2024-11-29, 13:43
Medlem
Vet inte om jag skulle lägga upp denna tråd på "UE" kategorin eller här... aja om modsen vill flytta eller ta bort den här så kör på.

Aja, för att komma till punkt så undrar jag om ni har några schysta backjumps i Stockholm dvs stationer där tågen står stilla en liten stund där man har chansen att slå till

Jag fattar självklart om ni inte vill avslöja era ställen men någon rekommendation hade uppskattats.
Senast redigerad av BollJongleraren 2024-11-29 kl. 14:08.
Citera
2024-11-29, 14:24
Medlem
Crabbofixs avatar
nej risken finns ju att tåget tas ur drift för sanering och då blir det försenad trafik, vilket gör att jag kommer försent till dejten, vi skulle gått på bio.

så det vore ju idiotiskt att jag skulle tipsa dig om något, som ställer till det för tusentals människor.
Citera
2024-11-29, 14:53
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BollJongleraren
Vet inte om jag skulle lägga upp denna tråd på "UE" kategorin eller här... aja om modsen vill flytta eller ta bort den här så kör på.

Aja, för att komma till punkt så undrar jag om ni har några schysta backjumps i Stockholm dvs stationer där tågen står stilla en liten stund där man har chansen att slå till

Jag fattar självklart om ni inte vill avslöja era ställen men någon rekommendation hade uppskattats.

På alla stationer
Citera
2024-11-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
På alla stationer

Jojo, men man har väll knappast tid för att måla tåget? Dom står väll stilla i max 1-1,5min?
Citera
2024-11-29, 21:09
Medlem
eltonkebabs avatar
Ingen som vet svaret på det här kommer att skriva det här på Flashback, det här är sånt du antingen får ta reda på själv eller få information om från folk som litar på dig.
Citera
2024-11-29, 23:40
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Jojo, men man har väll knappast tid för att måla tåget? Dom står väll stilla i max 1-1,5min?

På en 5 min hinner du lägga upp en T-up eller kladda ner tåget med tags. Backjumps går inte ut på att måla en piece.
Citera
2024-11-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Ingen som vet svaret på det här kommer att skriva det här på Flashback, det här är sånt du antingen får ta reda på själv eller få information om från folk som litar på dig.

Ja jo... det är väl sant
Citera
2024-11-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
På en 5 min hinner du lägga upp en T-up eller kladda ner tåget med tags. Backjumps går inte ut på att måla en piece.

Yes.
Citera
2024-11-30, 00:45
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Yes.

vet du vad en tunnelbanekarta är för någonting?
ta å titta lite på den över stockholms storstad och sen loggar du ut ifrån flashback för kvällen och går o lägger dig
Citera
2024-11-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
vet du vad en tunnelbanekarta är för någonting?
ta å titta lite på den över stockholms storstad och sen loggar du ut ifrån flashback för kvällen och går o lägger dig

Citera
2024-11-30, 14:36
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Nödbroms
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in