• 1
  • 2
2024-11-17, 21:34
Medlem
Finns det ngot bra medium som kan hjlpa en knna av vad ngot man tappat bort r ngonstans? Eller finns det kanske nt medium hr som kan knna nt?

Jag tappade tidigare idag bort min frlovningsring under ett riktigt stort brk med sambon. Jag kastade ringen p honom (jttedumt jag vet, jag har jttemycket ngest). Han pstr att han inte ens sg ringen eller knde den, och att han absolut inte tagit den. Jag har skt igenom hela tvttstugan spass mnga gnger nu att jag hller p och bli galen.

Nn som kan knna nt? Eller rekommendera ngon? Har sn fruktansvrd panik
Citera
2024-11-17, 21:50
Medlem
Lyzzas avatar
Jag r ingen siare.

Ringar rullar ofta lnga strckor. Tvttstugor har ofta ett golv som lutar mot golvbrunnen. Kan ha ramlat ner i vattenlset i golvbrunnen. Ta bort silen och kolla. Eller fastnat i klderna p din kille som lmnat rummet och ringen har trillat av honom.

Frsk meditera eller s ber du om att f svaret nr du sover. D har du som mest kontakt med ditt hgre jag.

Ring inte frsta bsta siare p ngon dyr linje. Har gjort det och de hade ingen susning om mina nycklar.

Googla "knda medium i Sverige" och kolla tidningen Nra. Dr finns en lista p 39 knda medium. Du fr sjlv lista ut om ngon passar dig.
Citera
2024-11-17, 21:58
Medlem
kalkryggars avatar
Lgg inte ondig tid p medium. vernaturligt fungerar inte. Dremot s finns det vissa som kan ha en naturlig knsla fr var saker mest sannolikt kan ha tagit vgen och ibland gr bra gissningar. Men jag tycker du ska slppa det.

Kan du inte gra s att du tar typ en nyckelring och kastar p samma stt p din stackars kille i tvttstugan? Frsk efterlikna kastet och upprepa det 20 gnger. Sen kanske du kan leta igen en liten svng.

Kan tnka mig att det blir ett sjuhelvetes gtt frsnoningsknull ikvll d? Hoppas du hittar ringen.
Citera
2024-11-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyzza
Jag r ingen siare.

Ringar rullar ofta lnga strckor. Tvttstugor har ofta ett golv som lutar mot golvbrunnen. Kan ha ramlat ner i vattenlset i golvbrunnen. Ta bort silen och kolla. Eller fastnat i klderna p din kille som lmnat rummet och ringen har trillat av honom.

Frsk meditera eller s ber du om att f svaret nr du sover. D har du som mest kontakt med ditt hgre jag.

Ring inte frsta bsta siare p ngon dyr linje. Har gjort det och de hade ingen susning om mina nycklar.

Googla "knda medium i Sverige" och kolla tidningen Nra. Dr finns en lista p 39 knda medium. Du fr sjlv lista ut om ngon passar dig.

Tack fr bra svar, ska kolla vattenlset. Vldigt litet hl som det kan trillat ner i men det r skert mjligt!
Citera
2024-11-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Lgg inte ondig tid p medium. vernaturligt fungerar inte. Dremot s finns det vissa som kan ha en naturlig knsla fr var saker mest sannolikt kan ha tagit vgen och ibland gr bra gissningar. Men jag tycker du ska slppa det.

Kan du inte gra s att du tar typ en nyckelring och kastar p samma stt p din stackars kille i tvttstugan? Frsk efterlikna kastet och upprepa det 20 gnger. Sen kanske du kan leta igen en liten svng.

Kan tnka mig att det blir ett sjuhelvetes gtt frsnoningsknull ikvll d? Hoppas du hittar ringen.

Nej jag vet att det kan vara slseri men just nu knner jag att jag gr vad som helst bara jag hittar den. Nt knull lr det inte bli d han r s fly frbannad att han vgrar hjlpa mig leta.
Citera
2024-11-17, 22:13
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammagamlavanliga
Nej jag vet att det kan vara slseri men just nu knner jag att jag gr vad som helst bara jag hittar den. Nt knull lr det inte bli d han r s fly frbannad att han vgrar hjlpa mig leta.

Okej... kan du inte vertala honom att hjlpa dig och utfra den idn jag hade? Det kan vara en mjlighet fr er att brja tala med varandra. Vill han inte s kan du vl brjar grta sdr hulkandes hejdlst som kvinnor gr lite d och d? D mjuknar han vl efter en stund. Tror du inte det?

Fast jag vet ju inte vad ni har brkat om dock. Det lt ju allvarligt nr du beskrev det. I annat fall s fr du vl g ner sjlv i tvttis och kasta runt en nyckelring fr att se hur den studsar.
Citera
2024-11-17, 22:21
Medlem
sommarlovs avatar
Stll dig med ryggen mot ster, titta mot ngonting som har med vatten att gra, bj dig ner...
Citera
2024-11-17, 22:24
Avstngd
321js avatar
https://anna-lena.se/hitta-forsvunna-saker/

Du fr ringa Anna-Lena

telefontid tisdag, onsdag och torsdag mellan 9.00 10.00
Citera
2024-11-17, 22:30
Medlem
pn222jws avatar
Jag tappade tidigare idag bort min frlovningsring under ett riktigt stort brk med sambon. Jag kastade ringen p honom (jttedumt jag vet, jag har jttemycket ngest). Han pstr att han inte ens sg ringen eller knde den, och att han absolut inte tagit den. Jag har skt igenom hela tvttstugan spass mnga gnger nu att jag hller p och bli galen.

Jag tror den ligger under ngon sorts tr-underlag eller vid sidan av ett golv. Lycka till!
Citera
2024-11-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw

Jag tror den ligger under ngon sorts tr-underlag eller vid sidan av ett golv. Lycka till!

Hur menar du med sidan av ett golv? Hade golvplattor, bland annat i tr, i tvttstugan men dr hittar jag inget tyvrr
Citera
2024-11-17, 23:13
Medlem
Ta ett mynt som substitut fr ringen och g tillbaka och upprepa hndelsen ngra gnger, d kan du f en knsla fr vart ringen kan ha tagit vgen. Hoppas det lser sig!
Citera
2024-11-18, 03:19
Medlem
Jag tror han har ringen , knsla av det. ( Inget medium dock)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in