2025-03-28, 18:39
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Solklar kommentar i eget syfte.
Bitcoin maxi Max Keiser har hvt ur sig samma orealistiska sprsml i ratal.. Jag avfrdar det som bl dunster.

Slutade lyssna p Max Keiser fr mnga r sedan av samma anledning som du tycks ha gjort, men ett pris p 400-450K som blow off-top i q4 r inte orimligt.

Tittar man p vilka som kper vs sljer i dippen s r det en "old tale", pengar gr frn retail till valar. Valar (old money) kper in sig i den nya ekonomin samtidigt som de lurar av den lille mnniskan dennes besparingar med ett manipulerat pris, nr valarna kpt frdigt kommer de dremot att vlkomna ett korrekt vrdet p den nya ekonomin.

Tror man inte p detta s frstr jag inte varfr man hller p med vare sig Bitcoin el. MSTR?
Citera
2025-03-28, 19:04
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Slutade lyssna p Max Keiser fr mnga r sedan av samma anledning som du tycks ha gjort, men ett pris p 400-450K som blow off-top i q4 r inte orimligt.

Tittar man p vilka som kper vs sljer i dippen s r det en "old tale", pengar gr frn retail till valar. Valar (old money) kper in sig i den nya ekonomin samtidigt som de lurar av den lille mnniskan dennes besparingar med ett manipulerat pris, nr valarna kpt frdigt kommer de dremot att vlkomna ett korrekt vrdet p den nya ekonomin.

Tror man inte p detta s frstr jag inte varfr man hller p med vare sig Bitcoin el. MSTR?

Jod. Jag r fullt infrstdd med att kpkraft har en tendens att flytta frn svaga till starka hnder ver tid.
Jag har ett frhllandevis lgt gav p mina Bitcoin, men lyckas inget vidare med min isk-portflj i r.
Citera
2025-03-28, 21:03
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Jod. Jag r fullt infrstdd med att kpkraft har en tendens att flytta frn svaga till starka hnder ver tid.
Jag har ett frhllandevis lgt gav p mina Bitcoin, men lyckas inget vidare med min isk-portflj i r.

Helt ointresserad av din ISK, hr diskuterar vi MSTR.

Har man inte frtroende fr MSTR br man frsts slja. Jag sljer inte.
Citera
2025-03-28, 21:08
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Helt ointresserad av din ISK, hr diskuterar vi MSTR.

Har man inte frtroende fr MSTR br man frsts slja. Jag sljer inte.
Wow..Jag kpte MSTR innan du kunde cykla.
Citera
2025-03-28, 21:48
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Wow..Jag kpte MSTR innan du kunde cykla.

Nej det gjorde du inte, och hur relaterar det till diskussion om aktien MSTR?

Har du slt allt?
Citera
2025-03-29, 23:56
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Nej det gjorde du inte, och hur relaterar det till diskussion om aktien MSTR?

Har du slt allt?
Ja, har slt alla mstr.
Saylor fick hybris och kpte bort sig fr lnade stlar..
Citera
2025-04-02, 20:56
Medlem
EgoistNs avatar
Fast om det blir som jag antar, att BTC taggar upp mot $150k under 2025, ska man nog ha en hel del Strategy i portfljen.
Citera
2025-04-02, 21:53
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Fast om det blir som jag antar, att BTC taggar upp mot $150k under 2025, ska man nog ha en hel del Strategy i portfljen.

Men du slde allts allt i dippen och r inte lngre med p resan? Beklagar men s kan det g i en Darwinian world.

Howard Lutnick har hundratals miljoner $ i MSTR, samt rkar vara United States Secretary of Commerce. Jag tippar att MSTR ska upp.
Citera
2025-04-02, 22:30
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Men du slde allts allt i dippen och r inte lngre med p resan? Beklagar men s kan det g i en Darwinian world.

Howard Lutnick har hundratals miljoner $ i MSTR, samt rkar vara United States Secretary of Commerce. Jag tippar att MSTR ska upp.
S lnge som jag slde till en hgre kurs n jag kan kpa till r jag med i matchen, inte sant?

Med tanke p dippen i usd har jag bred marginal.
Citera
2025-04-02, 22:32
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
S lnge som jag slde till en hgre kurs n jag kan kpa till r jag med i matchen, inte sant?

Med tanke p dippen i usd har jag bred marginal.

Du slde allts i dippen och kper efter att priset gtt upp? Okidoki lycka till.
Citera
2025-04-02, 22:41
Medlem
EgoistNs avatar
[quote=MrTyger|91516558]
Du slde allts i dippen och kper efter att priset gtt upp? Okidoki lycka till.
[/QUOTE
N. Jag slde rubbet till omkring $390. Fast nu brjar det se hyfsat intressant ut att kliva p igen.

Lutar dock t att jag trejdar med 3x istf att kpa aktien.
Citera
2025-04-02, 23:23
Medlem
EgoistNs avatar
Det ser lite taffligt ut i after market, men repar sig nog..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in