2025-03-19, 16:41
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Nu fr du ge dig.
FINDING: SARS-CoV-2, the Virus that Causes COVID-19, Likely Emerged Because of a
Laboratory or Research Related Accident.
Frsta sidan av rapporten, sida 38 i PDFen
Och det r bara en mjlighet av flera.
Citera
2025-03-19, 16:42
Medlem
Ajogens avatar
Visa i rapporten vart det framgr, tack.
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och det r bara en mjlighet av flera.
Citera
2025-03-19, 18:02
Medlem
5549s avatar
Citat:
Lgn, Bobby vaccinerade aldrig sig sjlv mot Covid.
Det lr han definitivt ha gjort. 65-plusare, heroinist, multisjuk.

Precis som Donald och de flesta andra s lr han ha vlkomnat sprutan.

Ingen stor grej.
Citera
2025-03-19, 18:10
Medlem
Ajogens avatar
Basls spekulation.
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det lr han definitivt ha gjort. 65-plusare, heroinist, multisjuk.

Precis som Donald och de flesta andra s lr han ha vlkomnat sprutan.

Ingen stor grej.
Citera
2025-03-19, 18:22
Medlem
5549s avatar
Citat:
Basls spekulation.
Inte alls en basls spekulation d jag listar de rimliga anledningarna till min slutsats.

Troligtvis s myglade han till och med t sig vaccinet fre andra, betydligt sjukare och mer behvande amerikaner.
Citera
2025-03-19, 18:24
Medlem
Ajogens avatar
Jag tror inte du riktigt frstr vad spekulation betyder.
Citat:
Inte alls en basls spekulation d jag listar de rimliga anledningarna till min slutsats.

Troligtvis s myglade han till och med t sig vaccinet fre andra, betydligt sjukare och mer behvande amerikaner.
Citera
2025-03-19, 18:34
Medlem
5549s avatar
Citat:
Jag tror inte du riktigt frstr vad spekulation betyder.
Sluta mrka p definitioner av ord och vrigt nonsens. Jag tror att gubbfan r vaccinerad, precis som Donald Trump och miljarder andra mnniskor. Punkt slut och g vidare.
Citera
2025-03-23, 11:14
Medlem
5549s avatar
Nu vill han frbjuda mobiltelefoner i skolor, vilket jag frvisso anser borde vara ngonting positivt fr ungdomar och skolmiljn.

RFK Jr anger dock, utver smre skolresultat och depression kopplat till frmst sociala medier, faktiska fysiska skador orsakade av elektromagnetisk strlning frn mobiler samt wifi som anledning. Denna strlning ska enligt honom riskera orsaka bde neurologiska nedsttningar och cancertumrer.

Ett mobilfrbud i skolor inleddes under Bidens tid och r en frga som bde demokraterna och republikanerna i stort r verens om.
Citera
2025-03-23, 19:03
Medlem
Ajogens avatar
Med tanke p att han vann i domstol om mobiltel.strlning s kanske det inte r s pass knppt nd.
https://www.rfsafe.com/the-fcc-lost-...l-phone-users/
Citat:
Nu vill han frbjuda mobiltelefoner i skolor, vilket jag frvisso anser borde vara ngonting positivt fr ungdomar och skolmiljn.

RFK Jr anger dock, utver smre skolresultat och depression kopplat till frmst sociala medier, faktiska fysiska skador orsakade av elektromagnetisk strlning frn mobiler samt wifi som anledning. Denna strlning ska enligt honom riskera orsaka bde neurologiska nedsttningar och cancertumrer.

Ett mobilfrbud i skolor inleddes under Bidens tid och r en frga som bde demokraterna och republikanerna i stort r verens om.
Citera
2025-03-23, 19:22
Medlem
5549s avatar
Citat:
Med tanke p att han vann i domstol om mobiltel.strlning s kanske det inte r s pass knppt nd.
https://www.rfsafe.com/the-fcc-lost-...l-phone-users/
"Vann i domstol". Vad vann han? Ett medgivande p att man terigen kanske skulle spendera pengar p att g igenom data om huruvida mobiltelefoner orsakar hjrntumrer, uppdaterat senast 1996? Forskningen visar fortfarande ingen kning eller samband.

Pratar du sjlv bara i landlina?

Det r uppenbart numera att Robert jr egentligen bara r en nostalgiker. Hans bsta r i livet utspelade sig under 80-90-talet, d mobiltelefonin var ny och kokset var rent och heroinet kostade noll. Vaccinskeptikerna p den tiden var hippie-morsor som var "alternativa" och frislppta, och han hade vl sin lilla nischade grupp med phejare dr han var relevant.

Det hr med mobilfrbud i skolan r ngonting som han bara hade kunnat fortsatt med frn Bidens tidigare presidentskap. Varfr kan han inte bara gra det som en normal mnniska? Mste verkligen allting med honom vara alternativ vetenskap och tillverkad ddlighet?
Citera
2025-03-24, 15:37
Moderator
farbror_barbros avatar
Era mobilvanor och hlsorisker drmed tar ni i en annan trd.

Inlgg raderade, varningar utdelade.

/Mod
Citera
2025-04-06, 09:14
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Nstan 300 msslingsfall i USA s hr lngt - fler n under hela fjolret.

https://www.reuters.com/business/hea...ys-2025-03-14/
Measles cases in Texas and New Mexico rose to 294 on Friday, surpassing all U.S. cases recorded in 2024, as an outbreak that began in late January in West Texas spreads.

The U.S. reported 285 total infections last year, based on data from the U.S. Centers for Disease Control and Prevention.

Citat:
https://x.com/AnnaRMatson/status/1896589390010306797
Msslingen r inte s pass ddlig som folk pstr.

Tv barn i Texas har avlidit med mssling, skriver Expressen. Totalt 628 fall har rapporterats i landet, varav 481 i Texas.
https://www.expressen.se/nyheter/bar...lidit-i-texas/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in