2025-06-30, 15:44
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Ngabo kommer tillföra mycket av det vi saknat i år.

https://x.com/Beechball530/status/1908844644609188263

Inte så hett värva från 3:an i danska superettan

Zadok Yohanna känns mer intressant
Citera
2025-06-30, 15:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Zadok Yohanna känns mer intressant
När jag tittar i min spåkula ser jag att han sparkar bort er från guldet när årets andra knullafton firas. 👍
Citera
2025-06-30, 16:17
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag har inte sagt att man skall starta med ett håll-käften-pris.

Däremot har jag svårt att se att Aik har resurserna för att ens vara i närheten av ett sådant på denna snubbe.
Det har jag också svårt att tro. Men det du hånade dom för i detta fallet var:
1. Det första budet förkastades. Vilket som sagt händer i cirka 100% av fallen. Om inte så har man gett ett groteskt överpris.
2. Du säger att dom inte kan ge ett "håll käften-bud". Vilket som sagt är bra, det är dumt att betala överpris.

Så vad är det du håller på med här? Mer än att (återigen) bevisa hur puckad du är?
Citera
2025-06-30, 16:22
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Nä precis. För att hitta dom riktiga guldklimparna måste man ju gå till 4:an i danska Superettan.

Citera
2025-06-30, 16:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Nä precis. För att hitta dom riktiga guldklimparna måste man ju gå till 4:an i danska Superettan.

Jag skojade vilket Trazke vet. Klart man kan hitta guldklimpar överallt.

Vi får verkligen hoppas ni torskar ikväll så ni tappar mark.
Citera
2025-06-30, 16:32
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Jag skojade vilket Trazke vet. Klart man kan hitta guldklimpar överallt.

Vi får verkligen hoppas ni torskar ikväll så ni tappar mark.

Nu ska du inte va sån. Det är viktigt för Sverige att landsfaderns lag vinner guld. Mjällbys sak är Sveriges sak!
Citera
2025-06-30, 17:27
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
I mitt tycke borde ni snegla mot FK Sarajevos anfallsstjärna tillika kapten Giorgi Guliashvili. Nu har det börjat ryktas om den turkiska ligan och Serie A men det har endast varit vaga rykten. Den här snubben är på riktigt, länge sedan jag såg någon så bra i den pissligan.

Nu säger inte ett highlightspaket allt, men det ger en någorlunda rättvis bild av han som spelare.
https://www.youtube.com/watch?v=SXh33DBTTBg

Lägre rankad liga ja - men 16+5 i Superettan på 26 matcher hade man inte skojat bort. Kapten som 23:åring dessutom.

Är förväntansbilden 1.5 Meur så ser det helt klart ut som ett kap. Samt precis vad vi behöver. Higlightspaket eller inte (ser riktigt bra ut) hade jag kört ”VideoJugge”-värvning alla dagar i veckan på din rekommendation.

Imponerade sakkunskap som alltid från din sida. Generöst dessutom. Skapar en anonym mail och tipsar Bosse. Skulle han värvas vet du, han och jag vem som bör tackas. Då är mitt löfte att även be Danne skapa ett konto här och kontakta dig
Citera
2025-06-30, 18:03
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Det har jag också svårt att tro. Men det du hånade dom för i detta fallet var:
1. Det första budet förkastades. Vilket som sagt händer i cirka 100% av fallen. Om inte så har man gett ett groteskt överpris.
2. Du säger att dom inte kan ge ett "håll käften-bud". Vilket som sagt är bra, det är dumt att betala överpris.

Så vad är det du håller på med här? Mer än att (återigen) bevisa hur puckad du är?

Jag tänker inte diskutera meta diskussionen som du fått om bakfoten (appropå "puckad").

Du får tro att Christopher Cheng spelar i Aik i höst om du vill. Jag tror inte Aik har musklerna som krävs. Svårare är det inte.
Citera
2025-06-30, 18:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag tänker inte diskutera meta diskussionen som du fått om bakfoten (appropå "puckad").

Du får tro att Christopher Cheng spelar i Aik i höst om du vill. Jag tror inte Aik har musklerna som krävs. Svårare är det inte.
Läser du ens inläggen du svarar på?
Citera
2025-06-30, 18:17
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Han svarade på mina inlägg, jag håller mig till min poäng istället för att tvingas försvara något jag inte menat.
Citera
2025-06-30, 18:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu

Klart han läser dessa han är bara för korkad för att kunna ge ett korrekt svar.
Citera
2025-06-30, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av London
Lägre rankad liga ja - men 16+5 i Superettan på 26 matcher hade man inte skojat bort. Kapten som 23:åring dessutom.

Är förväntansbilden 1.5 Meur så ser det helt klart ut som ett kap. Samt precis vad vi behöver. Higlightspaket eller inte (ser riktigt bra ut) hade jag kört ”VideoJugge”-värvning alla dagar i veckan på din rekommendation.

Imponerade sakkunskap som alltid från din sida. Generöst dessutom. Skapar en anonym mail och tipsar Bosse. Skulle han värvas vet du, han och jag vem som bör tackas. Då är mitt löfte att även be Danne skapa ett konto här och kontakta dig

Tack, vet dock inte hur bra ögat är, tycker bara det är kul att ibland hitta konstiga värvningar som inte dyker upp på radarn men man tycker hade passat bra i olika lag.

Man kan fortfarande hitta bra spelare i Georgien men det har börjat sina, finns en jäkligt bra lirare i det här laget vi ska möta i kvalet annars har skeppet seglat iväg där.
Finns andra ligor och länder man ska börja snegla mot innan de större ligorna börjar snegla där. Den slovenska ligan har börjat satsa enormt mycket på unga spelare och lite av en joker men jag tror nästa "up and coming" land blir Uzebekistan. Deras ungdomslag är riktigt bra och man är i starten av en vad jag tror blir en "gyllende" generation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in