Citat:
Ursprungligen postat av CRONZ
Mycket givande läsning denna sida från alla
!
uppdatering: Hon ringde mig nu i veckan(måndags), frågade mig varför jag inte har ringt osv
! Jag svarar att det var hon som inte ville ha ngn kontakt med mig, men jag sa att det var lika bra att vi inte hördes/träffades som hon hade tidigare föreslagit, för det var bäst för oss båda! Efter en stunds tjattrande om ingeting så frågar hon om vi kunde ses, byta grejer och kanske hitta på något! Jag sa blankt nej
*stolt*!
Jag sa att jag kunde skicka hennes grejer på posten och hon kunde skicka mina grejer till mig! Då bröt hon ihop totalt, tjöt som en stucken gris
! Hon frågade varför jag inte ville träffa henne längre, varför jag är så taskig osv!?
Jag svarade att det var hon som inte ville träffa mig mer, det var hon som valde bort mig, jag valde inte bort henne.. Sedan forsätter tjutandet i hela samtalet ut(från henne), hon säger att hon inte tänker skicka mina grejer, men jag kan skicka hennes till henne..
Varför ringer hon och tjuter till mig? Varför vill hon höra att jag fortfarande älskar henne? Jävla attention whore är hon! Hon förstår ju inte att hon sårar mig när hon ringer hela jävla tiden och vill vara "putti nutti".. Dubbla budskap hela tiden! Blir galen, fast jag visar det inte för henne!!
NU till frågan, jag vill verkligen ha mina kläder som jag har där, behöver dom till helgen då jag ska ut
! Men ska jag ha stake i mig och inte ringa henne!? För jämt innan är det JAG som har vikit mig, tofflat, svarat ja på varje förslag som hon kommit med osv.. Är det hon som ska höra av sig? Antagligen så kommer hon inte posta mig grejer
!
Jag vill verkligen få detta överstökat så fort som möjligt!
! uppdatering: Hon ringde mig nu i veckan(måndags), frågade mig varför jag inte har ringt osv
! Jag svarar att det var hon som inte ville ha ngn kontakt med mig, men jag sa att det var lika bra att vi inte hördes/träffades som hon hade tidigare föreslagit, för det var bäst för oss båda! Efter en stunds tjattrande om ingeting så frågar hon om vi kunde ses, byta grejer och kanske hitta på något! Jag sa blankt nej
*stolt*! Jag sa att jag kunde skicka hennes grejer på posten och hon kunde skicka mina grejer till mig! Då bröt hon ihop totalt, tjöt som en stucken gris
! Hon frågade varför jag inte ville träffa henne längre, varför jag är så taskig osv!?Jag svarade att det var hon som inte ville träffa mig mer, det var hon som valde bort mig, jag valde inte bort henne.. Sedan forsätter tjutandet i hela samtalet ut(från henne), hon säger att hon inte tänker skicka mina grejer, men jag kan skicka hennes till henne..
Varför ringer hon och tjuter till mig? Varför vill hon höra att jag fortfarande älskar henne? Jävla attention whore är hon! Hon förstår ju inte att hon sårar mig när hon ringer hela jävla tiden och vill vara "putti nutti".. Dubbla budskap hela tiden! Blir galen, fast jag visar det inte för henne!!
NU till frågan, jag vill verkligen ha mina kläder som jag har där, behöver dom till helgen då jag ska ut
! Men ska jag ha stake i mig och inte ringa henne!? För jämt innan är det JAG som har vikit mig, tofflat, svarat ja på varje förslag som hon kommit med osv.. Är det hon som ska höra av sig? Antagligen så kommer hon inte posta mig grejer
!Jag vill verkligen få detta överstökat så fort som möjligt!
Gör som jag. (kanske lite fel tider men i alla fall)
Sätt på dig solglasögon, kolla inte på henne, säg inte ett ord.
Ta dina saker och gå.
.
! Försök bara att undvika honom, men du får nog stå ditt kast, det var ju du som valde att lämna honom, han valde inte att lämna dig! Ja det är klart som fan man blir svartsjuk när man ser sin "älskling" kolla på andra direkt efter man brutit, men det är bara bita ihop och gå vidare.. Det är lätt sagt, men försök i alla fall.. FÅ inget återfall och ring honom! Han känner sig lika för jävlig som du känner dig för tillfället!