• 1
  • 2
2024-11-27, 19:07
Medlem
Tjena! Varje gång jag har ett längre samtal med en snygg brud och kommer nära henne, dvs. initierar någon form av kroppskontakt på ett smidigt sätt, så blir jag helt våt i kalsongerna. Händer det er med?
Mvh
Citera
2024-11-27, 19:09
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Tjena! Varje gång jag pratar med en snygg brud och kommer nära henne, dvs. initierar någon form av kroppskontakt på ett smidigt sätt, så blir jag helt våt i kalsongerna. Händer det er med?
Mvh

Är däremot ingen man men kan själv säga att mina trosor blir våta så fort jag kommer i kontakt med en äldre man.
Citera
2024-11-27, 19:15
Medlem
Citat:
Tjena! Varje gång jag har ett längre samtal med en snygg brud och kommer nära henne, dvs. initierar någon form av kroppskontakt på ett smidigt sätt, så blir jag helt våt i kalsongerna. Händer det er med?
Mvh

Hur gammal är du? När jag var 15, så hade jag stånd på skolbussen hela vägen hem.

Jag tycker att det verkar normalt.
Citera
2024-11-27, 19:37
Medlem
Säker på att det inte är rövsvett då?
Citera
2024-11-27, 19:46
Medlem
Jordgubbes avatar
Obehagligt när kroppsfunktioner skiljer från "kulturen". Här en klämmig låt.

https://www.youtube.com/watch?v=VLnWf1sQkjY
Citera
2024-11-27, 20:44
Medlem
Inget ovanligt alls. Kroppens egna lilla glidmedel inför en härlig stund. Den vet dock inte om att du fortfarande har kläderna på och ska "vänta" med det utan kör igång direkt. Precis som andra inlägget av en kvinna är det som att bli våt för henne. Enbart positivt sett av alla jag bemött.
Citera
2024-11-28, 08:55
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Mvh

Det kanske hände när jag var 15, nu är jag 55+ och har en mer avslappnad inställning mot det andra könet.
Citera
2024-11-28, 11:15
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Den man som inte förletts att yra om "försats", utan istället inser och till fullo bejakar att han får spontan ejakulation i olika vardagliga situationer, t.ex. när talar med en attraktiv kassörska i närbutiken, den mannen är en lycklig heteroman.

Samhället vill klassa spontan utlösning som en valpig stunt, men stora världens vetenskap och forskning har gett för handen att en del mogna män kan uppleva detta.

I ett franskt försök fick fullvuxna män stå och betrakta en för just deras preferenser attraktiv kvinna som klädde av sig. Männen fick inte vidröra sin egen penis eller på annat sätt utöva taktil stimulans. När kvinnan var helt naken fick en á två av tio män spontan utlösning.

Lyllosar!
Citera
2024-11-28, 14:49
Medlem
halaltarzans avatar
Ajdå, här krävs det väl i alla fall att man får hångla upp henne för att kostas ska bli kladdig.
Citera
2024-11-29, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpontanEjakulation
Den man som inte förletts att yra om "försats", utan istället inser och till fullo bejakar att han får spontan ejakulation i olika vardagliga situationer, t.ex. när talar med en attraktiv kassörska i närbutiken, den mannen är en lycklig heteroman.

Samhället vill klassa spontan utlösning som en valpig stunt, men stora världens vetenskap och forskning har gett för handen att en del mogna män kan uppleva detta.

I ett franskt försök fick fullvuxna män stå och betrakta en för just deras preferenser attraktiv kvinna som klädde av sig. Männen fick inte vidröra sin egen penis eller på annat sätt utöva taktil stimulans. När kvinnan var helt naken fick en á två av tio män spontan utlösning.

Lyllosar!

Vi är alla olika, men försats existerar absolut. Jag är definitivt ingen ungdom längre, men har alltid haft lyckan att producera fina försatser.
Till skillnad från utlösning, som hos mig är vit eller möjligen vitgrå, så är försatsen oftast helt genomskinlig, ibland med spår av vitt.
En annan stor skillnad är att försatsen smakar riktigt gott. Jag kan inte beskriva vad det smakar, men gott är det. Sperma däremot, det undviker jag absolut att få i munnen och tvättar gärna händerna ifall jag fått det på fingrarna.
Slutligen, försatsen brukar endast komma i några få exklusiva droppar, medan utlösningen är aningen mer i volym.

Jag är som sagt ingen ungdom längre, men att prata med någon riktigt snygg kvinna, eller bara känslan av att spana på vackra kvinnor väcker fortfarande ett stort begär hos mig. Jag kan dock sakna den där känslan av att ha en bultande, hård penis i byxan så fort det händer. Idag krävs det lite mer, som t.ex. kåta blickar eller annat som visar att det är besvarat, för att jag ska bli hård.
Citera
2024-11-29, 15:34
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Vi är alla olika, men försats existerar absolut. Jag är definitivt ingen ungdom längre, men har alltid haft lyckan att producera fina försatser.
Till skillnad från utlösning, som hos mig är vit eller möjligen vitgrå, så är försatsen oftast helt genomskinlig, ibland med spår av vitt.
/-/
Slutligen, försatsen brukar endast komma i några få exklusiva droppar, medan utlösningen är aningen mer i volym.
Tack för välformulerad och detaljerad redogörelse. Om som du beskriver det genomskinligt och liten volym, då är det säkerligen försats i ditt fall.

Själv kunde jag upp i ålder av 20+ få spontan ejakulation av tala vardagligt med vissa kassörskor. Ingen taktil beröring inblandad. Vare sig av min lille vän i byxan eller av samtalspartnern.

Då var det full sats - cirka 10 cc, som är genomsnittlig volym enl. ansedda Brittiska forskare (ja, bandnamnet t.ex. 80-tals-hit'en 'Dreadlock Holiday' anspelar på sats-volymen).

Det här stuntet krävde efteråt alltid dusch och ombyte på underkroppen och både mina boxershorts och mina chinos behövde maskintvättas 60 grader.
Citera
2024-11-30, 09:52
Medlem
Man ska vara glad över att ha en riklig försats. Tjejer går igång på det då det är ett kvitto på att man är dunderkåt på tjejen. Och bra att smörjsystemet funkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in