2025-03-14, 14:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Du lider av MFF Derangement Syndrome.

Han lider fortfarande av avslutningen 2023.
Citera
2025-03-14, 14:46
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Han lider fortfarande av avslutningen 2023.

Och traumat befästes häromdagen…
Citera
2025-03-14, 15:05
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ursäkta, det är enorm skillnad på kvalite på lagen som Malmö mött i el än lagen som diffen mött i blåbärs-ecl. Den enda matchen jag anser dom gjorde bra var vinsten mot panathinaikos, övriga matcher ska dom vinna mot skräp som tns, vikingur och sånt skit.
Malmö har mött rangers som spelade el-final för nåt år sen, olympiakos regerande ecl-mästare, galatasaray som leder turkiska ligan storstilat och har ett lag som kan spela cl, besiktas som alltid är svåra att möta i turkiet och båda dom matcherna både kunde och borde malmö vunnit men nu blev det som det blev.
Enda riktigt usla matchen av oss var egentligen ferencvaros borta fan vet vad dom sysslade med där och den olyckliga starten mot rangers. Sen blev avslutningen vad den blev när vi inte hade chans att gå vidare längre och 2 horribelt dömda var-straffar mot Twente och ett okej kryss borta i tjeckien i sista matchen.
Du kan ta ditt Var och stoppa upp nånstans.

Legis Warsawa var en rätt fin skalp
Citera
2025-03-14, 15:47
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ursäkta, det är enorm skillnad på kvalite på lagen som Malmö mött i el än lagen som diffen mött i blåbärs-ecl. Den enda matchen jag anser dom gjorde bra var vinsten mot panathinaikos, övriga matcher ska dom vinna mot skräp som tns, vikingur och sånt skit.
Malmö har mött rangers som spelade el-final för nåt år sen, olympiakos regerande ecl-mästare, galatasaray som leder turkiska ligan storstilat och har ett lag som kan spela cl, besiktas som alltid är svåra att möta i turkiet och båda dom matcherna både kunde och borde malmö vunnit men nu blev det som det blev.
Enda riktigt usla matchen av oss var egentligen ferencvaros borta fan vet vad dom sysslade med där och den olyckliga starten mot rangers. Sen blev avslutningen vad den blev när vi inte hade chans att gå vidare längre och 2 horribelt dömda var-straffar mot Twente och ett okej kryss borta i tjeckien i sista matchen.
Du kan ta ditt Var och stoppa upp nånstans.
Skillnad i kvalitet på era gamnackar inför åttondelen och vår rakryggade väntan på klassfinalen.
Citera
2025-03-14, 15:49
Medlem
trazkeis avatar
Enligt ChatGPT skulle Gais vinna allsvenskan på 70 poäng i år just före MFF och Häcken om dom värvade Salah.

Salah skulle vinna skytteligan på 32 mål före IKT på 18 mål och Dahbo på 15 mål.
Citera
2025-03-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Trodde han skulle vara given men efter att ha gjort mål i 6 matcher på raken har det knorrats en del efter 2 mållösa matcher.

Lundqvist och Layouni är dom enda givna. Verkar som vi har en ny högerback på g från Bodö, sedan är snart Julius Lindberg tillbaka också. Ben rasar i hackordningen.

Tack som fan Trazke. Då hoppar jag Engdahl och Hrstic.
Senast redigerad av Mandelgubben 2025-03-14 kl. 17:01.
Citera
2025-03-14, 22:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Säger det redan nu, han kommer vara riktigt dryg till sommaren när det vankas kval.

Jo jag är lika övertygad som du han är en hycklare
Citera
2025-03-15, 08:29
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
En storsint herre som dig kan väl bjuda på ett grattis?
Grattis din pajas. Har du bokat resan till Wien än?
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Legia Warsawa var en rätt fin skalp
Verkligen. Även om dom haft det ganska tufft på senare år om jag förstått det rätt.
Citera
2025-03-15, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Om man baserar det på en vinst mot ett allsvenskt mittenlag som Pafos är så är det faktiskt Elfsborg som är bäst i landet som körde över samma lag med 8-2.
Nu vet alla på här redan om att du är en okunnig clown, men om man struntar i det.
Du glömde nämna den lilla detaljen att Pafos fick en spelare utvisad i båda mötena. Efter 13 minuter i första mötet och efter ungefär halva matchen i andra. Samt den andra lilla detaljen att Elfsborg var mitt under säsong medan Pafos hade haft ett långt sommaruppehåll. Därmed inte sagt att Elfsorg inte gjorde en bra
prestation.
Citera
2025-03-15, 14:17
Medlem
ardagulers avatar
Nu släppte AIK också in ett gol olímpico, kommer det bli en ny trend inom svensk fotboll?
Citera
2025-03-15, 14:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Nu släppte AIK också in ett gol olímpico, kommer det bli en ny trend inom svensk fotboll?
Trendspanare bör rikta blickarna mot Djurgårdens utsparkar. Där har vi ett motgift mot lag som försöker med hög press.
Citera
2025-03-15, 16:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Tack som fan Trazke. Då hoppar jag Engdahl och Hrstic.
Tror dock fortfarande Hrstic kan vinna skytteligan i år. Jag har inte gett upp på honom ännu. Men helt självskriven är han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in