Citat:
Citat:
Jo, förvisso tror jag då maken beskrev henne somnnedsatt sinnesstämmning att hon hade ångest över otroheten och kom impulsivt på historian om våldtäkt.
Jo hon hade löst och planerat allt med otroheten men tror snarare hennes dåliga samvete kom ikapp och då maken i bilen undrar vad det är drar hon till med att hon blivit våldtagen. Efter ska hon åkte på konferensen som tänkt men suttit helt frånvarande som maken berättar då han ringer in och larmar.
Så hade hon haft bättre pokerface hade hon nog inte behövt dra till med våldtäkt då hon fixa med säga vabb till jobbet och konferens på eftermiddagen till maken.
Jag antar att sökningarna om skadestånd, radera meddelande på Facebook mm gjordes efter våldtäktsanmälan?
Så hade hon haft bättre pokerface hade hon nog inte behövt dra till med våldtäkt då hon fixa med säga vabb till jobbet och konferens på eftermiddagen till maken.
Jag antar att sökningarna om skadestånd, radera meddelande på Facebook mm gjordes efter våldtäktsanmälan?
Att hon sedan sökt på skadestånd är lite konstigt då hon aldrig anklagade älskaren för våldtäkt utan en påhittad person på sjukhuset skulle ha våldtagit henne. Vem hade hon trott att hon skulle få skadestånd från?
Dessutom, med tanke på hennes tjänst som barnmorska tänker jag att hon borde vetat hur det fungerar gällande bevisning för våldtäkt. Våldtäktsoffer kommer ju in på kk för att bli undersökta och få skador rapporterade... Kände hon inte till att hon troligtvis inte skulle ha några skador i underlivet och att sperma undersökningen skulle leda till älskaren???