2024-12-02, 22:35
Bannlyst
Har varit tillsammans med henne i 5 r. Hon r ver ett halvt decennium r yngre, verkligen 100/ av 10. Ansiktet r perfekt, hennes kropp e otrolig. timglasfigur. fina, stora brst, platt mage, fin rv. undergiven, feminin omtnksam. lskar att ta hand om mig laga mat osv. hon e nt etnisk svensk utan kmr frn Argentina (kom hit som 7 ring) men hon e vit. lskar henne. en frisk flkt ox nr man tnker p hur fula alla andra tjejer i sverige e med.

men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon lskar de och sger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de gr lite fr lngt. bilder nr ja sover, ter, spelar, tittar p film, selfies p oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar sger ett skmt sen s dr hon av skratt (genuint p allvar) nr ja nt ens gr minsta ansiktsuttryck fr skmtet var s dligt.

Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.

exempelvis s sitter ja hr p datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och gr bakom mig o lgger hnder ver mig o tar selfies p oss dr hennes huvud e p min axel.

videos i bilen, bilder i bilen, bilder nr vi gr.

OCH HON R INTE ENS RN SN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON R KNAPPT AKTIV P SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.

Vi tittar p film, hela rummet r kolsvart frutom tvn. hon ligger p mig, fram me mobilen och selfies p oss.

e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade hller p s men varfr henne?

hon har ox en riktig kamera som hon fotar se r mej me.

vi va i skogen i somras d sa hon kan du st dr, gick bak o fota mej.
Citera
2024-12-02, 22:50
Medlem
Att hon tar s mnga bilder p dig r kanske ett stt fr att ven kunna ta bilder p sig sjlv? Nr du inte r hemma, gnar hon d hela tiden t att ta selfies? Snygga tjejer kan vara vldigt beroende av att se sig sjlv p bild, och lskar drfr att ta bilder hela tiden. Det r deras liv, och de klarar inte en hel dag utan att ta selfies.
Citera
2024-12-02, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Att hon tar s mnga bilder p dig r kanske ett stt fr att ven kunna ta bilder p sig sjlv? Nr du inte r hemma, gnar hon d hela tiden t att ta selfies? Snygga tjejer kan vara vldigt beroende av att se sig sjlv p bild, och lskar drfr att ta bilder hela tiden. Det r deras liv, och de klarar inte en hel dag utan att ta selfies.
nr hon r ensam blir det knappt ngra bilder. vissa spegelbilder.

men tittar i kamerarullen p hennes mobil o de r antingen bilder p mig, oss, naturen och enbart f p henne sjlv.
Citera
2024-12-03, 00:20
Medlem
Va glad s lnge hon inte hller p att "snapa" andra killar eller lgger ut alla bilder p storys som horor ofta gr.
Acceptera hennes beteende att bilden oftast inte delas med andra, det r verkligen ett tecken p att hon bryr sig om dig inte andra ocks.

Njut av hela hon s blir de bra, finns alltid sm skitgrejer man kan stra sig p men slpp de
Citera
2024-12-03, 00:38
Medlem
Astralhopps avatar
Du har gift dig med en obotlig fotograf, en fotoholic - lycka till
Citera
2024-12-03, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagestoltsvensk
Har varit tillsammans med henne i 5 r. Hon r ver ett halvt decennium r yngre, verkligen 100/ av 10. Ansiktet r perfekt, hennes kropp e otrolig. timglasfigur. fina, stora brst, platt mage, fin rv. undergiven, feminin omtnksam. lskar att ta hand om mig laga mat osv. hon e nt etnisk svensk utan kmr frn Argentina (kom hit som 7 ring) men hon e vit. lskar henne. en frisk flkt ox nr man tnker p hur fula alla andra tjejer i sverige e med.

men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon lskar de och sger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de gr lite fr lngt. bilder nr ja sover, ter, spelar, tittar p film, selfies p oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar sger ett skmt sen s dr hon av skratt (genuint p allvar) nr ja nt ens gr minsta ansiktsuttryck fr skmtet var s dligt.

Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.

exempelvis s sitter ja hr p datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och gr bakom mig o lgger hnder ver mig o tar selfies p oss dr hennes huvud e p min axel.

videos i bilen, bilder i bilen, bilder nr vi gr.

OCH HON R INTE ENS RN SN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON R KNAPPT AKTIV P SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.

Vi tittar p film, hela rummet r kolsvart frutom tvn. hon ligger p mig, fram me mobilen och selfies p oss.

e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade hller p s men varfr henne?

hon har ox en riktig kamera som hon fotar se r mej me.

vi va i skogen i somras d sa hon kan du st dr, gick bak o fota mej.

S de r med mnga idag... tur man r tillsammans med ngon som frstr problematiken med mobiler och deras beroendeproblematik.
Citera
2024-12-03, 06:08
Avstngd
One2Manys avatar
Med tanke p att du stavar som en 15ring och din tjej r "ett halvt decennium yngre" s r hon runt 10 r d? r fullt normalt att vara besatt av mobilen i den ldern.
Citera
2024-12-03, 07:32
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2024-12-03, 09:05
Medlem
LKKINGENs avatar
Du r ihop med en som har beroende problematik.
Citera
2024-12-03, 19:13
Medlem
Brudar r vldigt planerande.
Att hon lter dig titta i telefonen och du hittar ingenting orovckande r redan planerat frn hennes sida. Hon lgger naturligtvis upp de mer utmanade bilderna direkt p Onlyfans o hller telefonen ren.

Det jag undrar ver r om hon tar den i tvan?

Hennes korttagande r kanske en verkompensation till att det brjar knaka i fogarna?
Hon vill visa att "oj vad vi r lyckliga" och "titta p alla fina bilder dr vi ler tillsammans"

Om sex mnader s sitter ngon annan snubbe o kndar ditt ex pattar r min gissning.
Med lite otur s sker det redan idag fast du inte vet om det.
Monkey branching.

Fr vrigt, mina gon blder efter att ha lst din text.
Citera
2024-12-05, 05:37
Medlem
nixon_khans avatar
Fyfan vad jobbigt det var att lsa den texten. Snlla, snlla, snlla, skriv ut hela ord. Om mn tr brt vklr sgr sprkt.

OnT: Det r inte en aktivitet i sig som r problemet utan det r hur den fr dig att knna. Frsk klura ut vad du knner och varfr. Sen kan du frska attackera det (prata med henne om det, grva i dig sjlv varfr du knner det, utvrdera om det r vrt att knna X ver en grej som gr henne glad).

Alternativt, be henne skriva ut och gra fotoalbum s kanske du glds ver alla skitbilder hon tagit och du knner mindre negativa knslor runt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in