2026-09-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Han kommer tyvärr inte in. Han har cirka 6 % i valkretsen, men behöver 12 %.

Jag var en av de få som har skrivit många gånger att Allard får max 7%.
Tyvärr parasiter och efterblivna lyssnade inte på mig.
Citera
2026-09-13, 22:43
Medlem
Silltunnas avatar
Fiasko för Allards inträde i riksdagen.
Tyvärr.
Citera
2026-09-13, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Fiasko för Allards inträde i riksdagen.
Tyvärr.

Jag försökte varna folk här på FB med många inlägg om att 12 % i en valkrets är mycket svårare att nå än 4 % nationellt, men tyvärr var folk för lättlurad och lyssnade inte.
Citera
2026-09-13, 22:47
Medlem
Just nu har 60% av rösterna räknats i Örebro län. Övriga partier, dit ÖP räknas, har 5,2%.
I Örebro kommun har mindre än 4,9% röstat på ÖP i riksdagsvalet.
Upp som en sol, ned som en pannkaka.
Citera
2026-09-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13

Det finns ett nytt sånt här parti allt som oftast som folk tror på .

Nästa val är det nåt annat. Tror mest det handlar om unga personer typ 18-22 år. Man behöver inte kalla dem efterblivna.

Jag förutspådde, i april, "2-3% om ens det".
(FB) Kommer Markus Allard och Örebropartiet lyckas nå riksdagen?
Så jag får erkänna jag hade fel också. Till mitt försvar så fick Allard väldigt mycket uppmärksamhet under sommaren som jag inte räknat med.
Senast redigerad av grelin1999 2026-09-13 kl. 23:20.
Citera
2026-09-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det finns ett nytt sånt här parti allt som oftast som folk tror på .

Nästa val är det nåt annat. Tror mest det handlar om unga personer typ 18-22 år. Man behöver inte kalla dem efterblivna.

Gapet är just nu 10 000 röster mellan tidö och rödgröna.
De är efterblivna de som röstade på AfS, ÖP och MED och hjälpte rödgröna i slutändan.
Citera
2026-09-14, 03:57
Medlem
De har alltså fått drygt 5 procent i sin valkrets än så länge i riksdagsvalet, vilket är mindre än hälften av vad de behövde. Dock över 15 procent i regionvalet vilket är en rejäl ökning för dem. Det var väl naivt att tro att varenda en av dessa även skulle rösta på dem i riksdagsvalet. Åtminstone har partiet vuxit rejält nu både regionalt och kommunalt, och vi lär höra mer av Allard fortsättningsvis till skillnad från AfS som lär gå under jorden som vanligt under mellanvalsperioder vilket stör mig rätt mycket. Det var delvis därför som jag inte röstade på dem i detta val. Vid nästa val så kommer Örebropartiet vara mer förankrat i svenskars medvetande till skillnad från detta val då det skedde så tätt och hastigt inpå.

Men men, jag ångrar ingenting.
Citera
2026-09-14, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
De har alltså fått drygt 5 procent i sin valkrets än så länge i riksdagsvalet, vilket är mindre än hälften av vad de behövde. Dock över 15 procent i regionvalet vilket är en rejäl ökning för dem. Det var väl naivt att tro att varenda en av dessa även skulle rösta på dem i riksdagsvalet. Åtminstone har partiet vuxit rejält nu både regionalt och kommunalt, och vi lär höra mer av Allard fortsättningsvis till skillnad från AfS som lär gå under jorden som vanligt under mellanvalsperioder vilket stör mig rätt mycket. Det var delvis därför som jag inte röstade på dem i detta val. Vid nästa val så kommer Örebropartiet vara mer förankrat i svenskars medvetande till skillnad från detta val då det skedde så tätt och hastigt inpå.

Allard är den största landsförrädare i svensk historia.
Vi måste titta på hans bankkonto av hur mycket pengar fick han från Sveavägen 68 för att sabotera valet och gynna rödgröna sörjan.
Citera
2026-09-14, 07:51
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13

Bra jobbat twitterdårarna Herr Husis och Memingenjören som tjatade hål i hövvet om hur bra Allard var
Citera
2026-09-14, 08:06
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1

"Åtminstone har partiet"..bla bla... Du blev inte bara lurad av medveten falsk propaganda, du är på kuppen trots detta helt beredd att fortsätta köpa den astroturfade bluffen som är Allard.

AfS står principiellt fast i frågor som Allard inte ens vågar ta i med en tång. AfS som redan varit dödförklarat som parti gör nu sannolikt det bästa resultatet någonsin och slår dessutom igenom på bred front hos yngre över hela landet utan någon som helst medial draghjälp. Trots att de tidigare "gått under jorden". Det är uppenbarligen något du missar här.
Citera
2026-09-14, 08:33
Medlem
Då kan vi återigen konstatera att antalet likes på Twitter och visningar på YouTube inte säger någonting om ens chanser att vinna val. Folk älskar att följa pajaser för att kanske få ett gott skratt.
Citera
2026-09-14, 08:38
Medlem
Vi får väl se om donatorn Mullvap.vpn som skänkte Allard 5 miljoner till narcissisten Allards valkampanj är nöjd eller nu fäller de bevingade orden "vad fan fick jag för pengarna"? Kanske vill hen rent av få ett kontoutdrag från Allard?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in