Citat:
Ursprungligen postat av
Perdidos
Mentalt minderåriga avsåg här de som verkar ha som fokus i livet att i varje mening påminna om hur mycket de hatar den ena eller andra gruppen.
Jag har inga invändningar mot att ge eller ta emot förolämpningar så länge de har någon relevans för ämnet. Så länge man ändå diskuterar sakfrågan är det väl ok att uttrycka sig plumpt.
Men du förolämpar andra som fan nu och uppvisar ett direkt hat mot andra som du sprider oförblommat. Så du beter sig som du anser att andra gör. Ser du inte det själv om du läser vad du skriver och tänker efter?
Vad är skillnaden på dina epitet som du slänger på andra, mot deras. Vad gör dig bättre. Kanske är det debatterna som skapar det. Nu bryr jag mig inte speciellt om det. Men om någon kallar andra för nazister, även om de inte är det. Vad är då fel med att kalla någon batikhäxa. Vad gör ditt eget hat mot andra i den här tråden, dig bättre än dem och ger dig rätt att kasta invektiv på dem?
Nu försöker jag undvika det. Men jag förstår även att andra faktiskt använder sånt språkbruk och att man ser det på olika sätt. Men själv är du faktiskt helt inkonsekvent. Enligt dig själv är du då misslyckad. En loser.