2024-11-30, 22:00
Medlem
Är det någon som vet ifall man vanligtvis kan lita på att s.k. högdoserad testo såsom 400 o 500 mg/ml innehåller enbart testo eller om den blandas ut med andra steroider för att ge ökad effekt? Går det att tillverka "ren" testo på 500 mg/ml vialer?
Citera
2024-11-30, 22:17
Medlem
Har hittat 300mg/ml på några nätapotek, vad som är möjligt att tilverka vet jag inte men om UG labs klarer av att tillverka 300 borde inte 400 vara omöjligt för en seriös tillverkare.

Jag skulle inte vara jätteorolig för att andra prep blandas in och säljs som testo. I dom beslagsprotokoll jag läst här på FB så är det vanligare att dyarere prep blandas ut med testo. Det framkommer altså i labrapporter som polisen beställer och använder som bevis i rättegång att vialer med andra namn än testo faktisk är testo.
Citera
2024-11-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Är det någon som vet ifall man vanligtvis kan lita på att s.k. högdoserad testo såsom 400 o 500 mg/ml innehåller enbart testo eller om den blandas ut med andra steroider för att ge ökad effekt? Går det att tillverka "ren" testo på 500 mg/ml vialer?

det går att tillverka i dom styrkorna ja utan att krasha.

Men förbered dig på PIP från helvetet.
Citera
2024-11-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89
Har hittat 300mg/ml på några nätapotek, vad som är möjligt att tilverka vet jag inte men om UG labs klarer av att tillverka 300 borde inte 400 vara omöjligt för en seriös tillverkare.

Jag skulle inte vara jätteorolig för att andra prep blandas in och säljs som testo. I dom beslagsprotokoll jag läst här på FB så är det vanligare att dyarere prep blandas ut med testo. Det framkommer altså i labrapporter som polisen beställer och använder som bevis i rättegång att vialer med andra namn än testo faktisk är testo.

Hittade detta på Reddit och fått liknande svar i om från en kunnig användare

"The higher the concentration = more solvents needed to dissolve the powder such as alcohol, chloroform, ethanol etc. Often times the solvents used are quite acidic/unhealthy. There is more in testosterone solutions than just oil and testosterone powder."

Om man mikrodoserar så borde det funka utan pip och andra problem
Citera
2024-11-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
det går att tillverka i dom styrkorna ja utan att krasha.

Men förbered dig på PIP från helvetet.

Ok! Tar 300 mg/ml 2 ggr veckan om 0.3 ml o inget pip utan bara känt mig lite små förkyld och värk i kroppen men det skall vara normalt vid första gången. Inne på dag 9 och stuckit 3 ggr. Kåt dock så verkar funka😃
Citera
2024-11-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ok! Tar 300 mg/ml 2 ggr veckan om 0.3 ml o inget pip utan bara känt mig lite små förkyld och värk i kroppen men det skall vara normalt vid första gången. Inne på dag 9 och stuckit 3 ggr. Kåt dock så verkar funka😃

Ja alltså dom styrkorna ska du ju bara köpa om du ligger på flera gram, så att du slipper injicera så mycket olja, ingenting du ska införskaffa dig som kör TRT+.

Kul att det börja komma igång Man blir rätt trött på nattståndet dock, svårt som fan att träffa toan på nätterna, lättare om man bor i hus eller radhus då hade man kunnat ställa sig på baksidan och pissa rätt ut bara.
Citera
2024-11-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Ja alltså dom styrkorna ska du ju bara köpa om du ligger på flera gram, så att du slipper injicera så mycket olja, ingenting du ska införskaffa dig som kör TRT+.

Kul att det börja komma igång Man blir rätt trött på nattståndet dock, svårt som fan att träffa toan på nätterna, lättare om man bor i hus eller radhus då hade man kunnat ställa sig på baksidan och pissa rätt ut bara.

Haha, ja fast är väl inte fel att bara behöva injicera 0.25 ml subkutant 2 ggr veckan med 400 mg/ml?
Citera
2024-12-01, 02:21
Medlem
Cybersluts avatar
https://www.instagram.com/reel/DB4LO...RlODBiNWFlZA==

Undvik! Som killen i klippet förklarar så är det väldigt svårt att göra en olja som inte kraschar på så höga doseringar, utan obekväma tillsatser osv. Det är mest ett försäljningsknep och i de flesta fall är det inte ens så högt doserat som det anges.
Bättre att köra något stabilt märke med normal dosering á 250mg/ml.
Citera
2024-12-01, 11:24
Medlem
Citat:
Finns hos skafferiet, men som dom beskriver produkterna är det bara för en stack där man har fler ml av andra oljor samtidigt då det lär vara en frukansvärd pip annars:
https://www.lillaskafferiet.biz/prod...gsamma-estrar/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in