2024-12-01, 08:02
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Kolla här grabben.

Det blir inga miljoners miljoner för era åldersmän. Ni är utfattiga och det kommer vara så en tid framöver.

Gillar du att se spelare gå för stora summor kan du alltid kolla in Djurgår'n. Vi har en del guldklimpar som kommer säljas inom snar framtid.
Utan att driva nu. Vilka guldklimpar har ni? Han den där japanen hade väl en svag avslutning på säsongen? Den där finnen som typ gjorde 1 poäng hela hösten? Finns det någon annan? Albin Ekdahl? Sabovic? Radetinac?
Citera
2024-12-01, 08:19
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nej. Nytt för 2025.

Gillar det inte. Kommer garanterat fuskas med detta när det behövs.

Nu säger dom att anledningen till att Poya är tveksam till Häcken är för att Bosse jagar honom också.
Lite sent på bollen men vad säger herr Trazke om Friberg som ny sportchef för Häcken? Vill minnas att herrn sågat honom ordentligt tidigare. Blir det nu sju svåra år för Hisingslaget?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...en-allsvenskan
Citera
2024-12-01, 08:24
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Utan att driva nu. Vilka guldklimpar har ni? Han den där japanen hade väl en svag avslutning på säsongen? Den där finnen som typ gjorde 1 poäng hela hösten? Finns det någon annan? Albin Ekdahl? Sabovic? Radetinac?
Inte lätt att hitta guldklimpar när man trodde att Dahbo skulle gå för mer än Bergvall!
Citera
2024-12-01, 08:34
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Inte lätt att hitta guldklimpar när man trodde att Dahbo skulle gå för mer än Bergvall!
Vilka är det då?
Själv tycker jag att Gulliksen är bland de få som har internationell klass i Dif.
Citera
2024-12-01, 08:36
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Vilka är det då?
Själv tycker jag att Gulliksen är bland de få som har internationell klass i Dif.
Japanen kan nog gå för en hel del pengar också.
Citera
2024-12-01, 08:47
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Vilka är det då?
Keita håller Samuel Dahl-klass trots han är flera år yngre. Lär gå för rätt mycket. Gulliksen, som du säger, visade rejäl klass mot miljardlaget Panathinaikos. Tyvärr har K&T spelat honom på fel position nästan hela säsongen. Sen har vi Hümmet som stänkte in 14+3, om jag inte minns fel. Jämngammal med en viss cypriot som det snackas om en jävla massa...

Sen är ju ekonomin inte vår första prio till skillnad från Solna. Jag hoppas vi får behålla hela truppen inför nästa säsong.
Citera
2024-12-01, 09:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Amen! Löjligt hur en av tre i Häcken försöker snacka ner oss hela tiden. Du har gjort det bra som retat upp honom till den nivån att han att han tror det är rivalitet mellan lagen
Citera
2024-12-01, 09:15
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Har pratats om att det blir svårt att behålla honom. Varför, när han till skillnad från frisören har kontrakt till årsskiftet 2026/2027, fattar jag inte.

Men det är klart… får vi Danielson-pengar för honom (aka gnagets EK) så fattar jag lite bättre varför Henke skulle kunna bli svettig.

Sådär signatur faktiskt. Gissade på ngt kriminellt eller gay
Gay eller wannabe kriminell är känslan man får utav honom?

Har ni något nytt vad på g eller?
Citera
2024-12-01, 09:16
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Amen! Löjligt hur en av tre i Häcken försöker snacka ner oss hela tiden. Du har gjort det bra som retat upp honom till den nivån att han att han tror det är rivalitet mellan lagen
Poya-nivå rent ut sagt!
Citera
2024-12-01, 09:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Poya-nivå rent ut sagt!
Har inget emot Poya! Hade han haft ett storlag så kanske det hade kunnat se bra ut?
Citera
2024-12-01, 09:19
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Lite sent på bollen men vad säger herr Trazke om Friberg som ny sportchef för Häcken? Vill minnas att herrn sågat honom ordentligt tidigare. Blir det nu sju svåra år för Hisingslaget?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...en-allsvenskan

Ren katastrof. Friberg har inte lyckats med någonting sedan han klev in i våran sportsliga ledning.

Citat:

Fast det där har jag aldrig påstått herr Kukräv. Tycker fortfarande Dahbo är en större talang än Bergvall. Men att han skulle bli dyrare än den mest upphaussade och överskattade spelaren i fotbollens historia har jag aldrig hävdat.
Citera
2024-12-01, 09:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Har pratats om att det blir svårt att behålla honom. Varför, när han till skillnad från frisören har kontrakt till årsskiftet 2026/2027, fattar jag inte.

Men det är klart… får vi Danielson-pengar för honom (aka gnagets EK) så fattar jag lite bättre varför Henke skulle kunna bli svettig.

Sådär signatur faktiskt. Gissade på ngt kriminellt eller gay
Blir säkert svårt att hålla Hummet oavsett vad. Han är kåt på att testa utlandet och det är lite nu eller aldrig för honom. Bosse kommer inte stå i vägen för det.

Vi löser en ny nia som vi alltid gjort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in