Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-11-22, 13:25
Medlem
Crabbofixs avatar
Möjligt detta förekommit tidigare men det har undgått mig i så fall, Flashback forever har merch ute med Rotebro-Conny:

"Krossa akademikerna! Leve Rotebro-Conny!" och en bild på en knytnäve som slår sönder ett par glasögon.

Spännande när enskilda och ikoniska flashbackare uppmärksammas på detta sätt, kanske kommer fler personer från Flashback få sin egen merch framöver?

Bild på t-shirten här:

https://i.imgur.com/sGXA1yB.jpeg

Själv känner jag att det finns rätt många Flashbackare som skulle göra sig bra på t-shirt, kanske deras namn, avatar och något citat.

Lite sugen på merch med Admin!
Citera
2024-11-22, 13:30
Medlem
Crabbofixs avatar
Även Skellefte-Ewa har en tjusig t-shirt:

https://i.imgur.com/pOBAi7w.jpeg
Citera
2024-11-22, 13:30
Medlem
Bortsett från allt det andra - inte ens en blind skulle ta på sig den fula tröjan.
Citera
2024-11-22, 13:53
Medlem
GertBennys avatar
Fånigt och kapitalisera på andra personers talang/förmåga att uttrycka sig i skrift, när man själv antagligen är helt talanglös. Jag vet inte om Flashbackforver podden är helt talanglösa då jag aldrig lyssnat på dem, men jag antar det. Om RotebroConny får kompensation så är det ok, men det får han väl inte eftersom vad som skrivs på Flashback inte är upphovsrättsskyddat. Men syvende och sist så är det ändå hans åsikts som väger tyngst i en sådan fråga och inte en anonym och intetsägande Flashbackare som mig.
Citera
2024-11-22, 13:57
Medlem
KruciKruxs avatar
Tjusig! Layouten påminner lite om den logga som alternativ 3 (nej till kärnkraft) använde i folkomröstningen om just kärnkraftens vara eller icke vara
Citera
2024-11-22, 14:25
Medlem
fjollciggs avatar
Snygg ju! Men vad säger akademikerkrossar’n själv? Ärad eller förfärad?
Citera
2024-11-22, 15:45
Bild på Connys arbetarbröder i Bangladesh när de tillverkar hans tröja.

Gubben har sålt ut sin klass, som den duktiga knigger han är.
Citera
2024-11-22, 15:54
Medlem
dragan-shitfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p00nino
Bild på Connys arbetarbröder i Bangladesh när de tillverkar hans tröja.

Gubben har sålt ut sin klass, som den duktiga knigger han är.
Knigger ? Som en portmonä av knegare och whigger menar du ? Finurligt.
Citera
2024-11-22, 17:02
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Möjligt detta förekommit tidigare men det har undgått mig i så fall, Flashback forever har merch ute med Rotebro-Conny:

"Krossa akademikerna! Leve Rotebro-Conny!" och en bild på en knytnäve som slår sönder ett par glasögon.

Spännande när enskilda och ikoniska flashbackare uppmärksammas på detta sätt, kanske kommer fler personer från Flashback få sin egen merch framöver?

Bild på t-shirten här:

https://i.imgur.com/sGXA1yB.jpeg

Själv känner jag att det finns rätt många Flashbackare som skulle göra sig bra på t-shirt, kanske deras namn, avatar och något citat.

Lite sugen på merch med Admin!
Hoppas de donerar till flashback då, eller om rotebro-conny vill gå offentlig och få kickback.

Tragiskt att de ska tjäna pengar på flashback.
Citera
2024-11-22, 18:17
Medlem
ReflektivInsikts avatar
jag ska köpa merch för minst 90 papp
Citera
2024-11-22, 18:59
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KruciKrux
Tjusig! Layouten påminner lite om den logga som alternativ 3 (nej till kärnkraft) använde i folkomröstningen om just kärnkraftens vara eller icke vara

Jag undrade just vad den påminde om.
Citera
2024-11-22, 19:19
Medlem
Pinsamt att de ska försöka suga ut så mycket de kan på andra människors bekostnad. De som försökte vara roliga fick slut på skämt, så gottar de sig i andras misär och tar credit för det. Typisk PS uppfostran.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in