• 1
  • 2
2024-12-03, 14:15
Hahah varför ger du bort pengar
Citera
2024-12-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villvetasaker
Var o handla i butik, en kvinna kanske 21 år gammal ville ha en swish på 30kr. Jag har det ganska svårt ekonomiskt själv, nästan inga pengar alls. Men jag swishade henne. Kom hem, sökte upp henne på lexbase och ser att hon är dömd för brott.

Är det här nån typ av scam? Eller kommer de använda mitt telefonnummer för att utpressa mig?
Nån som vart med eller hört om liknande?
sett flera stycken babbar som står vid kassorna och ber folk wvisha för en dricka dom inte har råd att betala ,på senare tid och dumjävla svensson betalar
Citera
2024-12-03, 15:51
Medlem
immenhusens avatar
Risken är väl att du hamnar, ehuru oskyldig, på en allmän Swish-lista i en framtida FUP. God gärning, men dessvärre kommer det alltid tillbaka och biter en i svansen i dagens do ut des-samhälle.

/AI
Citera
2024-12-04, 08:49
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villvetasaker
Okej jag har kollat upp personen på lexbase, hon har ironiskt nog bara åkt dit för snatteri, fyra gånger LOL
hon ville väl bara inte stjäla igen D

Jädrar, hon gjorde dig ännu fattigare. Inte nog med swish på 30 kr, så betalade du även för att läsa domen på Lexbase.
Citera
2024-12-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Jädrar, hon gjorde dig ännu fattigare. Inte nog med swish på 30 kr, så betalade du även för att läsa domen på Lexbase.
haha nejdå så illa är det inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in