Citat:
Ursprungligen postat av
Patch1
De har alltså fått drygt 5 procent i sin valkrets än så länge i riksdagsvalet, vilket är mindre än hälften av vad de behövde. Dock över 15 procent i regionvalet vilket är en rejäl ökning för dem. Det var väl naivt att tro att varenda en av dessa även skulle rösta på dem i riksdagsvalet. Åtminstone har partiet vuxit rejält nu både regionalt och kommunalt, och vi lär höra mer av Allard fortsättningsvis till skillnad från AfS som lär gå under jorden som vanligt under mellanvalsperioder vilket stör mig rätt mycket. Det var delvis därför som jag inte röstade på dem i detta val. Vid nästa val så kommer Örebropartiet vara mer förankrat i svenskars medvetande till skillnad från detta val då det skedde så tätt och hastigt inpå.
Men men, jag ångrar ingenting.
"Åtminstone har partiet"..bla bla... Du blev inte bara lurad av medveten falsk propaganda, du är på kuppen trots detta helt beredd att fortsätta köpa den astroturfade bluffen som är Allard.
AfS står principiellt fast i frågor som Allard inte ens vågar ta i med en tång. AfS som redan varit dödförklarat som parti gör nu sannolikt det bästa resultatet någonsin och slår dessutom igenom på bred front hos yngre över hela landet utan någon som helst medial draghjälp. Trots att de tidigare "gått under jorden". Det är uppenbarligen något du missar här.