2011-02-04, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckvagen
Och där kom det! Nu skriver hon att hon saknar mig. Vad svara!?

Nu har jag inte läst vad du/ni har skrivit men min spontana tanke på sms är väl att man svarar om man känner för det. Gå på känslan istället för att fråga om råd på ett forum vad man ska svara? Antingen svarar du på det eller inte. Saknar du henne? Svara isf. Gör du det inte, ignorera.
Citera
2011-02-04, 14:04
Medlem
Citat:

*Jag ler*. Nu vet jag tyvärr inte riktigt vad som har hänt innan, antingen går du på din känsla och svarar därefter (som ovantalare skrev). Istället för "jag saknar dig med", kan du skriva "Jag har dig i tankarna", därmed har du ledningen igen att du har henne i tankarna, men behöver inte alls träffa henne.

Bror på hur du vill göra . Skriv hur det går
Citera
2011-02-04, 14:28
Medlem
Citat:

Du kommer ta kål på dig själv om du fortsätter fundera och analysera så mkt som du gör nu. Försök chilla lite, du har ju tom övertaget som det är nu.
Citera
2011-02-04, 15:45
Medlem
Tryckvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkejober
Du kommer ta kål på dig själv om du fortsätter fundera och analysera så mkt som du gör nu. Försök chilla lite, du har ju tom övertaget som det är nu.
Ja jag har väl nästan börjat förstått det. Måste fan börja ta de lite lugnt. Nu skrev hon att hon älskar mig! Men jag vet inte hur hon vill ha det just nu med förhållande egentligen, skriver hur det går. Tack FB och alla som skriver!
Citera
2011-02-04, 21:29
Medlem
Bakteriens avatar
Hoppar in här som den gamla veteran jag är i den här tråden och "välkomnar" alla nya skrivare

Long story short vart dumpad typ Januari 2009, hon va min första flickvän, modde väldigt skit, hängde i den här tråden bla bla bla...Nu är sorgen borta sedan lääääänge Hur tung den där klumpen i magen nu må kännas så kommer den faktiskt gå bort.
Bakterien hejar på er
Citera
2011-02-04, 23:06
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Nu är sorgen borta sedan lääääänge Hur tung den där klumpen i magen nu må kännas så kommer den faktiskt gå bort.
Sant, den klumpen i magen går så småningom bort, men man vill gärna att det ska gå så fort som möjligt. Om man sedan också kan lära sig något på kuppen, om man går stärkt ur det kraschade förhållandet, är det förstås ännu bättre!

Bakterien, gjorde du något speciellt, mer än att skriva här, för att hantera kärlekssorgen eller lät du den värka ut av sig självt?
Citera
2011-02-04, 23:49
Medlem
Tryckvagens avatar
Som ni kanske vet så började skicka idag att hon saknade mig osv. Så vi träffades ikväll, såg film och hade trevligt bara. Jag trodde ju nyligen att hon hade gått vidare eller var påväg att göra det. Men idag fick jag verkligen veta att hon älskar mig på riktigt och vill satsa på framtiden. Det går inte just nu bara, funderar på att resa utomlands med polare osv. Men jag fick verkligen veta att hon älskar mig på riktigt, det var ju det jag ville veta om det var så eller inte. Att hon inte vill bli tillsammans nu det visste jag, och jag vill verkligen satsa framtiden på den här kvinnan också.

Ni här på fb har verkligen hjälpt mig få det bästa av situationen och framtiden, jag har verkligen gjort det optimala för det nu. TACK <3
Citera
2011-02-05, 00:05
Medlem
Citat:
Som ni kanske vet så började skicka idag att hon saknade mig osv. Så vi träffades ikväll, såg film och hade trevligt bara. Jag trodde ju nyligen att hon hade gått vidare eller var påväg att göra det. Men idag fick jag verkligen veta att hon älskar mig på riktigt och vill satsa på framtiden. Det går inte just nu bara, funderar på att resa utomlands med polare osv. Men jag fick verkligen veta att hon älskar mig på riktigt, det var ju det jag ville veta om det var så eller inte. Att hon inte vill bli tillsammans nu det visste jag, och jag vill verkligen satsa framtiden på den här kvinnan också.

Ni här på fb har verkligen hjälpt mig få det bästa av situationen och framtiden, jag har verkligen gjort det optimala för det nu. TACK <3

Jag hänger inte med alls. Är ni ihop igen eller vad?
Citera
2011-02-05, 00:20
Medlem
Tryckvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brinstar
Jag hänger inte med alls. Är ni ihop igen eller vad?
Nej de är vi inte , om vi skulle bli tillsammans nu skulle det leda till att vi blir ledsna och sårar varann. Det går helt enkelt inte just nu, men det KOMMER att gå. Det är bad jag tror på iaf, samtidigt så kan jag ju inte stänga in mig för att vänta in framtiden. Låter antagligen rätt weird det här men är svårt att förklara :/
Citera
2011-02-05, 10:54
Medlem
Citat:
Nej de är vi inte , om vi skulle bli tillsammans nu skulle det leda till att vi blir ledsna och sårar varann. Det går helt enkelt inte just nu, men det KOMMER att gå. Det är bad jag tror på iaf, samtidigt så kan jag ju inte stänga in mig för att vänta in framtiden. Låter antagligen rätt weird det här men är svårt att förklara :/

Tycker mest det låter som att du föll för hennes bekräftelsesökande. Du skulle ha fortsatt å tjura å visa att hennes beteende inte är okej.

Du hade bollen och fick serva men får återigen börja träna returer för att tala tennisspråk.
Skit i henne nu, för din egen skull, inte för vår eller hennes :-)
Citera
2011-02-05, 12:11
Medlem
Tryckvagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkejober
Tycker mest det låter som att du föll för hennes bekräftelsesökande. Du skulle ha fortsatt å tjura å visa att hennes beteende inte är okej.

Du hade bollen och fick serva men får återigen börja träna returer för att tala tennisspråk.
Skit i henne nu, för din egen skull, inte för vår eller hennes :-)
Jo de är sant, men jag har ju aldrig tyckt att hennes beteende inte var ok. Det var väl bekräftelse jag sökte. Just nu tänker jag framtiden bara, och ja, jag tänker försöka skjuta henne åt sidan nu. Men ett nytt förhållande är jag ljusår ifrån just nu. vill verkligen att det ska bli vi i framtiden, eller tkr du det är fel att tänka så?
Citera
2011-02-05, 12:41
Medlem
Citat:
Jo de är sant, men jag har ju aldrig tyckt att hennes beteende inte var ok. Det var väl bekräftelse jag sökte. Just nu tänker jag framtiden bara, och ja, jag tänker försöka skjuta henne åt sidan nu. Men ett nytt förhållande är jag ljusår ifrån just nu. vill verkligen att det ska bli vi i framtiden, eller tkr du det är fel att tänka så?

Det är inte fel att tänka så, men kom ihåg; Du kan hitta någon, och hon kan hitta någon annan under tiden. Det du får ha i baktankarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in