Citat:
Ursprungligen postat av
SpontanEjakulation
Den man som inte förletts att yra om "försats", utan istället inser och till fullo bejakar att han får spontan ejakulation i olika vardagliga situationer, t.ex. när talar med en attraktiv kassörska i närbutiken, den mannen är en lycklig heteroman.
Samhället vill klassa spontan utlösning som en valpig stunt, men stora världens vetenskap och forskning har gett för handen att en del mogna män kan uppleva detta.
I ett franskt försök fick fullvuxna män stå och betrakta en för just deras preferenser attraktiv kvinna som klädde av sig. Männen fick inte vidröra sin egen penis eller på annat sätt utöva taktil stimulans. När kvinnan var helt naken fick en á två av tio män spontan utlösning.
Lyllosar!
Vi är alla olika, men försats existerar absolut. Jag är definitivt ingen ungdom längre, men har alltid haft lyckan att producera fina försatser.
Till skillnad från utlösning, som hos mig är vit eller möjligen vitgrå, så är försatsen oftast helt genomskinlig, ibland med spår av vitt.
En annan stor skillnad är att försatsen smakar riktigt gott. Jag kan inte beskriva vad det smakar, men gott är det. Sperma däremot, det undviker jag absolut att få i munnen och tvättar gärna händerna ifall jag fått det på fingrarna.
Slutligen, försatsen brukar endast komma i några få exklusiva droppar, medan utlösningen är aningen mer i volym.
Jag är som sagt ingen ungdom längre, men att prata med någon riktigt snygg kvinna, eller bara känslan av att spana på vackra kvinnor väcker fortfarande ett stort begär hos mig. Jag kan dock sakna den där känslan av att ha en bultande, hård penis i byxan så fort det händer. Idag krävs det lite mer, som t.ex. kåta blickar eller annat som visar att det är besvarat, för att jag ska bli hård.