Citat:
Ursprungligen postat av
Majsmannen2
Hon behöver en manlig förebild och försöka komma ut i samhället och sättas i riktigt arbete. Men det lär inte hända då till och med hennes far stöttar henne till det beslut hon tar.
Är tjejer som henne med den lätta inställningen till sex som förmodligen sätter många andra män OCH kvinnor i klistret. Dom ser hur hon bjuder ut sig själv som den billigaste leksak och hur lätt det är att ta för sig av hennes frukt utan något direkt ansvar tillbaka.
Hon blir inte mycket mer för världen än ett glory hole/dirty hole på två ben och med puls.
Blir fina memoarer att visa upp som stolt mamma för hennes barn i framtiden. Om hon kan bli med barn. Knulla kan hon.
Precis. Mycket bra summerat.
Men jag vill också tillägga en sak som du snuddar vid lite grann, och det är avsaknaden av män som tar ansvar och säger ifrån.
Hela denna utveckling vi ser i det moderna liberala samhället är ett resultat av att män låtit det ske.
"Allt som krävs för att ondskan ska segra är att goda män inte gör något"
Det är vi män som ska se till att skydda våra kvinnor och barn. Om det också innebär att de ibland måste skyddas från de själva. Liberaliseringen har också förstört männen: vi tar inte längre ansvar och vi hänger oss också till hedonism och destruktivt beteende för att vi kan och är "fria" till att göra det.
De "män" som stod i kö för detta har jag riktigt inga ord för. De som tror att jag hatar kvinnor för det jag och andra män skrivit i denna tråd: tänk om.
Vi skriver det vi gör för att vi faktiskt bryr oss till skillnad mot de trasiga runkgubbar som stod i kön.