Hej
Nu s r det otroligt populrt att vara vldigt ointresserad av att befolka Sverige med kristna mycket och fort. Det fds jttef barn drfr. Mnga som var i tonren och var 16 r knde sig vuxna nog fr att festa en massa men sen blev de ldre och hrde skert om Jesus och brjade hata tanken p att ha sex och ha mycket barn
verkar det som. Sverige r till ytan stort och om man bara tnkte, som jag, att livet r till fr att skaffa en stor familj, d skulle vi kunna ka den kristna befolkningen i Sverige fort och mycket. Fast jag vet inte den exakta orsaken till att det r s opopulrt med tidiga och stora familjer, det kanske r helt enkelt veka kvinnor som fruktar att fda barn. Fast kanske r det vsterlndska lnder som USA som har igng massa dumma fabriker med krimskrams som de mste krnga och p kpet lobotomerar dom typ svenska kvinnor s att de lskar att handla prylar hela sitt liv bara typ och kanske skaffa 1 barn nr de r 40. Jag har sett mnga kvinnor i Stockholm som gr runt i finklder och har NK vskor. Dom verkar p riktigt tro att det dr r bttre n att hlla ett barn nog.
Diskutera hur vi lser detta stora frakt fr tidigt frldraskap med mlet att ha mnga kristna barn i Sverige (fr att gra landet stort och mktigt och bra)?