2024-12-02, 22:35
Bannlyst
Har varit tillsammans med henne i 5 år. Hon är över ett halvt decennium år yngre, verkligen 100/ av 10. Ansiktet är perfekt, hennes kropp e otrolig. timglasfigur. fina, stora bröst, platt mage, fin röv. undergiven, feminin å omtänksam. älskar att ta hand om mig å laga mat osv. hon e nt etnisk svensk utan kmr från Argentina (kom hit som 7 åring) men hon e vit. älskar henne. en frisk fläkt oxå när man tänker på hur fula alla andra tjejer i sverige e med.

men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon älskar de och säger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de går lite för långt. bilder när ja sover, äter, spelar, tittar på film, selfies på oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar säger ett skämt å sen så dör hon av skratt (genuint på allvar) när ja nt ens gör minsta ansiktsuttryck för skämtet var så dåligt.

Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.

exempelvis så sitter ja här på datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och går bakom mig o lägger händer över mig o tar selfies på oss där hennes huvud e på min axel.

videos i bilen, bilder i bilen, bilder när vi går.

OCH HON ÄR INTE ENS RN SÅN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON ÄR KNAPPT AKTIV PÅ SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.

Vi tittar på film, hela rummet är kolsvart förutom tvn. hon ligger på mig, fram me mobilen och selfies på oss.

e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade håller på så men varför henne?

hon har oxå en riktig kamera som hon fotar se r mej me.

vi va i skogen i somras å då sa hon kan du stå där, gick bak o fota mej.
Citera
2024-12-02, 22:50
Medlem
Att hon tar så många bilder på dig är kanske ett sätt för att även kunna ta bilder på sig själv? När du inte är hemma, ägnar hon då hela tiden åt att ta selfies? Snygga tjejer kan vara väldigt beroende av att se sig själv på bild, och älskar därför att ta bilder hela tiden. Det är deras liv, och de klarar inte en hel dag utan att ta selfies.
Citera
2024-12-02, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Att hon tar så många bilder på dig är kanske ett sätt för att även kunna ta bilder på sig själv? När du inte är hemma, ägnar hon då hela tiden åt att ta selfies? Snygga tjejer kan vara väldigt beroende av att se sig själv på bild, och älskar därför att ta bilder hela tiden. Det är deras liv, och de klarar inte en hel dag utan att ta selfies.
när hon är ensam blir det knappt några bilder. vissa spegelbilder.

men tittar i kamerarullen på hennes mobil o de är antingen bilder på mig, oss, naturen och enbart få på henne själv.
Citera
2024-12-03, 00:20
Medlem
Va glad så länge hon inte håller på att "snapa" andra killar eller lägger ut alla bilder på storys som horor ofta gör.
Acceptera hennes beteende å att bilden oftast inte delas med andra, det är verkligen ett tecken på att hon bryr sig om dig å inte andra också.

Njut av hela hon så blir de bra, finns alltid små skitgrejer man kan störa sig på men släpp de
Citera
2024-12-03, 00:38
Medlem
Astralhopps avatar
Du har gift dig med en obotlig fotograf, en fotoholic - lycka till
Citera
2024-12-03, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagestoltsvensk
Har varit tillsammans med henne i 5 år. Hon är över ett halvt decennium år yngre, verkligen 100/ av 10. Ansiktet är perfekt, hennes kropp e otrolig. timglasfigur. fina, stora bröst, platt mage, fin röv. undergiven, feminin å omtänksam. älskar att ta hand om mig å laga mat osv. hon e nt etnisk svensk utan kmr från Argentina (kom hit som 7 åring) men hon e vit. älskar henne. en frisk fläkt oxå när man tänker på hur fula alla andra tjejer i sverige e med.

men det finns 1 problem. hon fotar och tar bilder heeeela tiden. hon älskar de och säger att de e minnen och hon tkr ja e snygg. men de går lite för långt. bilder när ja sover, äter, spelar, tittar på film, selfies på oss hela tiden. videos hela tiden. hon filmar säger ett skämt å sen så dör hon av skratt (genuint på allvar) när ja nt ens gör minsta ansiktsuttryck för skämtet var så dåligt.

Bilderna skickar hon nt ens t folk utan hon har de bara i visar mej.

exempelvis så sitter ja här på datorn o spelar 1 spel. hon kmr, pussar mig och går bakom mig o lägger händer över mig o tar selfies på oss där hennes huvud e på min axel.

videos i bilen, bilder i bilen, bilder när vi går.

OCH HON ÄR INTE ENS RN SÅN DOM HELA TIDEN HAR MOBILEN, HON ÄR KNAPPT AKTIV PÅ SOCIALA MEDIER men hon fotar hela tiden.

Vi tittar på film, hela rummet är kolsvart förutom tvn. hon ligger på mig, fram me mobilen och selfies på oss.

e detta ngt som e vanligt? ja fattar att folk som e mobilfixerade håller på så men varför henne?

hon har oxå en riktig kamera som hon fotar se r mej me.

vi va i skogen i somras å då sa hon kan du stå där, gick bak o fota mej.

Så de är med många idag... tur man är tillsammans med någon som förstår problematiken med mobiler och deras beroendeproblematik.
Citera
2024-12-03, 06:08
Medlem
One2Manys avatar
Med tanke på att du stavar som en 15åring och din tjej är "ett halvt decennium yngre" så är hon runt 10 år då? Är fullt normalt att vara besatt av mobilen i den åldern.
Citera
2024-12-03, 07:32
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2024-12-03, 09:05
Medlem
LKKINGENs avatar
Du är ihop med en som har beroende problematik.
Citera
2024-12-03, 19:13
Medlem
Brudar är väldigt planerande.
Att hon låter dig titta i telefonen och du hittar ingenting oroväckande är redan planerat från hennes sida. Hon lägger naturligtvis upp de mer utmanade bilderna direkt på Onlyfans o håller telefonen ren.

Det jag undrar över är om hon tar den i tvåan?

Hennes korttagande är kanske en överkompensation till att det börjar knaka i fogarna?
Hon vill visa att "oj vad vi är lyckliga" och "titta på alla fina bilder där vi ler tillsammans"

Om sex månader så sitter någon annan snubbe o knådar ditt ex pattar är min gissning.
Med lite otur så sker det redan idag fast du inte vet om det.
Monkey branching.

För övrigt, mina ögon blöder efter att ha läst din text.
Citera
2024-12-05, 05:37
Medlem
nixon_khans avatar
Fyfan vad jobbigt det var att läsa den texten. Snälla, snälla, snälla, skriv ut hela ord. Om mn tr brt vklr sgr sprkt.

OnT: Det är inte en aktivitet i sig som är problemet utan det är hur den får dig att känna. Försök klura ut vad du känner och varför. Sen kan du försöka attackera det (prata med henne om det, gräva i dig själv varför du känner det, utvärdera om det är värt att känna X över en grej som gör henne glad).

Alternativt, be henne skriva ut och göra fotoalbum så kanske du gläds över alla skitbilder hon tagit och du känner mindre negativa känslor runt det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in