2024-11-19, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrath-preface-heap
Jag kontrar med de ursprungliga betydelserna för horkarl, horbock m.m.

Men ok, du får tycka som du gör.

Ja du, väldigt väl använda epitet eller hur?

Ska vi kolla?

jag googlar "hora". Ungefär 1 030 000 000 resultat (0,26 sekunder)
"luder" ,....Ungefär 20 200 000 resultat (0,27 sekunder)
"slampa" Ungefär 2 690 000 resultat (0,26 sekunder)

"horbock"...Ungefär 10 900 resultat (0,31 sekunder)
"horkarl".... 7 020 resultat (0,21 sekunder)

say no more...
Citera
2024-11-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fast vad fasen betyder hur mycket jobb nån lagt ner eller inte?
Det är ju snarast mer "fint" och beundransvärt i alla andra sammanhang när det kommer lätt och "naturligt".

Vem har pratat om något "vackert"?
Det jag pratat om hela tiden är det obegripliga i att man sitter och förfasar sig som fan över denna kvinna, men inte alls över männen, eller en man som gjort något motsvarande fysisk möjligt för en man.
ex haft sex med 4 000...Casanova, dom Juan m.fl är alla män/ figurer som beundrats och knappast män som avskytts eller kallats för allehanda nedvärderande epitet.

Att ha massor med sex, lie för mycket för att det egentligen ska vara hälsosamt kan man ju bara skaka på huvudet åt, det tar massor av tid från personen ifråga, låter antyda att man inte är speciellt intresserad av annat, ex. djupare intima relationer, och därför värt att rynka på pannan åt...
men! inte att förkasta om det sitter hos just ett kön och hylla om det sitter hos det andra.
Lika bra eller dåligt oavsett.

Casanova hade sex för sitt eget nöjes skull.
Sexarbetare likt den kvinna tråden handlar om har sex för att tjäna pengar. Det finns forskning på att kvinnor tar skada av sexarbete.
Citera
2024-11-19, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatler
Hon ska få göra vad hon vill. Det ska inte lagstadgas, det ska finnas i folkmoralen att man inte gör vissa saker. Det gäller inte bara kvinnor, det gäller självklart även män. Köpa sex t.ex är en skamlig handling.

Se svar ovan

Ja köpa sex, våldta någon, utnyttja någon sexuellt är alla skamliga handlingar...varför? Jo för man utsätter en annan part för något den inte vill vara med om och som dessutom kan skada vederbörande för livet.

Ha samtyckande sex....not so much. faktiskt itne alls. inte en skit tar skada av att två, eller fler, människopr har fullt samtyckande sex.
Citera
2024-11-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Casanova hade sex för sitt eget nöjes skull.
Sexarbetare likt den kvinna tråden handlar om har sex för att tjäna pengar. Det finns forskning på att kvinnor tar skada av sexarbete.

Japp i en tid där sex utanför äktenskap var rejält farligt för kvinnor av både biologiska skäl ( hon kunde bli gravid) och samhälleliga ( hon kunde bli skambelagd, få sitt liv totalt förstört...etc
Och detta var alltså " ett nöje" för div. Casanovor.

och är hon sexarbetare? eller hade hon sex för " sitt eget nöjes skull"?

För ursäkta mig finns alltså inget som helst forskning på att kvinnor far illa av samtyckande sex....
när kivnnor far illa beror det på tvång, våld, utnyttjande som i prostituion ex. och samhället syn på just kvinnlig sexualitet.
Citera
2024-11-19, 14:12
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yousef1
Lol äckel som du borde låsas in

Gillar du tanken på en massa män inlåsta tillsammans?

Du är säkert en sån som tycker att det är äckligt att slicka fitta.
Citera
Medlem
Citat:
Japp i en tid där sex utanför äktenskap var rejält farligt för kvinnor av både biologiska skäl ( hon kunde bli gravid) och samhälleliga ( hon kunde bli skambelagd, få sitt liv totalt förstört...etc
Och detta var alltså " ett nöje" för div. Casanovor.

och är hon sexarbetare? eller hade hon sex för " sitt eget nöjes skull"?

För ursäkta mig finns alltså inget som helst forskning på att kvinnor far illa av samtyckande sex....
när kivnnor far illa beror det på tvång, våld, utnyttjande som i prostituion ex. och samhället syn på just kvinnlig sexualitet.

Ja, det är en sexarbetare. Står i artikeln att hon är en porrstjärna som filmade detta för OnlyFans.

Dina inlägg är väldigt förvirrade då du å ena sidan menar att killarna borde förstått att hon far fysiskt illa av att ha sex med hundra män, å andra sidan hävdar att kvinnor inte alls far illa av detta.
Citera
Medlem
Eatlers avatar
Citat:
Ja köpa sex, våldta någon, utnyttja någon sexuellt är alla skamliga handlingar...varför? Jo för man utsätter en annan part för något den inte vill vara med om och som dessutom kan skada vederbörande för livet.

Ha samtyckande sex....not so much. faktiskt itne alls. inte en skit tar skada av att två, eller fler, människopr har fullt samtyckande sex.

Jag håller med men till viss del. Jag tror absolut det kan skada en psykiskt att ha för många sexuella partners. En person som legat med över 100 pers t.ex tror jag har något slags problem. Jag tror också att vi har svårt att bara se sex som en handling som vilken annan, oavsett hur mycket vi intalar oss själva det.
Citera
2024-11-19, 14:13
Medlem
Tanachs avatar
Om denna tik blir dräktig kan hon kräva underhåll av de 101 männen.
Citera
2024-11-19, 14:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
101 män? Pytt! Sök på Houston 620.

edit; från wikipedia;

hur många pump fick varje snubbe in då?

känns som det är den viktiga siffran. antalet pump totalt
Citera
2024-11-19, 14:26
Medlem
Citat:
Hon ska få göra vad hon vill. Det ska inte lagstadgas, det ska finnas i folkmoralen att man inte gör vissa saker. Det gäller inte bara kvinnor, det gäller självklart även män. Köpa sex t.ex är en skamlig handling.

Se svar ovan

Det låter ju jätteluddigt det här. Ska man ha ett gubbråd då? Vad ska konsekvenserna vara, det är väl i förlängningen en moralpolis du vill åt låter det som?

Jag menar inte att stöta emot dina idéer, vill bara kunna förstå.
Citera
2024-11-19, 14:27
Medlem
Citat:
Jag håller med men till viss del. Jag tror absolut det kan skada en psykiskt att ha för många sexuella partners. En person som legat med över 100 pers t.ex tror jag har något slags problem. Jag tror också att vi har svårt att bara se sex som en handling som vilken annan, oavsett hur mycket vi intalar oss själva det.

Fast när du skriver "för många" så är det ju uppenbart skadligt...eller hur. Vem ska avgöra vad som är lite, lagom, för mycket? Du? samhället eller människor själva?
Vem ska avgöra om man mår bra, neutralt eller dåligt av sex? du? samhället eller människor själva?

Jag tror du har människor som har väldigt lätt att separera sex från intim relation med en annan människa, och människor som har svårt för detta som tycker att sex kan man bara ha med någon som man är känslomässigt "intim" med.

och jag tror att man felaktigt fördelat dessa sätt att fungera på könen. Vilket lett till att den där andelen kvinnor som gillar sex utan att för den skull behöva ha en djup relation med den man ligger med, har farit rejält illa i samhällen, eftersom de förbjudits vara sig själva.

Vidare har man som sagt lagt enorm energi på att kontrollera just kvinnors sexualitet medan man låtit män bete sig lite hur som helst, med ursäkten de är män...och män går tydligen inte kontrollera.. vilket alltså är rejält fel, eftersom sex är ett gemensamt beteende som båda bör ha exakt samma ansvar för och frihet till.
Senast redigerad av Merapi 2024-11-19 kl. 14:29.
Citera
2024-11-19, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STATENS-RESURSER
Ja, det är en sexarbetare. Står i artikeln att hon är en porrstjärna som filmade detta för OnlyFans.

Dina inlägg är väldigt förvirrade då du å ena sidan menar att killarna borde förstått att hon far fysiskt illa av att ha sex med hundra män, å andra sidan hävdar att kvinnor inte alls far illa av detta.

Ja men då så...då är det ju inte sex för denna kvinna utan ett jobb...vad sjutton gnäller man då för?

men herregud...människa...

Ingen vet hur hon mår av detta....är hon porrstjärna så lär hon ha div. tekniker för att ex undvika smärta...hon kan använda lokalbedövning, smärtlindring av olika slag ex. och hon kan äga förmåga att tänka bort det som sker ex.
Vidare skälen till att hon just är porrskådis kan ju skilja....hon kan vara där pga ekonomiskt nödvändighet eller för att hon tvingats, övertalats av någon, hon kan vara där för hon gillar detta av något skäl, eller detitne spelar någon roll för henne, ingen som vet eller hur.

Inte männen heller....MEN! väljer man att ligga med någon under sådana här premisser...någon säljer sig, är porrskådis eller dylikt så finns det ju rätt goda skäl anta att det finns stora risker för att personen i fråga inte är speciellt intresserad av att ha sex pga sexuella skäl eller hur.

Det enda värt kallas för "förvirrande" här är ju mäns som grupp enorma fixering vid vad just kvinnor gör sexuellt...eller inte gör sexuellt. Samtidigt som man både sitter och tjatar hål i huvudet på människor för att få sex, och önskar att kvinnor ska ha så lite sex som möjligt..
Samtidigt som man glatt har sex med, tittar på, utnyttjar porr etc. så äcklas man av kvinnor som har mycket sex....finns ju NADA som går ihop logiskt där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in