2025-03-14, 12:27
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Visar på att Sofia inte är nån fighter att axla ev utmaningar utan ville safe:a och vara en liten råtta, den karaktär hon visat mest av såhärlångt.

Men skitbra att J blir storbonde då måste väl vid gudars gryning Micke bli första kämpe iaf?? Eller kommer han banga för att Micke kommer välja Marica? Hoppas inte, och hoppas hon tar den jäveln 😜
Citera
2025-03-14, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Nu när Niklas är ute så hoppas jag på Jesper som segrare.
Annars Marica.
De övriga är bedrövliga, mer eller mindre.
Den som minst förtjänar att vinna är Amanda, bortsett från hennes jobbiga och irriterande personlighet, så har hon redan förlorat mot Niklas och åkt ut en gång. Hon fick komma tillbaka enbart pga att Robert valde att lämna.
Hon har aldrig vunnit något, och att hon fick komma tillbaka var inte rätt.
Det finns dessutom en regel att om man varit borta från Farmen mer än 24 timmar så får man inte komma tillbaka.
Hon var borta längre än så.

Håller helt med dig. Jag gillar också nu Jesper och Marica mest, alla andra känns som ovärdiga vinnare, Amanda den mest ovärdiga av dem.
Citera
2025-03-14, 15:10
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Det märkliga är marica säger hela tiden att hon vill ha alla tjejerna i final, lik förbannat så blir det en tjejkamp i tinget igen, förstår hon inte att hon måste välja en kille tillåtminstone förste kämpe för någon av dem ska ha chans åka ut och försvaga deras pakt?

Om hon nu är så feg så hon inte ville välja micke och avslöja sina planer än, så kunde hon ju åtminstone välja adam som förstekämpe, jag förstår allvarligt inte varför hon inte gjorde så.

Skulle hon välja Micke så väljer han Jesper, enkelt. Dessutom är Micke sociopat och ställer till ett jävla helvete om han blir vald.
Citera
2025-03-14, 15:19
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
det har väl inte sänts ännu först på Söndag sker det i tv, när det kommer på play vet jag inte.
Men av slutklippen i senaste så var Micke förbannad och sa åt någon att packa väskan, så gissningsvis så
väljer Sofia honom till andra kämpe som Marica ville. Å andra sidan så kan det lika gärna vara att han är förbannad för att han tvingades sticka en halsduk onödigt lång eller lära sig en dikt eller att någon råkat trampa på sågen, eller skitit på hans morgonrock.
Konstig plan av Marica också iofs vill hon ju att Sofia också ska åka ut eftersom hon ser henne som starkast, men det blir ju husförhör i vilket fall och hade hon satt Micke som första hade ju Jesper lika gärna kunnat välja det också, vad är det som säger att Sofia skulle vara bättre på husförhör än honom.
Fegt av Marica om hon verkligen vill bli av med Micke som hon sa. Sofia är ju dum som vanligt och gör som de säger åt henne troligtvis, hon skulle istället ta den där Adam eller helst Amanda men henne är hon ju kär i tyvärr.

Det finns på TV4 play om du är prenumererat. Söndagens avsnitt läggs ut på fredagen, varje vecka.
Citera
2025-03-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han är en riktig gris. Stoppar i sig allt som dom skitiga farmarna bakat och rört ihop. Sen att han gillar sponken är ingen hemlighet. Håller verkligen med om hur fånig han ser ut när han kommer farande med sin traktor. Troligen har han tagit sig ett par järn medan han fyllde på belöningsflaskorna. När deltagarna inte får belöning beror det förmodligen på att han är bakfull och behöver ta med sig flaskorna hem igen.

Men lägg av, detta är ju bara ditt eget hittepå!
Rent förtal av en person du egentligen inte vet ett skit om.

Och det är ju inte Wincent som bestämt hur det ska se ut när han kommer, det är ju faktiskt produktionen.
Citera
2025-03-14, 15:56
Medlem
lunarluddes avatar
Jesper har växt enormt i mina ögon, han sprider väldigt god energi, t.o.m genom tv rutan, behövs fler som han i världen, dessutom gör han alla uppdrag i god favör och klagar aldrig. Hoppas han tar hem allt, värdig vinnare av årets upplaga.

Hoppas antingen Jesper eller Micke tar hem allt.
Citera
2025-03-14, 16:49
Medlem
Zingo2s avatar
När sådde man potatis????
Man sätter väl potatis!
Hur fan kunde liplisan få rätt för det?
Hoppas Jesper, Marica eller Andreas vinner nu!
Citera
2025-03-14, 17:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Men lägg av, detta är ju bara ditt eget hittepå!
Rent förtal av en person du egentligen inte vet ett skit om.

Och det är ju inte Wincent som bestämt hur det ska se ut när han kommer, det är ju faktiskt produktionen.
Det var tydligen väldigt känsligt? Jag vidhåller att rödskägget är en småalkis och stoppar i sig det mesta. Bara att titta på den enorma magen . Ja, produktionen är en katastrof och allt dom gör blir dåligt.
Citera
2025-03-14, 17:38
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Sophia är en ryggradslös mupp som inte kan fatta beslut och låtsas glömma vad hon hade lovat Niklas fast hon påstår att sådant är viktigt för henne.

Ja jag har ändrat inställning till Sophia numera faktiskt. Även gentemot Marica. Ingen av dessa kör "rent spel" som de vill påskina. Alida tycker jag däremot är rakryggad och ärlig. Eftersom jag redan sett dagens avsnitt på TV4 Play tänker jag inte skriva mer än att: Hoppas verkligen att detta sista valet av Storbonde blir ett smart drag - men jag är väldigt tveksam till om den personen som blir Storbonde har styrkan och modet att göra rätt val utan att dansa efter någon annans pipa
Citera
2025-03-14, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Det finns på TV4 play om du är prenumererat. Söndagens avsnitt läggs ut på fredagen, varje vecka.
Ok tack för upplysningen.
Citera
2025-03-14, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Skulle hon välja Micke så väljer han Jesper, enkelt. Dessutom är Micke sociopat och ställer till ett jävla helvete om han blir vald.
Ja men det är just det, Jesper får ju då välja gren och vad är det som säger att han skulle vara sämre än Sofia i husförhöret.
Citera
2025-03-14, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Visar på att Sofia inte är nån fighter att axla ev utmaningar utan ville safe:a och vara en liten råtta, den karaktär hon visat mest av såhärlångt.

Men skitbra att J blir storbonde då måste väl vid gudars gryning Micke bli första kämpe iaf?? Eller kommer han banga för att Micke kommer välja Marica? Hoppas inte, och hoppas hon tar den jäveln 😜
Nej säg inte det han har ju tagit i hand med Micke på torpet och tror att han är med i dennes pakt.
Blir nog den som Micke bestämmer att det ska bli eller möjligen Andreas som han vet kör ett fulspel mot honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in