2024-11-28, 01:25
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Vi ser ju nu hur västvärlden utvecklats när feminismen uppmuntrar kvinnlig hypergami (att bara träffa alfahannen). Tik tok och mainstream media uppmuntrar kvinnor att ställa skyhöga krav och att vara promiskuösa. Kvinnorna blir ledsna, eftersom de blir utnyttjade och avvisade, då topp 3 % män inte räcker till alla kvinnor. Alla andra normala män verkar vara osynliga för kvinnor. Vad kvinnorna glömmer är den biologiska klockan och det sexuella marknadsvärdet. Tiden de har på sig att fånga drömmannen är kort.

Frågeställningar:

Går vi mot en tid när bara rika och framgångsrika män får barn och familj, och resten får vara utan, med katastrofala konsekvenser för demografi och ekonomi i västvärlden? Det höjs också aggressiva feministiska röster mot porr och prostitution. Vilket utlopp ska de flesta män få för sin naturliga sexualitet? Vill makthavarna bädda för en revolution, eftersom det är kraftfulla evolutionära energier i spel när de flesta män dissas och avvisas från spelplanen. Hur många kvinnor bränner sina broar på alfa, och blir ensamma på ålderns höst, utan barn? Vad blir konsekvensen för relationerna i vårt samhälle?
Citera
2024-11-28, 01:41
Medlem
auruns avatar
Orkar inte läsa mer dravel än rubriken.

Har du sett lyxfällan? Har du sett östeuropa? Har du sett USA?

Fula och fattiga får barn hela tiden. Fattiga skaffar flest barn och har mest sex. Detta är fakta. Kolla bara på Afrika och Asien.
Citera
2024-11-28, 01:49
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Orkar inte läsa mer dravel än rubriken.

Har du sett lyxfällan? Har du sett östeuropa? Har du sett USA?

Fula och fattiga får barn hela tiden. Fattiga skaffar flest barn och har mest sex. Detta är fakta. Kolla bara på Afrika och Asien.

Nu handlar inte ämnet om fula och fattiga, utan om normala arbetande män i västvärlden, den breda massan som blir utan. Valet i USA var ju en värdemätare.
Citera
2024-11-28, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Vi ser ju nu hur västvärlden utvecklats när feminismen uppmuntrar kvinnlig hypergami (att bara träffa alfahannen). Tik tok och mainstream media uppmuntrar kvinnor att ställa skyhöga krav och att vara promiskuösa. Kvinnorna blir ledsna, eftersom de blir utnyttjade och avvisade, då topp 3 % män inte räcker till alla kvinnor. Alla andra normala män verkar vara osynliga för kvinnor. Vad kvinnorna glömmer är den biologiska klockan och det sexuella marknadsvärdet. Tiden de har på sig att fånga drömmannen är kort.

Frågeställningar:

Går vi mot en tid när bara rika och framgångsrika män får barn och familj, och resten får vara utan, med katastrofala konsekvenser för demografi och ekonomi i västvärlden? Det höjs också aggressiva feministiska röster mot porr och prostitution. Vilket utlopp ska de flesta män få för sin naturliga sexualitet? Vill makthavarna bädda för en revolution, eftersom det är kraftfulla evolutionära energier i spel när de flesta män dissas och avvisas från spelplanen. Hur många kvinnor bränner sina broar på alfa, och blir ensamma på ålderns höst, utan barn? Vad blir konsekvensen för relationerna i vårt samhälle?
Jag kan ha fel här men jag tror antalet som skaffar barn är 70% men skiljsmässor ligger på 50%

Så att bygga en framtid med familj eller ha hälsosamma familjer är det som tar mest skada man bildar ingen gemenskap.

Oftast är det kvinnor som initierar skiljsmässorna med en bra majoritet.

Det förklarar ju en del varför det ser ut som det gör idag många får en dålig uppfostran
Citera
2024-11-28, 02:09
Medlem
Smygknullarns avatar
Bullshit! Landet är överbefolkat av efterblivna människor, som göder i partär.
Citera
2024-11-28, 02:11
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Jag kan ha fel här men jag tror antalet som skaffar barn är 70% men skiljsmässor ligger på 50%

Så att bygga en framtid med familj eller ha hälsosamma familjer är det som tar mest skada man bildar ingen gemenskap.

Oftast är det kvinnor som initierar skiljsmässorna med en bra majoritet.

Det förklarar ju en del varför det ser ut som det gör idag många får en dålig uppfostran

Ja, och nativiteten ligger på rekordlåga nivåer. Det feministiska experimentet börjar närma sig sitt slut, och konsekvenserna och utfallet ligger öppet för var och en att betrakta. Krossade kärnfamiljer och döende nationer. Jag vill inte bli konspiratorisk i ett delforum som detta, men var det syftet från början? Vill västvärlden gå en ljus framtid till mötes så måste vi göra en schackmässig rockad och börja om på nytt med relationerna mellan könen.
Citera
2024-11-28, 02:28
Medlem
Citat:
Ja, och nativiteten ligger på rekordlåga nivåer. Det feministiska experimentet börjar närma sig sitt slut, och konsekvenserna och utfallet ligger öppet för var och en att betrakta. Krossade kärnfamiljer och döende nationer. Jag vill inte bli konspiratorisk i ett delforum som detta, men var det syftet från början? Vill västvärlden gå en ljus framtid till mötes så måste vi göra en schackmässig rockad och börja om på nytt med relationerna mellan könen.
Problemet är ju kvinnans attityd till allt hon är ej lojal till något, degraderar allt i samhället som gör oss starka och försvagar oss som helhet

En hård sanning som ingen vill erkänna gång på gång får vi se genom historien att deras sätt inte förändras och det går inte att förneka längre

Ibland är det som att ta hand om sin cp skadade syster som man måste hålla koll på annars gör hon cp grejer

De måste växa upp och ta ansvar de är ju också en del av det här samhället, bara för att de har fitta och simpande män som tillåter dom att göra såhär är grund problemet, det här med att skifta och säga att det är männens fel att de har blivit svaga håller inte heller för att det löser absolut ingenting, det är mer som att man sopar det under mattan och tjejer får sitt ansvar raderade det är helt fel.

Jag kommer säga som det är även fast jag måste slåss med 10+ miljoner av befolkningen: DET ÄR KVINNANS FEL ATT DET SER UT SOM DET GÖR I SVERIGE IDAG.
Citera
2024-11-28, 02:32
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
DET ÄR KVINNANS FEL ATT DET SER UT SOM DET GÖR I SVERIGE IDAG.

Det är så pass uppenbart att även en idiot borde se det. För all del, vill Sverige och västvärlden fortsätta på den här vägen så kommer de att göra sig irrelavanta inom världssamfundet. Det är samma sak som att göra sig fattiga. 88 % av världsbefolkningen är inte väst.
Citera
2024-11-28, 02:36
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Jag staplar upp detta så här:

Onormala, störda och IQ befriade män har inte problem med att skaffa barn eftersom dessa män lockar till sig likasinnade och dessa människor finns i överflöd.

Normala män lockar till sig ingen eftersom normala män skrämmer iväg kvinnor som jag nämnde ovan. Eftersom kvinnor oftast är osäkra, har dåligt självförtroende och ser inget värde i sig själv så ser de ingen chans att hamna med normala män. De försöker inte ens.

Rika och framgångsrika män avstår oftast från att bilda seriösa band med kvinnor, de som gör det håller sig bara till high value women som är ute efter high value men.
Citera
2024-11-28, 02:41
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXEmMEXx
Jag staplar upp detta så här:

Onormala, störda och IQ befriade män har inte problem med att skaffa barn eftersom dessa män lockar till sig likasinnade och dessa människor finns i överflöd.

Normala män lockar till sig ingen eftersom normala män skrämmer iväg kvinnor som jag nämnde ovan. Eftersom kvinnor oftast är osäkra, har dåligt självförtroende och ser inget värde i sig själv så ser de ingen chans att hamna med normala män. De försöker inte ens.

Rika och framgångsrika män avstår oftast från att bilda seriösa band med kvinnor, de som gör det håller sig bara till high value women som är ute efter high value men.

Det var en ganska bra sammanfattning. Kriminella och drogmissbrukare har ju inga problem alls att få tjejer. Frågan är vad som är hårt arbetande mäns morot, när de inser att de konkurreras ut av mördare och sprutnarkomaner? Tjejer tycker ju det är så "spännande". Då så, brinn i helvetet med era pojkvänner!
Citera
2024-11-28, 03:19
Medlem
xXEmMEXxs avatar
Citat:
Det var en ganska bra sammanfattning. Kriminella och drogmissbrukare har ju inga problem alls att få tjejer. Frågan är vad som är hårt arbetande mäns morot, när de inser att de konkurreras ut av mördare och sprutnarkomaner? Tjejer tycker ju det är så "spännande". Då så, brinn i helvetet med era pojkvänner!

Det handlar nog om att man känner: "Här är min plats"

Så kan jag också känna när jag reflekterar över mig själv i olika sammanhang.

Många gånger när man har varit ute och träffat olika människor då får jag alltid känslan av vilka människor jag passar ihop med. Jag dras alltid till likasinnade och tar avstånd från det finare folket eftersom jag vet om att jag inte hör ihop med dessa människor. När jag menar med finare människor så tänker jag på sättet man beter sig på.

Det beror på olika anledningar. Delvis är det för att den humorn jag tycker om inte finns där, snacket finns inte där och man känner hur tråkigt det är att befinna sig i det sällskapet. På ett mentalt plan så orkar jag inte ens försöka.

När det kommer till kvinnor då är det precis samma sak. Jag vet vilka jag kan få till det med, det har alltid varit en garanti och det tar man reda på genom deras beteende.

Här gäller det samma sak med kvinnor. De vet också om vilka de kan få fill det med och vilka män som ligger på ett liknande mentalt plan.
Citera
2024-11-28, 03:25
Medlem
Citat:

Frågeställningar:

Kvinnor vill ha charmiga, trevliga, roliga män som ser bra ut och som kvinnorna trivs med. Männen ska gärna också ha jobb och en egen inkomst. Män som prickar in på dessa punkter, har inte svårt att få en kvinna.

Det är män som har dålig kvinnosyn, är icke charmiga, bittra osv. som har svårt att få kvinnor.

Och osäkra män med dåligt självförtroende. Kan också ha svårt att få kvinnor.

Men se dig om: det är par överallt. Vanliga, normala män med vanliga normala kvinnor.

Så. Du har helt enkelt fel. Det är inte bara "framgångsrika och rika män" som får kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in