Har varit tillsammans med henne i 5 r. Hon r ver ett halvt decennium r yngre, verkligen 100/ av 10. Ansiktet r perfekt, hennes kropp e otrolig. timglasfigur. fina, stora brst, platt mage, fin rv. undergiven, feminin omtnksam. lskar att ta hand om mig laga mat osv. hon e nt etnisk svensk utan kmr frn Argentina (kom hit som 7 ring) men hon e vit. lskar henne. en frisk flkt ox nr man tnker p hur fula alla andra tjejer i sverige e med.
men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon lskar de och sger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de gr lite fr lngt. bilder nr ja sover, ter, spelar, tittar p film, selfies p oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar sger ett skmt sen s dr hon av skratt (genuint p allvar) nr ja nt ens gr minsta ansiktsuttryck fr skmtet var s dligt.
Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.
exempelvis s sitter ja hr p datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och gr bakom mig o lgger hnder ver mig o tar selfies p oss dr hennes huvud e p min axel.
videos i bilen, bilder i bilen, bilder nr vi gr.
OCH HON R INTE ENS RN SN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON R KNAPPT AKTIV P SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.
Vi tittar p film, hela rummet r kolsvart frutom tvn. hon ligger p mig, fram me mobilen och selfies p oss.
e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade hller p s men varfr henne?
hon har ox en riktig kamera som hon fotar se r mej me.
vi va i skogen i somras d sa hon kan du st dr, gick bak o fota mej.
men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon lskar de och sger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de gr lite fr lngt. bilder nr ja sover, ter, spelar, tittar p film, selfies p oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar sger ett skmt sen s dr hon av skratt (genuint p allvar) nr ja nt ens gr minsta ansiktsuttryck fr skmtet var s dligt.
Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.
exempelvis s sitter ja hr p datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och gr bakom mig o lgger hnder ver mig o tar selfies p oss dr hennes huvud e p min axel.
videos i bilen, bilder i bilen, bilder nr vi gr.
OCH HON R INTE ENS RN SN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON R KNAPPT AKTIV P SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.
Vi tittar p film, hela rummet r kolsvart frutom tvn. hon ligger p mig, fram me mobilen och selfies p oss.
e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade hller p s men varfr henne?
hon har ox en riktig kamera som hon fotar se r mej me.
vi va i skogen i somras d sa hon kan du st dr, gick bak o fota mej.