Har varit tillsammans med henne i 5 år. Hon är över ett halvt decennium år yngre, verkligen 100/ av 10. Ansiktet är perfekt, hennes kropp e otrolig. timglasfigur. fina, stora bröst, platt mage, fin röv. undergiven, feminin å omtänksam. älskar att ta hand om mig å laga mat osv. hon e nt etnisk svensk utan kmr från Argentina (kom hit som 7 åring) men hon e vit. älskar henne. en frisk fläkt oxå när man tänker på hur fula alla andra tjejer i sverige e med.
men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon älskar de och säger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de går lite för långt. bilder när ja sover, äter, spelar, tittar på film, selfies på oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar säger ett skämt å sen så dör hon av skratt (genuint på allvar) när ja nt ens gör minsta ansiktsuttryck för skämtet var så dåligt.
Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.
exempelvis så sitter ja här på datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och går bakom mig o lägger händer över mig o tar selfies på oss där hennes huvud e på min axel.
videos i bilen, bilder i bilen, bilder när vi går.
OCH HON ÄR INTE ENS RN SÅN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON ÄR KNAPPT AKTIV PÅ SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.
Vi tittar på film, hela rummet är kolsvart förutom tvn. hon ligger på mig, fram me mobilen och selfies på oss.
e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade håller på så men varför henne?
hon har oxå en riktig kamera som hon fotar se r mej me.
vi va i skogen i somras å då sa hon kan du stå där, gick bak o fota mej.
men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon älskar de och säger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de går lite för långt. bilder när ja sover, äter, spelar, tittar på film, selfies på oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar säger ett skämt å sen så dör hon av skratt (genuint på allvar) när ja nt ens gör minsta ansiktsuttryck för skämtet var så dåligt.
Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.
exempelvis så sitter ja här på datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och går bakom mig o lägger händer över mig o tar selfies på oss där hennes huvud e på min axel.
videos i bilen, bilder i bilen, bilder när vi går.
OCH HON ÄR INTE ENS RN SÅN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON ÄR KNAPPT AKTIV PÅ SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.
Vi tittar på film, hela rummet är kolsvart förutom tvn. hon ligger på mig, fram me mobilen och selfies på oss.
e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade håller på så men varför henne?
hon har oxå en riktig kamera som hon fotar se r mej me.
vi va i skogen i somras å då sa hon kan du stå där, gick bak o fota mej.