Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-28, 09:21
Medlem
På onsdagen träffade Mark Zuckerberg USA:s blivande president Donald Trump vid en middag på Trumps resort Mar-A-Lago i Florida. Zuckerberg är grundare och vd för Meta - Facebook, Instagram och WhatsApp. Förhållandet mellan Zuckerberg och Trump har varit ansträngt de senaste åren eftersom Facebook var en av de plattformar som blockerade Trump – Mark Zuckerberg var tacksam för inbjudan att delta i en middag med president Trump och för möjligheten att träffa medlemmar av Trumps stab angående den kommande administrationen, säger en talesperson för Meta.

Stephen Miller, som blir vice stabschef med ansvar för politik i Trumps kommande administration, säger till Fox News att Zuckerberg "har varit mycket tydlig med sin önskan att bli en stödjande part och deltagare i de förändringar vi ser i USA".

– Zuckerberg har klargjort att han gärna vill stödja den nationella förnyelsen av USA under president Trumps ledarskap, fortsätter han.

Nu får Wolodarski - SVT/SR/DN/P1 lämna Facebook med. Vilken ironi. Trump kommer att vägra samarbeta med alla som motarbetar yttrandefriheten. Detta gäller även NATO/EU. Alla amerikanska militärer som även ägnar sig åt DEI (hbtq) kommer att avskedas den 20 januari när han tillsätter presidentposten. NATO måste ta sig i kragen alltså. Om EU kommissionen kräver "moderering" av X kommer USA att minska sin närvaro i NATO direkt. Så våra EU parlamentariker under Soros måste alltså köpa var sin gag-ball. Gäller även våra medier. Kopiera Zuckerberg or YOU ARE FUCKED.

Joe Rogan rapporterade från amerikanska universitet. (front line) Alla DEI (hbtq) och woke narcissister kallas idag för "retards" på universiteten. Vändningen har gått blixtsnabbt över en natt enligt Joe Rogan. Svensk media och regering måste alltså hänga på eller så avskaffar dom sig själva.

Jag förväntar mig att Bonniers köpta målvakt Wolodarski även lämnar Facebook redan idag i protest. Konsekvens kallas det.
2024-11-28, 09:26
Medlem
Länka dina källor.
2024-11-28, 09:28
Medlem
Klas-Vegass avatar
Framför allt måste han ju sluta agera på USAs regerings påtryckningar eller FBI.

Jag är inte imponerad. Var är värdegrunden, ryggrad?

Hade han bytt fot om detta aldrig kommit fram?
2024-11-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
På onsdagen träffade Mark Zuckerberg USA:s blivande president Donald Trump vid en middag på Trumps resort Mar-A-Lago i Florida. Zuckerberg är grundare och vd för Meta - Facebook, Instagram och WhatsApp. Förhållandet mellan Zuckerberg och Trump har varit ansträngt de senaste åren eftersom Facebook var en av de plattformar som blockerade Trump – Mark Zuckerberg var tacksam för inbjudan att delta i en middag med president Trump och för möjligheten att träffa medlemmar av Trumps stab angående den kommande administrationen, säger en talesperson för Meta.

Stephen Miller, som blir vice stabschef med ansvar för politik i Trumps kommande administration, säger till Fox News att Zuckerberg "har varit mycket tydlig med sin önskan att bli en stödjande part och deltagare i de förändringar vi ser i USA".

– Zuckerberg har klargjort att han gärna vill stödja den nationella förnyelsen av USA under president Trumps ledarskap, fortsätter han.

Nu får Wolodarski - SVT/SR/DN/P1 lämna Facebook med. Vilken ironi. Trump kommer att vägra samarbeta med alla som motarbetar yttrandefriheten. Detta gäller även NATO/EU. Alla amerikanska militärer som även ägnar sig åt DEI (hbtq) kommer att avskedas den 20 januari när han tillsätter presidentposten. NATO måste ta sig i kragen alltså. Om EU kommissionen kräver "moderering" av X kommer USA att minska sin närvaro i NATO direkt. Så våra EU parlamentariker under Soros måste alltså köpa var sin gag-ball. Gäller även våra medier. Kopiera Zuckerberg or YOU ARE FUCKED.

Joe Rogan rapporterade från amerikanska universitet. (front line) Alla DEI (hbtq) och woke narcissister kallas idag för "retards" på universiteten. Vändningen har gått blixtsnabbt över en natt enligt Joe Rogan. Svensk media och regering måste alltså hänga på eller så avskaffar dom sig själva.

Jag förväntar mig att Bonniers köpta målvakt Wolodarski även lämnar Facebook redan idag i protest. Konsekvens kallas det.

Länka källor, annars är det bara BS
2024-11-28, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Brynolf
Länka dina källor.

All media (även X) utom DN/P1/SVT/SR är mina källor. Jag har slutat läsa 08 media och koncentrerar mig på Dansk media och folkliga rapportering. WE ARE THE MEDIA. Menar Du att du bara litar på Familjen Bonniers samlade verk? Är det det enda du litar på? - Ja, fortsätt med det då. Jag är inte din personliga biblotikarie. Du får väl ringa din halvgud Wolodarski.
2024-11-28, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Framför allt måste han ju sluta agera på USAs regerings påtryckningar eller FBI.

Jag är inte imponerad. Var är värdegrunden, ryggrad?

Hade han bytt fot om detta aldrig kommit fram?

Värdegrunden är yttrandefriheten. First Amendement. - Vad är det du inte begriper? FBI ÄGDE X och censurerade hej vilt. FBI under Clintons styrde X med järnhand. 52 FBI chefer intygade att Clintons bluff "russiagate" var korrekt. Alla dessa chefer sitter löst och de vet det. Trump kommer att släppa alla dokument om "laptop from hell" russiagate, Epsteinlistan, Twitterfiles, jan 6 där det var så många FBI agenter som infiltrerat demon att de censurerat 40 000 timmar med videomaterial får att "skydda agenterna"- ALLT detta kommer fram i januari. Det kommer att finnas medier som fortsätter tiga och de som tar detta på allvar. De som nekar dör. Zuckerberg fattar det idag. Poletten har trillat ner.
2024-11-28, 09:51
Medlem
Citat:
På onsdagen träffade Mark Zuckerberg USA:s blivande president Donald Trump vid en middag på Trumps resort Mar-A-Lago i Florida.

Här, jag hjälper dig med en källa..: https://nypost.com/2024/11/27/us-news/mark-zuckerberg-dines-with-trump-at-mar-a-lago-to-discuss-incoming-administration-grateful-for-the-i nvitation/?utm_medium=social&utm_source=twitter&utm_campaign =nypost
2024-11-28, 09:51
Medlem
stilichos avatar
Citat:
Trump kommer att vägra samarbeta med alla som motarbetar yttrandefriheten.
Citat:
Alla amerikanska militärer som även ägnar sig åt DEI (hbtq) kommer att avskedas den 20 januari när han tillsätter presidentposten.

"Det är bara yttrandefrihet när jag säger det."
2024-11-28, 11:14
Medlem
Aldrig mer "meta" den skada dom gjort mot samhället är tillräckligt.
Svensk missinformations media är ju bara löjlig allt dom inte vill svara på är idag rysk propaganda så jävla löjligt ni har förstört er själva ut med vänsterpatrask och feminister ur politiken vi har en lång väg tillbaka till ett stabilt samhälle.
2024-11-28, 11:22
Medlem
MyJustices avatar
Zuckerberg har väl fattat att hans agerande agwndasättande och censur .till slut har backfired .
Tror att meta har framtida problem
2024-11-28, 11:22
Medlem
Det är positivt förstås men Zuckerberg har ändå mycket kvar att bevisa innan man kan lita på ett enda ord han säger.
2024-11-28, 11:25
Medlem
Det blev tyst från Karl-Brynolf med flera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här