• 1
  • 2
2024-11-28, 15:28
Medlem
Någon här som besökt en cannabisklubb, handlat och sedan smugglat med sig ut för att röka i lugn och ro hemma?
Citera
2024-11-28, 15:30
Medlem
bo-jerrys avatar
Hur kubbar man om man identifierar som cannabis?
Citera
2024-11-28, 16:42
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlarsyntaKlara
Någon här som besökt en cannabisklubb, handlat och sedan smugglat med sig ut för att röka i lugn och ro hemma?

Ja, och har nästan åkt fast av civilpoliser utanför också. Ett under att dem inte hittade det. Var några år sedan, men sker tittsom tätt att det sitter spanare utanför. Jag slutade besöka klubbarna efter det. Detta var några år sedan men har svårt att se att det är skillnad nu.
Citera
2024-11-28, 16:55
Medlem
DumSKALLEN123s avatar
Det är bara att köpa med och gå och röka på en mer avlägsen plats eller om man hyr hus eller lgh med en balkong.
Citera
2024-11-28, 21:34
Medlem
Smugglat ? De är fritt fram att ta med dig därifrån.. du får röka hemma i Spanien eller vad menar du?
På vissa turist orter kan de be dig att Punga grejerna. För polisen är jobbig pga fulla dumma turister. Tex bad dem mig om detta på Terpy force . I Playa ingles.
Men ska du ha topp grejer åk till Barca o besök typ backyard.
I Barca röker jag överallt . Aldrig vart några problem.
Citera
2024-11-29, 01:16
Medlem
Yes, jag är medlem i en av dom. Dock så behöver du inte smuggla med något 😄 Du går in, fyller på din tag med pengar, köper det du vill ha och så kan du välja att sätta dig där och röka eller så tar du med dig det hem.
Citera
2024-12-01, 22:14
Moderator
Mr.Woodss avatar
Cannabinoider --> Cannabis

/Moderator
Citera
2025-01-29, 09:44
Medlem
Jo ovan stämmer, det finns variationer av samtliga ovan. Det kryllar av de här klubbarna häromkring (Malaga-området)
Lagen säger att du får odla för eget bruk hemma, och röka hemma. Ett kryphål är dessa sociala klubbar, likt slutet sällskap.
I t.ex "Doob Members" app kan du regga dig till & sedan hitta dessa några klubbar. Priserna är ungefär 2-3x gatupriset, men fortfarande lägre än svenska priser för den kvalitet du får, oftast.

Jag kan ge en snabbguide på plats för att slippa klubbarnas överpris, bara hojta i PM.
Citera
2025-02-06, 00:29
Medlem
Klubben Circulo är rätt trevlig i Barcelona med mysiga lokaler. Den har en riktig klubbkänsla. Hänger både tjejer och killar där, och på dagarna är det många som har med sig datorn och jobbar elr studerar. Rekommenderas starkt. Medlemskap kostar 30 EUR per kalenderår.

Har varit där många gånger, och det är inga konstigheter att vare sig ta med sig ut eller röka ut. Däremot så uppmanar dem dig att punga den såklart, men det kände jag inte att det behövdes.

I Andalusien var jag på en klubb i Sevilla, men utbudet där nere är så mycket sämre. Lokalen var inte värd att hänga i, och fanns inte så bra utbud på gräset heller.
Citera
2025-08-11, 21:56
Medlem
Kalaskjelles avatar
Någon som vet en bra klubb i Torrevieja?
Har letat efter några men dom känns ganska "gringo" fientliga?
Citera
2025-08-12, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlarsyntaKlara

Spanska polisen jag stanna dig och beslagta rökat, lägg det i kalsongerna eller nått på vägen från klubben. Har sett på flera klubbar ha varningar för att polisen brukar åka runt utanför och stoppa folk.
Citera
2025-08-22, 11:41
Medlem
Chalices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskjelle
Någon som vet en bra klubb i Torrevieja?
Har letat efter några men dom känns ganska "gringo" fientliga?

Vad menar du? Torrevieja har ju mer ickespanska invånare än spanjorer under högsäsong. Garanterar att det inte kommer vara några problem. De är glada för varje gram de får sälja
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in