2024-11-09, 18:13
Medlem
Mekkanikers avatar
Tycker gränserna vad man får säga i det offentliga rummet redan börjar flyttas efter Trumps valseger. Israelkritik, Amsterdam etc

Vad anser ni? Behövs det en anständig självcensur? Eller påbud från våra makthavare? Eller börjar alla som ger sig in i leken tvingas att tvingas leken tåla?

https://x.com/BasedTorba/status/1854...-white-people/
Senast redigerad av Mekkaniker 2024-11-09 kl. 18:16.
Citera
2024-11-09, 18:31
Medlem
I mean, according to my jewish friends it is... Lol
Citera
2024-11-09, 18:40
Medlem
Room531s avatar
Theo Von har haft en del sponsorer som hotat om att han inte får säga si och så redan x antal gånger. Har för mig det var Dana White som sa något i stil med "fuck them" säg vad du vill, du hittar nya sponsorer. tror inte Theos podcast har svårt att hitta sponsorer direkt...De gånger jag lyssnat på podden så har jag såklart skippat reklamavbrotten så vet inte om han har standardsponsorer men har fått för mig att det är en stor blanding.

Men han säger ju lite random saker ibland hehe.
Citera
2024-11-09, 18:50
Medlem
RoifiKatamaxClubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekkaniker
Tycker gränserna vad man får säga i det offentliga rummet redan börjar flyttas efter Trumps valseger. Israelkritik, Amsterdam etc

Vad anser ni? Behövs det en anständig självcensur? Eller påbud från våra makthavare? Eller börjar alla som ger sig in i leken tvingas att tvingas leken tåla?

Jag skulle tro att Musks köp av Twitter har varit en extremt stor bidragande faktor i att flytta det sk 'Overton window'.

Theo har dessutom helt rätt. Det är judar som är pådrivande bakom "white privilege" och hatar vita. Det är uppenbart för de flesta med ett IQ över 100.
Citera
2024-11-09, 19:15
Medlem
Intotherainbows avatar
Censuren går inte längre att urskilja från rena lögner och inkompetens. Nej den tjänar inte längre något syfte. Vänsterjournalister har förintat sin egna relevans.
Citera
2024-11-09, 19:18
Medlem
Här är något ännu sjukare. Judarna säger också att dom äger 99% av all media..

Det är dock olagligt för vita att säga det så hoppas inte Theo får för mycket skit.

Samtidigt så har Rogan ordnat ett "safe space" (För att reta vänstern) för komiker så de är skyddade mot cancellation

Theo är dessutom stenskön och har sagt bra mycket vildare saker än så 😁
Citera
2024-11-09, 19:21
Medlem
ghylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoifiKatamaxClub
Jag skulle tro att Musks köp av Twitter har varit en extremt stor bidragande faktor i att flytta det sk 'Overton window'.

Theo har dessutom helt rätt. Det är judar som är pådrivande bakom "white privilege" och hatar vita. Det är uppenbart för de flesta med ett IQ över 100.
Förstår inte varför det är tabu att nämna att vänstermedia är mestadels judisk. Oavsett om det är så eller inte.

Det går ju jättebra av samma vänsterorienterade grupper att tjata hål i huvudet på en om "medelålders vita män" som sitter på maktpositioner.

Att censurera är aldrig bra oavsett om det handlar om vilka som sitter på maktpositioner eller om förintelsen.

Det fria ordet måste finnas, även om det möjligtvis idag används för att "skydda" sanningar så är det stor chans att det imorgon används för att göra det olagligt att ifrågasätta lögner.
Citera
2024-11-10, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekkaniker

Vad fan snackar du om? "redan börjar"

Är du instängd i en håla där allt du tittar på är JRE?
Finns gott om människor som kritiserat judar senaste året och förlorat det mesta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in