Citat:
Ursprungligen postat av
London
Lägre rankad liga ja - men 16+5 i Superettan på 26 matcher hade man inte skojat bort. Kapten som 23:åring dessutom.
Är förväntansbilden 1.5 Meur så ser det helt klart ut som ett kap. Samt precis vad vi behöver. Higlightspaket eller inte (ser riktigt bra ut) hade jag kört ”VideoJugge”-värvning alla dagar i veckan på din rekommendation.
Imponerade sakkunskap som alltid från din sida. Generöst dessutom. Skapar en anonym mail och tipsar Bosse. Skulle han värvas vet du, han och jag vem som bör tackas. Då är mitt löfte att även be Danne skapa ett konto här och kontakta dig

Tack, vet dock inte hur bra ögat är, tycker bara det är kul att ibland hitta konstiga värvningar som inte dyker upp på radarn men man tycker hade passat bra i olika lag.
Man kan fortfarande hitta bra spelare i Georgien men det har börjat sina, finns en jäkligt bra lirare i det här laget vi ska möta i kvalet annars har skeppet seglat iväg där.
Finns andra ligor och länder man ska börja snegla mot innan de större ligorna börjar snegla där. Den slovenska ligan har börjat satsa enormt mycket på unga spelare och lite av en joker men jag tror nästa "up and coming" land blir Uzebekistan. Deras ungdomslag är riktigt bra och man är i starten av en vad jag tror blir en "gyllende" generation.