Citat:
Ursprungligen postat av
Kip.Kinkel
Det var en ganska bra sammanfattning. Kriminella och drogmissbrukare har ju inga problem alls att få tjejer. Frågan är vad som är hårt arbetande mäns morot, när de inser att de konkurreras ut av mördare och sprutnarkomaner? Tjejer tycker ju det är så "spännande". Då så, brinn i helvetet med era pojkvänner!
Det handlar nog om att man känner: "Här är min plats"
Så kan jag också känna när jag reflekterar över mig själv i olika sammanhang.
Många gånger när man har varit ute och träffat olika människor då får jag alltid känslan av vilka människor jag passar ihop med. Jag dras alltid till likasinnade och tar avstånd från det finare folket eftersom jag vet om att jag inte hör ihop med dessa människor. När jag menar med finare människor så tänker jag på sättet man beter sig på.
Det beror på olika anledningar. Delvis är det för att den humorn jag tycker om inte finns där, snacket finns inte där och man känner hur tråkigt det är att befinna sig i det sällskapet. På ett mentalt plan så orkar jag inte ens försöka.
När det kommer till kvinnor då är det precis samma sak. Jag vet vilka jag kan få till det med, det har alltid varit en garanti och det tar man reda på genom deras beteende.
Här gäller det samma sak med kvinnor. De vet också om vilka de kan få fill det med och vilka män som ligger på ett liknande mentalt plan.