• 1
  • 2
2024-11-19, 21:07
Medlem
https://www.allehanda.se/2024-11-19/...nna-i-fyra-ar/

”Den 50-årige mannen är åtalad för ett stort antal grova brott.
Han ska bland annat ha våldtagit en sovande kvinna – och utsatt henne för misshandel”

Våldtäkt, misshandel, barnfridsbrott och ofredande

Någon som vet nått om detta?
Citera
2024-11-20, 09:20
Medlem
Nån bör väl kunna droppa namnet på karln?

Citat:
Ursprungligen postat av Loser33
https://www.allehanda.se/2024-11-19/...nna-i-fyra-ar/

”Den 50-årige mannen är åtalad för ett stort antal grova brott.
Han ska bland annat ha våldtagit en sovande kvinna – och utsatt henne för misshandel”

Våldtäkt, misshandel, barnfridsbrott och ofredande

Någon som vet nått om detta?
Citera
2024-11-20, 10:17
Medlem
Mitt tips till alla i en liknande situation. Du behöver inte utstå detta i fyra år även om du r rädd. När du stannar kvar sänder du ut signaler att du tänker acceptera misshandel, övergrepp och våld.

Istället tar du barnen och flyr till en kvinnojour, får ny identitet och lever med skyddad identitet på ny ort, där socialförvaltningen hjälper dig starta upp ett nytt liv för dig och dina barn.
Citera
2024-11-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Mitt tips till alla i en liknande situation. Du behöver inte utstå detta i fyra år även om du r rädd. När du stannar kvar sänder du ut signaler att du tänker acceptera misshandel, övergrepp och våld.

Istället tar du barnen och flyr till en kvinnojour, får ny identitet och lever med skyddad identitet på ny ort, där socialförvaltningen hjälper dig starta upp ett nytt liv för dig och dina barn.

Normaliseringsprocess? Har du hört talats om det begreppet?
Citera
2024-11-20, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerkarringen
Normaliseringsprocess? Har du hört talats om det begreppet?

Det kvittar vad det heter. Tyckaa synd om människor hjälper föga, istället söker man lösningar, för att undgå misshandel.
Citera
2024-11-20, 10:36
Medlem
Citat:
Det kvittar vad det heter. Tyckaa synd om människor hjälper föga, istället söker man lösningar, för att undgå misshandel.

Suck.
Citera
2024-11-20, 11:56
Medlem
Citat:

Du tror inte folk är medvetna om det?
Citera
2024-11-20, 12:02
Medlem
Mika*l Skyttb*rg från Bräcke
Citera
2024-11-20, 12:07
Medlem
Kopierat från M*kaels Facebook:

"Gud vad jag ångrar att jag träffade samt gifte mig med dig Dorothy Marilyn Skyttberg inte nog med att du försöker ta barnen Louise och Linnea av mig genom att gå till polis och socialtjänst och anmäla mig för våldtäkter o att jag slår barnen?utan nu ska du ha huset också?
Stod det inte ett hus här när du flyttade till mig? Som inte hade en femkrona i lån?
Vad är det som får dig att känna att hälften av fastigheten är din?
Nåväl du ska få dina pengar om jag så ska måsta sälja huset i Bräcke.
Märkligt beteende av en person som alltid sa ”att det är ju inte dina pengar jag vill ha”
//Mikael Skyttberg

//ds jag önskar dig all olycka i världen drabbar dig."
Citera
2024-11-20, 12:24
Medlem
En av dem är en riktigt vidrig människa men jag kan omöjligen gissa vem just nu. Kanske man kan bli klokare när dom fallit.
Citera
2024-11-20, 12:26
Medlem
Plz gissa högt! 🤗

Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
En av dem är en riktigt vidrig människa men jag kan omöjligen gissa vem just nu. Kanske man kan bli klokare när dom fallit.
Citera
2024-11-20, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerkarringen
Plz gissa högt! 🤗
Kan inte gissa. Det kan vara MGM vilket är den lägst hängande frukten, en hänsynslös och våldsam man. Eller så är det ett hänsynslöst påstått BO som på högst egoistiska grunder ljuger för att slippa ha med honom att göra som förälder till sina barn och/eller bara vill göra sitt ex illa.

Jag har sett båda scenarier i min närhet och lärt mig att båda är fullt realistiska. Samtidigt fick jag lära mig att jag behöver veta mer för att kunna gissa mig till sanningen, än mindre veta vad som är sant.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in