2024-11-13, 21:47
Medlem
anios avatar
Hej

Någon som kan hjälpa mig hitta Våra bästa år (Days of our Lives) avsnitten som sändes 21a okt samt den 28e okt 2024? Notis! Ej Sveriges då den ligger efter med ett par år eller två, utan som som sänds idag utomlands. Hur jag än gör lyckas jag inte hitta de, och hittar jag de kan jag inte se pga rättigheter, bor inte i samma land etc. Och en annan har laddat upp fel avsnitt för båda dessutom, ett gammalt. Vore super snällt om någon gullig själ kunde hjälpa mig, så jag kan se de avsnitten i sin helhet. Möjligt? Tack snälla på förhand! <3
Citera
2024-11-13, 21:50
Medlem
Skaffa VPN så kan du titta på det. Då väljer du bara att du befinner dig på den geografiska platsen som sajten kräver av dig. Bra att ha även för Netflix och annat då du kan få hela USAs utbud där etc.
Citera
2024-11-13, 21:52
Medlem
anios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Skaffa VPN så kan du titta på det. Då väljer du bara att du befinner dig på den geografiska platsen som sajten kräver av dig. Bra att ha även för Netflix och annat då du kan få hela USAs utbud där etc.

Tänkt också på det, dock är det inget jag använder konstant. Annars vore det toppen, ej i mitt fall för nu. Behöver bara det nu för just dessa avsnitt. Finns det möjlighet för annat alt. ??
Citera
2024-11-13, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anio
Tänkt också på det, dock är det inget jag använder konstant. Annars vore det toppen, ej i mitt fall för nu. Behöver bara det nu för just dessa avsnitt. Finns det möjlighet för annat alt. ??
Om du vet vilka avsnitt det gäller så kan du säkert lista ut sajter där där du kan tanka hem de gratis istället för att streama.
Inget jag kan länka till här dock eftersom att det strider mot forumets regler.
Citera
2024-11-13, 22:25
Medlem
anios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Om du vet vilka avsnitt det gäller så kan du säkert lista ut sajter där där du kan tanka hem de gratis istället för att streama.
Inget jag kan länka till här dock eftersom att det strider mot forumets regler.

Vilket som, så länge de går att ses. Går bra att jag skickar min mailadress till dig via medd så kan du skicka de där, om det går bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in