2025-01-16, 01:13
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag kan inte komma på någon spelare i Dif de 4-5 senaste åren som betytt mer för sitt lag än vad Saletros gjort för Aik.
Anton Saletros förtjänar en staty för sin insats 2023, sakerna han gjorde kanske inte reflekterades på sofascore men han räddade verkligen oss.
Citera
2025-01-16, 01:17
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Anton Saletros förtjänar en staty för sin insats 2023, sakerna han gjorde kanske inte reflekterades på sofascore men han räddade verkligen oss.
Men det var rädda ifrån Superettan.. Visst fan har Djurgårdsspelare gjort det bra också i toppen?
Citera
2025-01-16, 01:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Hampus Finndell känns som en mycket trött värvning av Bosse Andersson.
På vilket sätt?
Citera
2025-01-16, 01:26
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Men det var rädda ifrån Superettan.. Visst fan har Djurgårdsspelare gjort det bra också i toppen?
Jo men det var ju Anton eller ingen som skulle göra det. Med KoT var det väl mycket lagmaskinen och att kollektivet var så bra att man kunde slänga in busschauffören utan att det märktes. Laget var så bra att Buya Turay kunde vinna skytteligan t.ex. Detta sagt utan att ta något ifrån de spelare som gjorde det bra men om man ska bedöma enskilda spelares påverkan på lagets resultat så har jag en tydlig vinnare.
Citera
2025-01-16, 01:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Jo men det var ju Anton eller ingen som skulle göra det. Med KoT var det väl mycket lagmaskinen och att kollektivet var så bra att man kunde slänga in busschauffören utan att det märktes. Laget var så bra att Buya Turay kunde vinna skytteligan t.ex. Detta sagt utan att ta något ifrån de spelare som gjorde det bra men om man ska bedöma enskilda spelares påverkan på lagets resultat så har jag en tydlig vinnare.
Men Buya var ju grym på eget begär. Sedan var Vaiho grym och hade inget med KoT att göra. Mackan har varit grym.. Haris alltid grym osv.. Men visst kan jag köpa att vi varit bättre och inte helt beroende utav en spelare som ni varit men det betyder inte att våra värvningar nödvändigtvis inte är lika bra. Finndell kanske inte är den sexigaste värvningen men vi behöver en CM när Sabo drar och senast Finndell var hos oss har jag för mig han även vann interna skytteligan?
Citera
2025-01-16, 01:36
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
På vilket sätt?

Han var rätt medioker sin senaste säsong i Djurgården och har misslyckats fullständigt utomlands. Det finns betydligt bättre spelare man kan plocka in men Bosse Andersson är för trött så det fick bli en hemvändare.
Senast redigerad av MrSkargard 2025-01-16 kl. 01:38.
Citera
2025-01-16, 01:38
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han var rätt medioker sin senaste säsong i Djurgården och har misslyckats fullständigt utomlands.
Vänder hem billigt när det behövs en CM och får en nytändning. Vad ska man annars ta? Pogba?
Citera
2025-01-16, 01:43
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Vänder hem billigt när det behövs en CM och får en nytändning. Vad ska man annars ta? Pogba?

Jag är inte sportchef i Djurgården men vågar nog ändå påstå att det finns fler alternativ till en spelare som Hampus Finndell än Paul Pogba.
Citera
2025-01-16, 01:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag är inte sportchef i Djurgården men vågar nog ändå påstå att det finns fler alternativ till en spelare som Hampus Finndell än Paul Pogba.
Finns kanske något men tror Finndell är ett säkert kort. Det krävs en trupp och även om jag tror Finndell kommer få sina minuter så kommer han inte klaga om han får sitta bänk. Bra värvning! Sedan får vi se om finnen kommer också eller om det blir något annat.
Citera
2025-01-16, 03:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Finns kanske något men tror Finndell är ett säkert kort. Det krävs en trupp och även om jag tror Finndell kommer få sina minuter så kommer han inte klaga om han får sitta bänk. Bra värvning! Sedan får vi se om finnen kommer också eller om det blir något annat.
Känns spontant som jävligt fel. Ni har redan mycket död vikt och spelare som inte kommer klaga om dom får sitta bänk. Ni borde banta truppen och ta in kvalitet.
Citera
2025-01-16, 04:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Hampus Finndell känns som en mycket trött värvning av Bosse Andersson.

Välkommen tillbaka
Citera
2025-01-16, 06:11
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Han var rätt medioker sin senaste säsong i Djurgården och har misslyckats fullständigt utomlands. Det finns betydligt bättre spelare man kan plocka in men Bosse Andersson är för trött så det fick bli en hemvändare.
Varmt välkommen tillbaka. Du är en vettig skribent.

Känns som att vi fortfarande väntar på årets första Sillybomb. Den hetaste lär än så länge va Abraham till Bajen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in