2025-03-20, 17:04
Medlem
Han får en etta av mig
Citera
2025-03-20, 17:08
Medlem
får en dumpen känsla när jag ser denna konfrontation .. vilken dåre.. Hans hjärna tänker nog när han springer iväg , håller jag mig undan så är nog välkommen till tillbaka till lets dance juryn 2027 ja🤣🤣
Citera
2025-03-20, 17:10
Medlem
Ratads avatar
Han springer ganska fort för att vara så blaskfet.
Citera
2025-03-20, 17:10
Medlem
AlfaQhards avatar
Om han är internationellt efterlyst så är det bara att frihetsberöva honom.
Citera
2025-03-20, 17:14
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Han springer ganska fort för att vara så blaskfet.

Han springer inte från Expressen, han vill hinna fram till thaisalongen innan de stänger.

"Blaskfet"
Citera
2025-03-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Expressen driver troligtvis sexmonstret Dermot mot självmord. Funkar inte det svenska rättsväsendet tar Expressen vid. Han gjorde en klassisk dumpenspringning. Ryktet om att det enda övergreppet han förnekade, att det kan handla om en minderårig blir inte svagare.
Bra jobbat Expressen! Köper en prenumeration på premium.
Expressen försöker få honom att begå självmord, det är ju självklart! Troligen lyckas de också, om de fortsätter jakten. Hade Dermot varit mördare från ett gäng hade det varit OK, men nu har han utfört landets största brott!

Jag tror ändå att han klarar sig, för polis utanför Sverige skrattar nog åt våra önskemål. I dagens artikel
https://www.expressen.se/noje/har-hittar-expressen-dermot-clemenger-da-flyr-han-direkt/
står detta:
Citat:
Det svenska rättsväsendet har under jakten fått hjälp av brittisk polis, men efter flera fruktlösa försök har britterna nu gett upp.
Citera
2025-03-20, 17:17
Medlem
Adrenaline976s avatar
Man undrar ju hur Expressen lyckas hitta honom i London när inte ens polisen gör det
Citat:
Sommaren och hösten 2023 besökte Dermot Clemenger en och samma salong i Örebro tre gånger. Det är därmed en av salongerna han köpt sex på oftast.
I polisutredningen finns sms mellan Clemenger och en kvinna på salongen.
”Hade vi sex?” frågade ”Let’s dance”-profilen.
”Ja. Kommer du ihåg?” svarade kvinnan.
”Nu kommer jag ihåg. Du har en fantastisk rumpa och perfekta bröst. Vackert ansikte och fina fylliga läppar.”
Senare tillade Clemenger:
”Du borde stanna här och gifta dig med mig”, följt av två glada smileys.

Är det någon som har tillgång till fup?
Senast redigerad av Adrenaline976 2025-03-20 kl. 17:23.
Citera
2025-03-20, 17:18
Medlem
Hoppas han klarar sig. Äckligt feministland man lever i.
Citera
2025-03-20, 17:23
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
varför tillätt expressen att han sprang? jag hade gripit honom med handklovar. lätta pengar. bounty hunter. bara kräva ersättning när man staplar in på kungsholmenkontoret och säger "har är han". eller?

Sluta fabulera.

Roligast om han kan undkomma. Är ju ingen superkriminell, precis..
Citera
2025-03-20, 17:23
Avslutad
Hade jag varit Dermot så hade jag gett den så kallade reportern från Expressen en riktig käftsmäll.
Sen sparkat in tänderna på fanskapet också.
Sen hade jag gladeligen tagit mitt straff, vissa saker är värda att sitta i fängelse för.
Vad fan är det för fel på dessa svin, vill de driva honom till självmord eller vad fan är det fråga om?
Jävla svin...
Citera
2025-03-20, 17:28
Medlem
Varför lägger inte Expressen lite tid på att jaga någon av mördarna bakom alla skjutningar istället?

Dermot verkar ha begått det värsta brottet man kan begå i Sverige.
Citera
2025-03-20, 17:38
Medlem
Okej han är dömd och borde sitta för det, men denne Dermot är ju inte purung.

Vad gör reportern om han får en hjärtattack eller kutar ut i trafiken och blir påkörd?

Sen undrar man ju hur expressen får sin info och om dom verkligen delat med sig till polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in