2024-11-06, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Men jag har utbildning nog att diskutera Trumps strning och det tragiska r att han lyckas luras skiten ur folk.

Ja, det r NPD och han klickar i fr flera kriterier som krvs.

"Jag har utbildning", jsses, den utbildningen har ju inte hjlpt dig alls. Var det 10p i knsroller?
Citera
2024-11-06, 17:00
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommelaism
En bra ledare formar ett starkt lag.

Tja. Kanske. Men inte 2016 eller 2020.

Alla (utom Dana) var demokrater frut, men har lmnat p.g.a Demokraternas utveckling. r dremot inte s sker p att det r Trump som lockar. Fr en knsla av att de har egna agendor och ser Trump som ett verktyg.

Spelar inte s stor roll dremot. Jag har frtroende fr flera av dem (frmst Chamath P och David Friedberg) s jag r vl frsiktigt hoppfull att deras medverkan fr positiv effekt.
Citera
2024-11-06, 17:00
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
"Jag har utbildning", jsses, den utbildningen har ju inte hjlpt dig alls. Var det 10p i knsroller?
Som sagt.

Trams som en fjolla lnar inte. Det r inte lmpligt fr forumet som rr politik.

Jsg skriver om Trump s g inte OT om mig.
Citera
2024-11-06, 17:01
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Hur mnga av de ckliga lyxkommunisterna i hollywood o liknande kommer flytta som de lovat?
Citera
2024-11-06, 17:02
Medlem
Citat:
Som sagt.

Trams som en fjolla lnar inte. Det r inte lmpligt fr forumet som rr politik.

Jsg skriver om Trump s g inte OT om mig.

Sluta med det d, ingen imponeras av ditt snack "jag har utbildning".
Citera
2024-11-06, 17:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Sluta med det d, ingen imponeras av ditt snack "jag har utbildning".
Jag har nmnt att Trump har megalomani.
Jag har nmnt att det tydligen krvs en sittning p fyra r och att f bita i det sura pplet fr folk i usa.

S hll mnet, annars piss off.
Citera
2024-11-06, 17:03
Medlem
Fuck yes!!!
Citera
2024-11-06, 17:04
Medlem
Citat:
Nej.
Jag gick in i forumet infr valet och har fljt valet. Det lnar som sagt inte att vara drama.

Men pongen r att du inte fljt valet alls. Du har fljt en av media phittad och frljugen bild som inte har ngon koppling alls till den objektiva verkligheten. En phittad saga. Det r utefter denna falska verklighet du baserat allting p.

Nu har dock den riktiga verkligheten kommit ifatt dig - Trump vann enkelt. Varenda inlgg du spammat p forumet dagligen om USA-valet har samtliga visat sig ha fel om precis allting. En tnkande individ kommer till insikt nr man stlls fr den verkligheten - en hjrntvttad sna fortstter dunka huvudet i samma vgg och fortstter att vara helt ofrmgen att frst hur Trump kunde vinna.

Du r dock inte ensam om detta i Sverige, dr en majoritet levt i samma fantasivrld som du gjort, men f r nd s extremt vilseledda som du visat upp med dina inlgg.

Det kan nd inte knnas srskilt bra att ha haft fel om precis allting, inte sant?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Fast han sa att det skulle vara frn att han blev vald, minns jag fr det var mrkligt sagt.

Han blir vald i december, det r elektorer som vljer USAs president.

Donald Trump has repeatedly said he could settle the war between Russia and Ukraine in one day if hes elected president again. Russias United Nations ambassador says he cant.

When asked to respond to the claim from the presumptive Republican nominee, Vassily Nebenzia told reporters Monday that the Ukrainian crisis cannot be solved in one day.

At a CNN town hall in May 2023, Trump said: Theyre dying, Russians and Ukrainians. I want them to stop dying. And Ill have that done Ill have that done in 24 hours.
Citera
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Hrligt
Njuter s in t helvete nu nr alla vnsterpatrask grinar

The garbage man just took out the trash
KAMALA YOURE FIIIIIIRED! get out Kamala
Senast redigerad av SilkyJohnson 2024-11-06 kl. 17:08.
Citera
2024-11-06, 17:05
Medlem
Citat:
Jag har nmnt att Trump har megalomani.
Jag har nmnt att det tydligen krvs en sittning p fyra r och att f bita i det sura pplet fr folk i usa.

S hll mnet, annars piss off.

Du kan tjata om du vill men du har ju haft totalt fel hela tiden. Du r en kontraindikator.
Citera
2024-11-06, 17:07
Medlem
SamuraiBennys avatar
Citat:
Viktigare att frga om typens lder d det spelar en ofantlig roll, efter 2010 r utbildningar i vst baserade p multikultitrams och luft vrda. Det var ju klagoml att unga inte kunde signera sina egna namn i frtidsrstningen i amerikanska valet ffs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in