Citat:
Ursprungligen postat av
hakro807
Du måste acceptera att han kanske aldrig kommer kunna älska dig lika intensivt som han kunde älska någon som han mötte när han var 25 och sedan delade 15 år med. Du kan givetvis önska dig att få uppleva den rena, sanna och enda kärleken, men det kommer bara göra dig olycklig. Inse istället att han efter 15 år i en uppslitande relation behöver någon som kan få honom att läka och någon som han kan lita på till 100 procent. Och blir du den människan så kommer kärleken kunna växa över tid.
Jag vet ju inte allt, önskar jag visste så jag hade nåt att föthålla mig till. Jag är RÄDD att hon var den stora kärleken. Kärleksbreven har många år på navken och han berättade att livet blev ett helvete pga henne när de väl fick barn. Han berättade även att han hade starka tvivel på deras relation innan de valde att skaffa barn men han ville ha barn och ville väl inte kasta bort deras långa relation så han körde.
Han har sagt att han "har starka känslor för mig" men jag vet inte hur starkt han känner nu jämfört med då. Jag däremot känner starkare för honom än för någon av mina ex, någonsin.