2024-11-06, 10:50
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Vad är en bob frisyr?

dreadlocks, bob marley
Citera
2024-11-06, 10:51
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Vad är en bob frisyr?
Kortklippt.
Citera
2024-11-06, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Använd lite smink, spara ut längre hår och färga det till en het sexig intensiv färg.

Köp tighta jeans som framhäver dina kurvor och kör på uringat med push-up bh.

Jag som gubbe hade älskat det mums!

Och ja som nedan skriver är bobcut riktigt fult, idiotiskt att som kvinna förstöra sitt hår genom att efterlikna en man.

Det här var fan bra tips! Tack! Är i färd med att spara ut mitt hår till långt, har haft kort hår ett tag och har känt mig så jävulskt ful! Men anses det alltså inte som desperat och patetiskt att som medelålders visa för mycket kurvor?
Citera
2024-11-06, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det låter ju som att du har identifierat varför du ser ut som en medelålders morsa helt på egen hand, så då är det väl bara att sluta göra de sakerna?

Jo men det är svårt att motverka liksom, det är som det sätter sig i ryggmärgen när man vart morsa ett tag 🤯
Citera
2024-11-06, 10:55
Avstängd
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bittrabritta
Det här var fan bra tips! Tack! Är i färd med att spara ut mitt hår till långt, har haft kort hår ett tag och har känt mig så jävulskt ful! Men anses det alltså inte som desperat och patetiskt att som medelålders visa för mycket kurvor?

Ja kort hår på kvinnor är väldigt fult.

Nej det finns ingen man som någonsin skulle tycka att en kvinna som visae mycket kurvor är desperat eller patetisk. Det är bara ett tänk som kvinnor har pga avundsjuka.
Citera
2024-11-06, 10:57
Citat:
Du blir äldre och kommer se äldre ut i samband med det. Vissa kommer döma dig för om du inte klär dig enligt vissa förväntningar. Det är upp till dig om du vill bry dig.
Citera
2024-11-06, 11:02
Medlem
Du får söka till Go'kväll på SVT1 där de gör om folk. De fixar det hela!
Citera
2024-11-06, 11:04
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Jag är en snart 36-årig morsa till två barn (10 och 9 år), lite småfet, håret klippt i en bobfrisyr, använder ”tinted fucking moisturiser” istället för smink, sätter upp håret i en trött halvtoffs, använder nästan enbart dåligt sittande jeans från typ Gina Tricot och nån trött jävla stickad tröja. Känner mig så sjukt trött och ”morsig” men vill fan inte se ut som en småfet medelålders morsa längre! Hjälp!! Hur gör man för att undvika det här typiska medelålders morsa utseendet?!?

Men en Bobcut är ungefär den kvinnligaste frisyren jag kan tänka mig, tycker jag
Citera
2024-11-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
dreadlocks, bob marley
haha, verkligen inte, så fel som det bara kan bli
Citera
2024-11-06, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du blir äldre och kommer se äldre ut i samband med det. Vissa kommer döma dig för om du inte klär dig enligt vissa förväntningar. Det är upp till dig om du vill bry dig.

så är det verkligen inte, finns en miljard olika saker man kan göra för att inte se ut som hej kom och hjälp mig jag bryr mig inte alls om mig själv längre

att bli äldre är en sak, det är irrelevant, men att sluta bry sig om sitt utseende eller sin hälsa genom träning och annat har ingenting med att bli äldre att göra. Det sistnämnda är trådens frågeställning, frågeställningen handlar inte om hon ska göra för att undvika att bli äldre.
Citera
2024-11-06, 11:11
Rök inte, drick inte.
Citera
2024-11-06, 11:13
Citat:
Ursprungligen postat av zanderos
så är det verkligen inte, finns en miljard olika saker man kan göra för att inte se ut som hej kom och hjälp mig jag bryr mig inte alls om mig själv längre

att bli äldre är en sak, det är irrelevant, men att sluta bry sig om sitt utseende eller sin hälsa genom träning och annat har ingenting med att bli äldre att göra. Det sistnämnda är trådens frågeställning, frågeställningen handlar inte om hon ska göra för att undvika att bli äldre.
Kan inte riktigt se hur det du skriver säger emot det jag säger. Du verkar ha läst in saker som inte fanns där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in