet är en fråga om vilka sextekniker man använder hemma i sovrummet men det är felaktigt.

Bögar har en helt annan syn på sig själva och omvärlden än andra. De lever för sina egna njutningar och inget annat spelar någon roll. Deras behov måste omedelbart tillfredsställas. De saknar det som psykologer kallar förmågan att "skjuta upp belöning". delayed gratification. De är gränslösa och vill ha kickar, ju extremare desto bättre. Pedofili är massivt utbrett bland manliga homosexuella, även kriminalitet, psykiska sjukdomar och narkotikamissbruk är vanligt.

Så för att förklara varför centerpartist Hemming drar fram kuken på tåget är för att han blir sexuellt upphetsad av att förnedra en ung kille, och i sin sjuka fantasi tror han att den unge killen skall "tända" på en flintskallig och äcklig gubbe.
Citera
2024-12-06, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weeekdayyy

Gustav Hemming är inte bara en man, han är en man som är en toppolitiker, vilket ingen tvingat honom att vara. Det ställs faktiskt helt andra krav på en man i Hennings position än en man som inte valt att bli toppolitiker. Att denna man, som man hade hoppats och önskat skulle föregå med gott exempel, sitter och runkar framför ett barn i Stockholms kollektivtrafik talar mycket starkt för att Henning lider av en impulsiv sexuell beteendestörning, vilket han med mycket stor sannolikhet förstår. Han kan helt enkelt inte kontrollera sina impulser och böjelser. I Hennings inre råder alltså oordning. Vad som dock är betydligt svårare att förstå är varför inte Henning sökt hjälp. Tillståndet är absolut behandlingsbart - om patienten medverkar och själv vill förändras.
Nä, det finns ingen hjälp för Hemming. Det grundläggande problemet, som leder till denna inre oordning och denna brist på impulskontroll, är ju hans sexuella läggning.

Och där finns ingen hjälp att få. Vi lever ju som bekant i en kultur som höjer denna läggning till skyarna och menar att den är sådant förträffligt fenomen att den gör sig bekänt av pararader där hundratusentals åskådare ropar hurra och barnen viftar med flaggor.

Nä, den läkare eller psykolog som skulle få för sig att gå till roten med Hemmings alldeles förträffliga åkomma skulle snart få dela Hemmings plats på löpsedlarna.

Det finns ingen hjälp för Hemming. Stackars Hemming.
Senast redigerad av crator 2024-12-06 kl. 17:01.
Citera
2024-12-06, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det får polisens forensiker avgöra.
Efter 2 månader? Mycket sperma har runnit under broarna sedan dess.
Citera
2024-12-06, 16:59
Medlem
Vilket avsnitt?
Citera
2024-12-06, 17:02
Bannlyst
Självklart förstår alla att det här knappast är första gången denna sjuka människa utsätter barn för sina perversa böjelser. Frågan är vad kan polisen tänkas hitta på hans dator?
Citera
2024-12-06, 17:03
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Efter 2 månader? Mycket sperma har runnit under broarna sedan dess.

Jag vet inte hur länge sånt kan säkras. Varför granskades inte övervakningsfilmen förrän nu?
Citera
2024-12-06, 17:03
Medlem
Ser ut som han skruvar. Kanske är omskuren.
Citera
2024-12-06, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Taby
Ser ut som han skruvar. Kanske är omskuren.
Tänkbart försvar. Nej, jag runkade inte. Jag hade en ljummen pilsner innanför brallorna.
Citera
2024-12-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crator
Tänkbart försvar. Nej, jag runkade inte. Jag hade en ljummen pilsner innanför brallorna.

Hehe bira med skruvkork kommer han visa upp i rätten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in